Gjest MullahDadullah Skrevet 13. april 2022 #1 Skrevet 13. april 2022 (endret) Jeg har par kompiser som har opplevd at partneren deres for et par år tilbake plutselig fikk brennende engasjement for å "redde verden". Det er ingenting i veien å gi penger og vie noe tid til veldedighet og frivillig arbeid, men her snakker vi om altoppslukende brennende engasjement. Egne organisasjoner dannes, veldedig arbeid organiseres, det sittes til langt ut på natt på sosiale medier, og det benyttes mer tid med fremmede med samme "engasjement" enn familien. Kompisene blir sittende med barna og få hverdagen til å gå opp, mens ektefelle er ute og "redder verden". Endret 13. april 2022 av MullahDadullah
Gjest MullahDadullah Skrevet 13. april 2022 #2 Skrevet 13. april 2022 Ingen som kjenner seg igjen, det kan være både mannlige og kvinnelige partnere.
AnonymBruker Skrevet 13. april 2022 #3 Skrevet 13. april 2022 Ja, kjenner noen som jobber i «leger uten grenser», men det skjedde jo ikke «plutselig», partner var 100% klar over at det var sannsynlig at engasjementet ikke kom til å forsvinne. Selv har mannen min en jobb som engasjerer utover det vanlige der han hjelper andre og det preger familielivet vårt, der jeg blir sittende med ansvar for hus og barn, mye reiser osv. Både jeg og barna har forståelse for det. Har du noe spørsmål? Anonymkode: ca34e...3e8
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå