AnonymBruker Skrevet 13. april 2022 #1 Del Skrevet 13. april 2022 Hva tenker dere om overnatting på tvers av kjønn for 11-12åringer? Dette er ikke barn som alltid har holdt på sånn, de har ikke vært nære venner eller overnattet tidligere. De har gått i klasse sammen siden 1.klasse men er først siste året det plutselig har blitt veldig stas å overnatte feks fire stk to gutter og to jenter hos den ene. Dette er da «klassevenner» men ikke vært venner og overnatting da de var yngre på tvers av kjønn. Tenker det er stor forskjell på de som er gutt og jente bestevenner siden de var små, og de «nyoppståtte» vennskapene nå. Hva tenker dere? Det er veldig stas, og de «kuleste» i klassen som holder på sånn. Mitt barn ble invitert med og ble kjempeglad, men det går ikke for vi er bortreist i påsken, men regner med det blir en problemstilling senere denne våren også. Men jeg tenker det er litt naivt og ikke helt greit selv om de er flere? Og ja jeg tenker på grenser, sex, bilder, og sånne ting de plutselig kan gjøre selv om de er for små. Anonymkode: c68d2...971 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. april 2022 #2 Del Skrevet 13. april 2022 Ingen med erfaring? Evt noen med tanker, er dette greit eller burde man si nei? Jeg tenker nei, men er jo tydeligvis i mindretall blant de andre foreldrene i klassen. Anonymkode: c68d2...971 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. april 2022 #3 Del Skrevet 13. april 2022 Og hvor lenge er det greit med overnatting på tvers av kjønn? Er det greit om et par år når de er 13-14år også? Er det greit fordi de er en «gruppe» på fire barn kontra bare to? Anonymkode: c68d2...971 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. april 2022 #4 Del Skrevet 13. april 2022 Skjønner ikke helt at dette er en sak, hvor stor er sannsynligheten for at det blir en orgie liksom? Hvis de er en gjeng så kan de vel ligge på madrasser inne på stua eller et annet "åpent" sted der risikoen for den slags tull blir mindre. Hvordan er det for homofile ungdommer for de aldri ha venner på overnatting og slikt for det er en fare for at noe mer kan skje? Anonymkode: 61040...540 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. april 2022 #5 Del Skrevet 13. april 2022 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Skjønner ikke helt at dette er en sak, hvor stor er sannsynligheten for at det blir en orgie liksom? Hvis de er en gjeng så kan de vel ligge på madrasser inne på stua eller et annet "åpent" sted der risikoen for den slags tull blir mindre. Hvordan er det for homofile ungdommer for de aldri ha venner på overnatting og slikt for det er en fare for at noe mer kan skje? Anonymkode: 61040...540 Jeg tenker ikke orgie… tenker mer doktor leker ol. Anonymkode: c68d2...971 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. april 2022 #6 Del Skrevet 13. april 2022 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Jeg tenker ikke orgie… tenker mer doktor leker ol. Anonymkode: c68d2...971 hadde det vært en krise da? Anonymkode: e9c8b...676 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. april 2022 #7 Del Skrevet 13. april 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg tenker ikke orgie… tenker mer doktor leker ol. Anonymkode: c68d2...971 Hvis de ikke har lekt doktor før de er 11-12 så har de levd overdrevent beskyttet. Anonymkode: 61040...540 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå