AnonymBruker Skrevet 12. april 2022 #1 Skrevet 12. april 2022 Vi har hatt 2-3 kondomer liggende i nattbordskuffen som brukes hvis jeg feks har hatt sopp. Har vært bortreist en drøy måned, og da jeg kom hjem oppdaget jeg tilfeldigvis at det kun lå én kondom igjen! Ble først paff og begynte å lure på om jeg tok feil og at det var kun én igjen sist jeg kikket i skuffen, men er nå helt sikker på at det lå 2-3 kondomer der før jeg reiste bort. Har ikke konfrontert samboer og vet han ikke bruker kondomer når han runker. Han har vært digitalt utro mot meg for flere år siden (flørting på sosiale medier), og mistenker også fysisk utroskap én gang uten at jeg har bevis, men han nektet, og dette er over 10 år siden. Orker ikke spørre han, for jeg får jo bare nei. Har sjekket søppelbøtta på badet for brukt kondom, men den var tømt. Hva gjør jeg nå? Anonymkode: 4fd1c...5a9
AnonymBruker Skrevet 12. april 2022 #2 Skrevet 12. april 2022 Fyll på med kondomer. Anonymkode: 8ca33...155 6 1 1
AnonymBruker Skrevet 12. april 2022 #3 Skrevet 12. april 2022 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Hva gjør jeg nå? Hva tror du selv? Anonymkode: a11a4...67e 1
AnonymBruker Skrevet 12. april 2022 #4 Skrevet 12. april 2022 Hvis det var min samboer ville jeg sagt at jeg er nødt til å stille han et spørsmål, og at han ikke skal svare med en gang. Han skal få en halvtime på seg til å tenke før han tar et valg. Jeg vil vite om han har vært utro, men at for meg er løgn mye verre. Om han nekter, og jeg senere får vite at han løy, så er det slutt på sekundet. Innrømmer han utroskap vil det selvfølgelig være kjipt, men ærlighet viser meg at det er noe å jobbe med. Han skulle fått den halvtimen til å virkelig tenke nøye gjennom det. Så hadde jeg gått vekk. Jeg ville ikke sagt hvilke bevis jeg har, så han ikke skal bruke tiden på å finne bortforklaringer. Ens første reaksjon er ofte å nekte panisk. Har man først gjort det må man nesten fortsette med det. Får han tid til å anvende fornuft kan han faktisk være ærlig. Ellers ber jeg deg tenke etter; er det vanlig at han tømmer søpla på badet? Har han skiftet sengetøy? Er det i tilfelle normalt for han å gjøre det? Vokter han telefonen sin? Anonymkode: aef06...ee6 11 2 11
AnonymBruker Skrevet 12. april 2022 #5 Skrevet 12. april 2022 Jeg ville konfrontert samboer og samtidig bedt om å få se messenger o.l. der og da før han rakk å slette noe Anonymkode: 30c75...3fd 5 1
AnonymBruker Skrevet 12. april 2022 #6 Skrevet 12. april 2022 Hadde jeg vært deg hadde jeg mindfucket han og brukt noen taktikker. Kle deg skikkelig sexy en kveld og si at du skal ut og spise med ei venninne. Vær litt rar når du sier det. Ha med deg den siste kondomen som er igjen i skuffen. ELLER: Si at du skal være borte en helg også kommer du hjem helt plutselig og kanskje tar han på fersken. Det beste er vel at du fokuserer på deg selv, gjør det du liker, hold deg i god form, pynt deg, gå ut og ha det gøy med jentene dine. Da vil han han krabbe tilbake etter deg når han ser at du klarer å ha det fint uten han. Anonymkode: e29e1...ba9 1 1 3
AnonymBruker Skrevet 12. april 2022 #7 Skrevet 12. april 2022 Han har sikkert bare lekt med en dildo i rumpa eller noe sånt. Anonymkode: 33d0d...1f9 3
AnonymBruker Skrevet 12. april 2022 #8 Skrevet 12. april 2022 Som oftest er det jeg som tømmer søpla på badet, han bryr seg ikke om det flyter over, men en sjelden gang gjør han det. Har spurt han en gang før om han har vært utro etter at jeg oppdaget flørtende meldinger, og da ble han sint når jeg spurte og nektet. Ja han bytter ofte på sengen, men nå hadde jeg jo vært borte så lenge at det var byttet sengetøy til jeg kom hjem. Han bruker lite mobilen hjemme, har slått av alle varsler sier han fordi han vil ha fri. Ts Anonymkode: 4fd1c...5a9
anonymbruker2312 Skrevet 13. april 2022 #9 Skrevet 13. april 2022 Dette ville jeg ha satt store spørsmålstegn til, spesielt da du har fersket han i å ha vært flørtende med andre før. Han ble sint og nektet da du konfronterte han - som oftest et rødt flagg. Sett deg selv i posisjonen: du er sammen med noen, plutselig kommer partneren din og anklager deg for å ha vært utro. Du reagerer med å flire og lurer på om han er seriøs, fordi du vet at du på ingen måte har vært utro. Men - når du faktisk har vært utro, så reagerer man ofte med sinne når man blir anklaget, fordi vi på den måten "legger et lokk" på sannheten ved å heller bli sinna, slik at vi da på den måten blir vanskeligere å lese av andre personer. Så - jeg tror nok helt ærlig at han bare lyger. I tillegg sier du at du er ganske sikker på at det lå flere kondomer i skuffen. For å virkelig få han til å si sannheten så ville jeg ha tatt en prat med han og latet som om jeg har fått vite fra en spesiell person at han har vært utro og at han må si sannheten nå. Hvis ikke så vurderer du å gjøre det slutt. Gi et ultimatum. 7
AnonymBruker Skrevet 13. april 2022 #10 Skrevet 13. april 2022 6 hours ago, AnonymBruker said: Jeg ville konfrontert samboer og samtidig bedt om å få se messenger o.l. der og da før han rakk å slette noe Anonymkode: 30c75...3fd …. 6 hours ago, AnonymBruker said: Han har sikkert bare lekt med en dildo i rumpa eller noe sånt. Anonymkode: 33d0d...1f9 Faktisk mer sannsynlig. 1 hour ago, anonymbruker2312 said: Dette ville jeg ha satt store spørsmålstegn til, spesielt da du har fersket han i å ha vært flørtende med andre før. Han ble sint og nektet da du konfronterte han - som oftest et rødt flagg. Sett deg selv i posisjonen: du er sammen med noen, plutselig kommer partneren din og anklager deg for å ha vært utro. Du reagerer med å flire og lurer på om han er seriøs, fordi du vet at du på ingen måte har vært utro. Men - når du faktisk har vært utro, så reagerer man ofte med sinne når man blir anklaget, fordi vi på den måten "legger et lokk" på sannheten ved å heller bli sinna, slik at vi da på den måten blir vanskeligere å lese av andre personer. Så - jeg tror nok helt ærlig at han bare lyger. I tillegg sier du at du er ganske sikker på at det lå flere kondomer i skuffen. For å virkelig få han til å si sannheten så ville jeg ha tatt en prat med han og latet som om jeg har fått vite fra en spesiell person at han har vært utro og at han må si sannheten nå. Hvis ikke så vurderer du å gjøre det slutt. Gi et ultimatum. Dette var anekdotisk. Man kan også bli sinna fordi samboeren din inpromptu kommer å anklager deg for noe helt idiotisk. Og du vet det kommer til å ende i en svær krangel for kvinner er irrasjonelle og paniske. Så da blir man litt irritert. Anonymkode: 1db04...9fc
AnonymBruker Skrevet 13. april 2022 #11 Skrevet 13. april 2022 Noen som kjeder seg i påsken? Du teller tilfeldigvis kondomene før og etter? Mange her som er opptatte av å lage drama og som kjeder seg i hverdagen....Herregud så pinlig Anonymkode: a261d...b03 2
AnonymBruker Skrevet 13. april 2022 #12 Skrevet 13. april 2022 8 minutter siden, AnonymBruker said: Noen som kjeder seg i påsken? Du teller tilfeldigvis kondomene før og etter? Mange her som er opptatte av å lage drama og som kjeder seg i hverdagen....Herregud så pinlig Anonymkode: a261d...b03 Hvis man er observant av seg så er dette noe man bare får med seg uten å tenke over det. Men mannfolk har ikke blikk for sånt. Anonymkode: 18f3a...919 7 1 2
anonymbruker2312 Skrevet 13. april 2022 #13 Skrevet 13. april 2022 AnonymBruker skrev (35 minutter siden): …. Faktisk mer sannsynlig. Dette var anekdotisk. Man kan også bli sinna fordi samboeren din inpromptu kommer å anklager deg for noe helt idiotisk. Og du vet det kommer til å ende i en svær krangel for kvinner er irrasjonelle og paniske. Så da blir man litt irritert. Anonymkode: 1db04...9fc Åjda....😂 Tipper vel at du mest sannsynlig er en mann, ettersom at du mener at kvinner er irrasjonelle og paniske. Vi modner i alle fall mye raskere enn dere da, og hjernen vår er i stand til å utvikle rasjonalitet lenge før dere, noe som ser ut til at din ikke er ferdig utviklet enda 😁 1
AnonymBruker Skrevet 13. april 2022 #14 Skrevet 13. april 2022 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Som oftest er det jeg som tømmer søpla på badet, han bryr seg ikke om det flyter over, men en sjelden gang gjør han det. Har spurt han en gang før om han har vært utro etter at jeg oppdaget flørtende meldinger, og da ble han sint når jeg spurte og nektet. Ja han bytter ofte på sengen, men nå hadde jeg jo vært borte så lenge at det var byttet sengetøy til jeg kom hjem. Han bruker lite mobilen hjemme, har slått av alle varsler sier han fordi han vil ha fri. Ts Anonymkode: 4fd1c...5a9 Det er noe som skurrer her. Han har vært så flink å skifte på senga og tømt søpla, noe han aldri gjør, men å passe på å fylle på kondomer, det har han ikke gjort. Hvis han ville skjult utroskapen, så hadde han fylt på med kondomer. Jeg nekter å tro han har glemt denne detaljen hvis han hater å skifte på senga eller bytte søpla. Anonymkode: 100cb...0dd 1
AnonymBruker Skrevet 13. april 2022 #15 Skrevet 13. april 2022 Dynk den siste kondomen i chili så reiser du igjen :) Har pikken hans tatt fyr så har du svaret ditt. Anonymkode: b0e30...93d 6 4
AnonymBruker Skrevet 13. april 2022 #16 Skrevet 13. april 2022 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Noen som kjeder seg i påsken? Du teller tilfeldigvis kondomene før og etter? Mange her som er opptatte av å lage drama og som kjeder seg i hverdagen....Herregud så pinlig Anonymkode: a261d...b03 Jeg teller ikke kondomer men kondomene har ligget løse i en nesten tom nattbordskuffe, så det er jo lett å legge merke til hvor mange kondomer som ligger der når jeg har åpnet skuffen. Ts Anonymkode: 4fd1c...5a9 6
AnonymBruker Skrevet 13. april 2022 #17 Skrevet 13. april 2022 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Det er noe som skurrer her. Han har vært så flink å skifte på senga og tømt søpla, noe han aldri gjør, men å passe på å fylle på kondomer, det har han ikke gjort. Hvis han ville skjult utroskapen, så hadde han fylt på med kondomer. Jeg nekter å tro han har glemt denne detaljen hvis han hater å skifte på senga eller bytte søpla. Anonymkode: 100cb...0dd Kondomene har ligget i min nattbordskuffe og det er jeg som har hatt oversikt over de, han har aldri visst hvor mange kondomer som ligger der. Ts Anonymkode: 4fd1c...5a9
AnnePåLande Skrevet 13. april 2022 #18 Skrevet 13. april 2022 AnonymBruker skrev (12 timer siden): Som oftest er det jeg som tømmer søpla på badet, han bryr seg ikke om det flyter over, men en sjelden gang gjør han det. Har spurt han en gang før om han har vært utro etter at jeg oppdaget flørtende meldinger, og da ble han sint når jeg spurte og nektet. Ja han bytter ofte på sengen, men nå hadde jeg jo vært borte så lenge at det var byttet sengetøy til jeg kom hjem. Han bruker lite mobilen hjemme, har slått av alle varsler sier han fordi han vil ha fri. Ts Anonymkode: 4fd1c...5a9 Flørtende meldinger og kondomer som mangler.. Jeg hadde tenkt utroskap 3
AnonymBruker Skrevet 13. april 2022 #19 Skrevet 13. april 2022 Kan han bare tatt seg en selv? Anonymkode: be73d...b30
AnonymBruker Skrevet 13. april 2022 #20 Skrevet 13. april 2022 Ok så ikke det sunneste svaret å gi, men hadde det vært meg ville jeg kanskje sjekket søppeldunken ute xp Anonymkode: 58528...3f8
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå