AnonymBruker Skrevet 12. april 2022 #1 Skrevet 12. april 2022 Hadde Covid-19 i begynnelsen av mars. Var da syk i 3 uker med høy feber, sterk forkjølelse, sår hals og magesjau. Tok til sammen minst 10 hurtigtester denne perioden som alle var negative, men fikk bekreftet viruset med PCR test. Har vært frisk siden. Så ble jeg skikkelig forkjølet og uvel igjen søndag. Og i kveld fikk jeg plutselig frostanfall og over 39 i feber. Jeg får omtrent aldri feber og før koronaen var det minst 10 år siden sist. Nå lurer jeg på om jeg kan ha fått influensa eller rett og slett Corona en gang til. Hva er mest sannsynlig? Går det mye influensa nå? Hurtigtestene viser like negativt som de aldri har gjort her, så de stoler jeg ikke på. Det var den påskeferien😏 Anonymkode: 26842...c0b
AnonymBruker Skrevet 13. april 2022 #2 Skrevet 13. april 2022 Du har ihvertfall dårlig immunforsvar. Anonymkode: e991f...01c
AnonymBruker Skrevet 13. april 2022 #3 Skrevet 13. april 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Du har ihvertfall dårlig immunforsvar. Anonymkode: e991f...01c Kanskje etter Covid-infeksjonen. Før det hadde jeg ikke vært ordentlig syk siden barneskolen. Har hørt om mange som blir lettere syke etter å ha hatt Korona (eller vaksiner). Anonymkode: 26842...c0b 1
MyMichelle Skrevet 13. april 2022 #4 Skrevet 13. april 2022 Om du vil ha riktig svar, er det vel ikke annet å gjøre enn å ta ny PCR test. Men jeg synes det er merkelig om du får covid når du nylig har blitt frisk. Uansett hva det er, så ønsker jeg deg god bedring!
AnonymBruker Skrevet 13. april 2022 #5 Skrevet 13. april 2022 Du må ta pcr test, ellers blir det bare spekulasjoner. Du bør også sjekke d vitamin status, og vurdere å ta en hestekur med d vitamin for å helpe immunforsvaret. Stor andel av de som blir syke har for lave verdier. Anonymkode: 2da5c...cba 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå