Gå til innhold

Dreit meg nesten ut på sverigetur. Utroskap..

Anbefalte innlegg

Gjest Gratinara
Skrevet

Jeg var på sverigetur med korpset. Det ble alt for mye å drikke og alt for god stemning. Danset hele natten i alle ulike positurer selvom jeg har samboer.. huff. Danset med både gutter og jenter. Oppførte meg som en hore mentalt og syntes det tillogmed var digg. Mange flotte gutter som jeg danset intimt med. Ingen kyss eller noe Men nå sitter jeg tilbake med verdens største  fylleskamm. Ikke bare var det korpstur hvor alle liksom har filmet og fått med seg hva som har skjedd i korpset, men det er jo også flaut med all dansinga når det kommer til sambo... hva gjør jeg nå? Var jo ikke utro men danset så jeg angrer... huff 

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Ingen skade skjedd.

Anonymkode: bfbd5...2b9

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Intim dansing er utroskap jo. Spesielt om du har danset så tett på en fyr at du kjente ståpikken hans, og du hadde våt mus. 

Anonymkode: 4beab...505

• Liker 2
  • Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Bare glem det og drikk litt mindre neste gang. Det går over. Drit oppi det. Du er glad i samboeren din og tenker på han, så bra. Men ta lærdom at du ikke drikker mer enn planlagt. Det beste er å ha litt rus sånn at man kan styre seg. Mitt største problem når jeg drikker er at jeg praaaater... Forteller ting jeg egentlig ikke vil dele og derfor må jeg tenke over å ikke drikke så mye.  

Anonymkode: f58a9...5c1

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Ta det som lærdom! Neste gang må du roe litt ned på drikkingen.

Anonymkode: 0df91...76e

AnonymBruker
Skrevet

Kutt ut drikking og korpset.

Anonymkode: 3c398...a37

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Jaja 😂

Anonymkode: a4404...939

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Null stress TS! Kos å høre at folk i korps også kan bli litt wild and crazy 🤣

Anonymkode: 8c3e1...0d7

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Du gjorde et valg, lev med det. Hadde du likt om din samboer gjorde dette? 

Anonymkode: 14840...0bb

AnonymBruker
Skrevet

Slapp av. Pinlig? Ja. Utroskap? Nei. 

Anonymkode: bdefd...e1d

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
7 minutter siden, AnonymBruker said:

Du gjorde et valg, lev med det. Hadde du likt om din samboer gjorde dette? 

Anonymkode: 14840...0bb

Jeg hadde likt det! Hadde ikke likt om samboeren min spilte i korps dog

Anonymkode: 06742...b3b

• Liker 1
Skrevet

Fikk litt sånn "one time at band camp" vibber 🙊 

Slapp av ts, ingen skade er skjedd. 

• Liker 4
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
Gratinara skrev (7 timer siden):

Oppførte meg som en hore mentalt og syntes det tillogmed var digg.

Det er en herlig følelse, men denne deilige siden ved deg selv deler du ikke med andre enn samboeren din. Vær forsiktig med alkohol når du ikke er med han.

Anonymkode: b4dc2...1ca

Skrevet

"Once upon a time, at band camp"#americanpie

Fra spøk til alvor, slapp av, dette går fint. Dette faller ikke inn under utroskap i mine øyne, men du balanserte kanskje på kanten til noe som kunne blitt til det. Bruk det som lærdom til neste korpstur😄

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Intim dansing er utroskap jo. Spesielt om du har danset så tett på en fyr at du kjente ståpikken hans, og du hadde våt mus. 

Anonymkode: 4beab...505

🤣

Anonymkode: bfbd5...2b9

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg ville aldri akseptert at min samboer danset sånn med andre damer. Hadde kanskje kunne tilgitt det, men hadde ikke stolt på at han ikke ville gjort det på tur igjen. 

Tenker du bør snakke med samboeren din om dette. At du danset med flere, og tettere enn du egentlig er komfortabel med. At du ikke kysset eller tafset, men at du kjenner på at du personlig ønsker å holde mer fysisk avstand fordi du har en ekkel følelse nå som du er edru og ikke står midt i situasjonen. 

Anonymkode: fddb5...7d3

AnonymBruker
Skrevet

Faen, hvorfor deltok ikke jeg i korpset i 20-årene!

Angrende kar

Anonymkode: e4456...309

AnonymBruker
Skrevet
Gratinara skrev (8 timer siden):

Jeg var på sverigetur med korpset. Det ble alt for mye å drikke og alt for god stemning. Danset hele natten i alle ulike positurer selvom jeg har samboer.. huff. Danset med både gutter og jenter. Oppførte meg som en hore mentalt og syntes det tillogmed var digg. Mange flotte gutter som jeg danset intimt med. Ingen kyss eller noe Men nå sitter jeg tilbake med verdens største  fylleskamm. Ikke bare var det korpstur hvor alle liksom har filmet og fått med seg hva som har skjedd i korpset, men det er jo også flaut med all dansinga når det kommer til sambo... hva gjør jeg nå? Var jo ikke utro men danset så jeg angrer... huff 

Det høres ut som du har vært på en helt vanlig korpstur.
Mye drikking, mye dansing, god stemning - og mye fylleangst dagen etterpå.
(De aller fleste som har gått i korps vil si "Been there, done that, got the t-shirt")

Jeg tenker også at dette er noe du må snakke med samboeren din om.
At du ikke var utro, men at du følte at krysset over en linje når du danset slik du gjorde med andre, og at du følte at det ble vel intimt, selv om det bare var dans.

Kanskje synes samboeren din at det er helt ok, så lenge du ikke gikk lenger enn du gjorde, eller så kan dere diskutere dere frem til felles regler som gjelder for dere begge.

Anonymkode: c49da...65e

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...