Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Noen som kan gi noen eksempler?

Hva sluttet dere med, endret på eller begynte med? Hva gjorde at dere gikk fra å identifisere dere som kjærester til venner under samme tak? Hva skjedde på veien?

Når og hvordan skjønte du at det var over? Og, tenkte du da at tegnene hadde vært der en stund allerede?

Anonymkode: 6dc6f...2fa

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Først: Kjærlighet og forelskelse er ikke det samme. I starten av et kjærlighetsforhold er det ofte forelskelsefølelser, før det går over til mer gjensidig kjærlighet hvor dere støtter og er der for hverandre i gode og dårlige stunder.

Anonymkode: 6d278...b27

AnonymBruker
Skrevet

Min eks var jeg veldig forelsket i. Forelskelsen gikk aldri over til kjærlighet da. Men jeg merket at det var "over" når jeg prøvde å unngå å henge med ham. Spikeren i kista var jeg ikke hadde noe sted å bo og han foreslo at jeg kunne flytte sammen med ham. Jeg fant et annet sted, men de dagene jeg vurderte det var hele meg fylt av en angst. Jeg så for meg at jeg måtte dele resten av livet med ham. Det føltes helt kvelende! 

Mannen min nå har jeg hatt gode og dårligere perioder med. Noen perioder er jeg mindre forelska, men jeg opplever ham aldri som kvelende og han er personen jeg vil sovne ved siden av.

Anonymkode: 7b00c...b5d

• Nyttig 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...