Gå til innhold

Noen småbarns… som savner mannen og samlivet?😅

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Håper jeg er ikke alene 😅 Savner mannen, selv om jeg ser han. Å sove sammen, samlivet. 
Helt siden vi har fått minste, sover han på gjesterommet, og jeg på soverommet vårt med minste. Han er veldig våken barn, våkner hver time.

Når kan det bli bedre?

Anonymkode: 1f167...cf9

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Veldig snart ❤️

Anonymkode: 8582c...67f

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er også temmelig lei av småbarnslivet nå. Har to på 1 og 3, ingen vil sove på kvelden og minst en vil sove med mamma/pappa, og vi får aldri noe tid til oss. Syntes denne alderen er ekstremt lite sjarmerende og gleder meg bare til vi er ferdig med bleier og klengebarn 😆 

Anonymkode: 8df05...0c3

AnonymBruker
Skrevet

Vi fikk et adhd barn og kom ikke tilbake til å dele seng faktisk. Vi var nok ikke helt et normalt par, de fleste har nok et bedre samliv, og har en sunn relasjon. Ble brudd her. Men om dere ts vil, ordner det seg nok. 

Anonymkode: dcc47...f24

AnonymBruker
Skrevet

Ja, jeg savner mannen. Har delt soverom med minstemann siden han ble født i jula, og savner å dele seng med en trygg, stor og varm mann fremfor en liten sprellekaramell som slår meg på nesa om jeg er for treg til å vippe ut puppen 😂 Trøster meg med at det trolig blir bedre til sommeren, og i påskeferie skal vi forsøke oss med at han får ligge i overkøya på samme rom som oss ❤️😂

Anonymkode: 04128...9a4

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Valgte det bort med eksmannen, men er veldig bevisst på det med min nye mann. Det er superviktig. 

Anonymkode: 58628...906

AnonymBruker
Skrevet

Savner også tiden da vi var bare oss to. Ha sex uten risiko for å bli avbrutt når som helst. 

Anonymkode: 8aa72...11a

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Du er ikke alene 😊

Det blir bedre, men vanskelig å si når! Og så går det jo også i perioder, plutselig tror man de sover bra, og så snur det.

Vi har ikke mye barnevakt, men de få kveldene hvor vi kan gå ut å spise og drikke vin er gull verdt. Blir på en måte påminnet om hvorfor vi er sammen.

I gode perioder så prøver vi å av og til ha date hjemme og. Av med tven, lys, ost, frukt, vin. Bare være oss.

Anonymkode: c12a3...0d1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...