AnonymBruker Skrevet 13. april 2022 #1 Skrevet 13. april 2022 Hei! Kanskje litt teit, men jeg lurer på en liten ting. Mamma’n min var på besøk forrige uke (hun bor langt unna) og da hadde hun med seg påskeegg. Dette har jeg fått hele livet, selv nå som jeg er 26 år. Problemet er at når henne hadde dratt så sa samboer at «påskeegg er jo for barn, jeg har aldri fått sånn som du». Og da ble jeg litt paff. Føltes ut som han ble litt sjalu rett og slett. Har gått rundt å tenkt litt på det, og hvis det er tilfellet så får jeg jo litt lyst til å lage et til han.. hva hadde du gjort? Anonymkode: 5a961...ef8
AnonymBruker Skrevet 13. april 2022 #2 Skrevet 13. april 2022 Lag et til han da 😊 Anonymkode: 96ceb...7e0 3 2
anonymbruker2312 Skrevet 13. april 2022 #3 Skrevet 13. april 2022 Det er nok en typisk sjalu-kommentar. Ofte har vi mennesker en form for "trang" til å kunne drege ned noen eller noe når vi føler på sjalusi. Syns du skal gjøre det jeg ☺️ Hadde vært veldig søtt og omtenksomt, slik at han ikke føler seg utelatt. Får håpe han bli fornøyd og takknemlig i alle fall. 1
AnonymBruker Skrevet 13. april 2022 #4 Skrevet 13. april 2022 Påskeegg er for barn?? Ja, barn i alle aldre. Lag et til han. Jeg får fortsatt påskeegg av min far, og jeg er eldre enn deg, TS. Anonymkode: f82d1...c5d 1
AnonymBruker Skrevet 13. april 2022 #5 Skrevet 13. april 2022 Det hadde jo vært hyggelig å lage et til han. Det var vel kanskje litt sårt og kan fremstå som at han er sjalu. Her får jeg sjeldent påskeegg fra mine foreldre, men i går kom svigermor på døra med et felles påskeegg til samboer og meg. Kan du ikke dele med han da? Anonymkode: b00b1...cc6
AnonymBruker Skrevet 13. april 2022 #6 Skrevet 13. april 2022 Hvis mammaen min hadde kommet med påskeegg til meg, så hadde hun nok forhørt seg om samboeren min fikk, og gitt til han også hvis ikke. Man blir aldri for gammel for påskeegg, så tror nok han blir kjempeglad om du ordner det til han 😍 Anonymkode: b541f...8d1 1
AnonymBruker Skrevet 13. april 2022 #7 Skrevet 13. april 2022 AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Hei! Kanskje litt teit, men jeg lurer på en liten ting. Mamma’n min var på besøk forrige uke (hun bor langt unna) og da hadde hun med seg påskeegg. Dette har jeg fått hele livet, selv nå som jeg er 26 år. Problemet er at når henne hadde dratt så sa samboer at «påskeegg er jo for barn, jeg har aldri fått sånn som du». Og da ble jeg litt paff. Føltes ut som han ble litt sjalu rett og slett. Har gått rundt å tenkt litt på det, og hvis det er tilfellet så får jeg jo litt lyst til å lage et til han.. hva hadde du gjort? Anonymkode: 5a961...ef8 Går du seriøst rundt og «tar deg nær av» at noen kommenterer påskeegget du får? Hjelpes meg, ikke rart skilsmissestatistikken går kun en vei… Anonymkode: d68d3...05c
Vhgj Skrevet 13. april 2022 #8 Skrevet 13. april 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Går du seriøst rundt og «tar deg nær av» at noen kommenterer påskeegget du får? Hjelpes meg, ikke rart skilsmissestatistikken går kun en vei… Anonymkode: d68d3...05c Du har vel god deltakelse på den statistikken... 1
AnonymBruker Skrevet 13. april 2022 #9 Skrevet 13. april 2022 Når voksne folk får påskeegg og julekalender, leser Harry Potter og ser Marvel-filmer, er det typiske symptomer på den stadig økende infantiliseringen som preger tidsånden. Herregud så latterlig. Anonymkode: d5fee...3e1 1
AnonymBruker Skrevet 13. april 2022 #10 Skrevet 13. april 2022 AnonymBruker skrev (8 timer siden): Går du seriøst rundt og «tar deg nær av» at noen kommenterer påskeegget du får? Hjelpes meg, ikke rart skilsmissestatistikken går kun en vei… Anonymkode: d68d3...05c Jeg har ikke tatt meg nær av noen ting? Jeg bare ble usikker på hvordan jeg skulle tolke det, og om mannfolk hadde følt at det var et halvhjerta forsøk på å «fikse det» siden han virka litt småsjalu stakkar. Jeg vil jo bare gjøre han glad - så hvis han aldri har fått påskeegg, så kanskje jeg skulle lage et til han så han blir glad Anonymkode: 5a961...ef8
AnonymBruker Skrevet 13. april 2022 #11 Skrevet 13. april 2022 AnonymBruker skrev (8 timer siden): Hvis mammaen min hadde kommet med påskeegg til meg, så hadde hun nok forhørt seg om samboeren min fikk, og gitt til han også hvis ikke. Man blir aldri for gammel for påskeegg, så tror nok han blir kjempeglad om du ordner det til han 😍 Anonymkode: b541f...8d1 Da fikser jeg det❤️ Takk! Anonymkode: 5a961...ef8 1
AnonymBruker Skrevet 13. april 2022 #12 Skrevet 13. april 2022 AnonymBruker skrev (8 timer siden): Det hadde jo vært hyggelig å lage et til han. Det var vel kanskje litt sårt og kan fremstå som at han er sjalu. Her får jeg sjeldent påskeegg fra mine foreldre, men i går kom svigermor på døra med et felles påskeegg til samboer og meg. Kan du ikke dele med han da? Anonymkode: b00b1...cc6 Selvfølgelig delte jeg innholdet med han (som han kunne spise/ta del i, men en del av det var ting som var tiltenkt kun til meg, snus etc)! Nettopp fordi det ikke var «til han» og jeg mistenker at han syns det var litt sårt så ble jeg jo i tenkeboksen om jeg kanskje skal lage et eget til han😊 Anonymkode: 5a961...ef8
AnonymBruker Skrevet 13. april 2022 #13 Skrevet 13. april 2022 AnonymBruker skrev (8 timer siden): Påskeegg er for barn?? Ja, barn i alle aldre. Lag et til han. Jeg får fortsatt påskeegg av min far, og jeg er eldre enn deg, TS. Anonymkode: f82d1...c5d Var det jeg mente også😅 takk for svar! Anonymkode: 5a961...ef8
AnonymBruker Skrevet 13. april 2022 #14 Skrevet 13. april 2022 anonymbruker2312 skrev (8 timer siden): Det er nok en typisk sjalu-kommentar. Ofte har vi mennesker en form for "trang" til å kunne drege ned noen eller noe når vi føler på sjalusi. Syns du skal gjøre det jeg ☺️ Hadde vært veldig søtt og omtenksomt, slik at han ikke føler seg utelatt. Får håpe han bli fornøyd og takknemlig i alle fall. Ja, var det jeg tenkte! Men jeg kan jo ikke spørre mannfolket rett ut om han ble sjalu heller akkurat, for det hadde jeg aaldri fått et ærlig svar på kjenner jeg han rett. Da skal jeg lage ett til han idag! Takk for svar😍 Anonymkode: 5a961...ef8 2
AnonymBruker Skrevet 13. april 2022 #15 Skrevet 13. april 2022 Jeg nærmer meg 40, og får fremdeles. Forskjellen er at mine foreldre også gir et egg til mannen min som har passert 40. Vi har prøvd å si at det holder at ungene får, men får enda. Jeg vil tro han syntes det var dumt at det ikke var til han også. Om han så aldri vil innrømme det, så vil jeg tro det er litt sårt at moren din kommer med egg til deg, også skal han sitte og se på at du spiser. Selv om du deler, så var det jo tydelig at det var til deg. Synes det er hyggelig av deg å lage et egg til han. Og om han aldri har fått før, så kunne det jo vært gøy med en liten skattejakt for å finne det. Anonymkode: 86b99...231 1
AnonymBruker Skrevet 13. april 2022 #16 Skrevet 13. april 2022 Jeg og kjæresten gir påskeegg til hverandre, og jeg gir til sønnen min på 20 år og hans kjæreste også. Kjempekoselig🐰🐣 Anonymkode: d07cf...8fa 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå