AnonymBruker Skrevet 13. april 2022 #1 Skrevet 13. april 2022 Jeg og typen har noen felles venninner og kompiser og vi er glade i dem men av og til føler jeg at venninnene våres er for involvert på en måte. At jeg ønsker litt «space» fra disse 2 og ha litt kjæreste tid. Jeg setter pris de vil ha oss ut med på ting men mer drikking det går i. Hun ene har type da men ikke hun andre så føler når hu får angst når hun drikker litt mye så klenger hun rundt typen min pga angstanfall. og jeg vet hvor utrolig dritt angstanfall er men hater når det er typen min hun vil trøstes av og vil bli klemt (altså å bli holdt rundt) av for han er en veldig trygg person men som også gjør at jeg begynner bli lite begeistra av at vi skal henge med denne «venninnen», Når hun drikker seg møkkas. jeg forklarte han at jeg vet at han bryr seg men at det sårer meg at han er sånn intim med henne.. og at det føles som han ikke er i et forhold i det øyeblikket.. Er også en grunn til at jeg skal ta meg en prat og kanskje holde litt avstand med disse venninne fra nå av. At meg og han skal prioritere våres forhold før å henge med disse venninne vær uke. dårlig skriving beklager.. har dere erfaringer og synes er bra eller ikke med felles venner? Anonymkode: 54315...6b0
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå