AnonymBruker Skrevet 12. april 2022 #1 Skrevet 12. april 2022 Jeg og samboeren min har vært sammen i 2 år. Siden starten av forholdet mitt føler jeg at jeg må ofre ting for han. Eksempel måtte jeg selge leiligheten min for å bo med han, da han ikke har økonomi til å leie andre plasser enn der han bodde. Senere i forholdet fikk han jobb på båt - tidligere jobbet han på land. Vi snakket da om at det var viktig å holde kontakt o.l, gjerne sende en fin melding av og til. Han har dekning og nett, og mye fritid på jobben. Likevel er det aldri noe spesielt fint som at han savner meg, bare at han vil hjemme for han er lei av å jobbe. Siste gang på jobb er han også umulig å få tak i og virker plutselig kjempe opptatt hele dagen, også etter han er gått av vakt. Ringer nesten ikke. Når jeg tar opp dette med han blir han bare sint og sier han har ting å gjøre. Jeg sier du kunne ringt etter jobb, og svarer at han trengte ikke for jeg ringte. Jeg ringte lenge etter han var ferdig og han hadde derfor god tid på seg. I tillegg må vi vente med å kjøpe noe da han har haugevis med gjeld, og jeg kjenner bare at jeg sitter her alene i en leilighet jeg ikke liker, alene i julen, ferie osv for å få nada tilbake. Kjenner jeg blir så forbanna når han bare møter meg med å bli sint tilbake. Er det noen som har råd? Anonymkode: 2e206...78e
AnonymBruker Skrevet 12. april 2022 #2 Skrevet 12. april 2022 Du solgte leiligheten din for å leie ja. (Jeg syns det var veldig lurt av deg) Anonymkode: b6260...c81 1
AnonymBruker Skrevet 12. april 2022 #3 Skrevet 12. april 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Du solgte leiligheten din for å leie ja. (Jeg syns det var veldig lurt av deg) Anonymkode: b6260...c81 Jeg betaler svært lite her Anonymkode: 2e206...78e
AnonymBruker Skrevet 12. april 2022 #4 Skrevet 12. april 2022 Ja, her var det enkelt å gi råd. Slå opp. Finn deg noen som bryr seg om deg, og er snill med deg. Anonymkode: 44d35...231 7
AnonymBruker Skrevet 12. april 2022 #5 Skrevet 12. april 2022 Du ‘måtte’ ikke selge leiligheten, du ‘valgte’. Big difference. Har han noen gode sider? Anonymkode: c05d1...f9c 4
AnonymBruker Skrevet 12. april 2022 #6 Skrevet 12. april 2022 . Kjøp deg leilighet Anonymkode: 7c8a2...d9b 1
AnonymBruker Skrevet 12. april 2022 #7 Skrevet 12. april 2022 Du valgte å selge,og du velger å fortsette sammen med ham. Hvorfor fortsetter du å skylde på ham for dine dårlige valg? Anonymkode: eae7a...35c 5
AnonymBruker Skrevet 13. april 2022 #8 Skrevet 13. april 2022 Du har gjort dårlige valg. Du burde ikke selge leiligheten. Og du bør ikke bo sammen med en som ikke har styr på økonomien sin. Du må revurdere dette forholdet for å redde deg selv. En dag kan du sitte i saksa, med store økonomiske problem pga han. Anonymkode: a32d1...60b 4 1
AnonymBruker Skrevet 13. april 2022 #9 Skrevet 13. april 2022 Å, dette var vondt. lese. Du er sliten nå 💔 Håper du finner dine indre styrke og at den gjør deg sterk! ..... Og modig Anonymkode: 1e2b1...241
anonymbruker2312 Skrevet 13. april 2022 #10 Skrevet 13. april 2022 Høres mer ut som om han har noe å skjule på privaten, ettersom at han ikke gidder å kontakte deg når han har så mye "fri" på jobben. 1
AnonymBruker Skrevet 13. april 2022 #11 Skrevet 13. april 2022 Jeg tenker at når forholdet gir deg så lite, så må du veie for og i mot om det er verdt det. Du kan neppe forandre han. Men du velger selv hva du godtar og kan leve med. Håper du har fått muligheten til å spare mye penger etter at du flyttet inn sammen med han. Hvis ikke var nok det en veldig dårlig avgjørelse å leie fremfor å eie. Når du eier betaler du inn til deg selv i tillegg til at det du eier nesten alltid stiger i verdi, mens når du leier betaler du som regel på noen andres lån sånn at de bygger seg opp verdier. Personlig ville jeg endt forholdet og kjøpt meg egen leilighet igjen. I et forhold skal man både gi og ta. Og det høres ikke ut som at din mann gir så mye. Anonymkode: 8b7a2...bf5 3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå