AnonymBruker Skrevet 12. april 2022 #1 Skrevet 12. april 2022 Ser ofte at hytteturer med menn og kvinner ofte ender med utroskap, eller at noen prøver seg og blir så beskyldt for sexuell trakkassering. Hvorfor har man disse i det hele tatt egentlig i jobbsammenheng?🤦♂️ Hvorfor prøver noen å blande sammen jobb og fritid og bli "gode venner" med kollegaer? Er jeg på jobb så er det fordi jeg får betalt, ikke for å sosialisere. Punktum. Anonymkode: 3ea0f...83b 1
ajarRun Skrevet 12. april 2022 #2 Skrevet 12. april 2022 Ingen kan tvinge deg til å bli med. Det er lov å sitte hjemme med boksvin og kattene sine. 4
AnonymBruker Skrevet 12. april 2022 #3 Skrevet 12. april 2022 Aner ikke. Ganske dårlig idé, ja. Anonymkode: f3e40...542
AnonymBruker Skrevet 12. april 2022 #4 Skrevet 12. april 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Hvorfor prøver noen å blande sammen jobb og fritid og bli "gode venner" med kollegaer? Anonymkode: 3ea0f...83b Fordi noen av oss liker kollegene våre. Anonymkode: 16840...9b1 3
AnonymBruker Skrevet 12. april 2022 #5 Skrevet 12. april 2022 Slike jobbturer øker takhøyden mellom kollegaer. Vi blir mer tolerante ovenfor hverandre og blir kjent på flere plan. Når du står ovenfor en problematisk situasjon på jobb eller må lene deg på en kollega for hjelp er det mye større sjanse for at du får den hjelpen du trenger. De går den ekstra mila fordi de kjenner deg fra før. Facetime på slike sammenkomster er alfa og omega (i alle fall i min bransje). De fleste jobbene jeg har hatt de siste 10 årene har hatt slike sosiale utflukter. Ja, enkelte kan finne ut at de er interessert i mer enn å være kollegaer og venner, men det er mer av unntakene enn regelen. Er man i et dårlig forhold eller singel øker jo selvsagt sjansen for at en kollega er mer forlokkende. Jobbkoner og jobbektemenn er et vidt begrep som er godt kjent på mange arbeidsplasser. Behøver ikke å være noe galt i det heller (har hatt 1 og vurderer nå nr 2 siden 1 flyttet). Skal ha 5 sosiale eller jobbsamlinger i år med overnatting og kollegaer. Anonymkode: 90e9a...ba0 3
AnonymBruker Skrevet 12. april 2022 #6 Skrevet 12. april 2022 Har selv vært med på en teambygging blant kolleger på en stor hytte på Skeikampen. Hvor vi var rundt 15 stk, menn og kvinner. Det begynte ganske så forsiktig. Men utover på lørdagskvelden ble folk fullere og fullere. Slik at vi alle endte nakne i badstu og jacuzzi. Jeg overdriver ikke når jeg sier det hele endte i orgier. Alle knullet med hverandre. Mann + kvinne altså. Dette var alle "ordentlige" folk. Tilbake på kontoret var det stilltiende aksept blant alle at dette forble en hemmelighet som skulle glemmes. Anonymkode: 21a8d...8af
AnonymBruker Skrevet 12. april 2022 #7 Skrevet 12. april 2022 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Har selv vært med på en teambygging blant kolleger på en stor hytte på Skeikampen. Hvor vi var rundt 15 stk, menn og kvinner. Det begynte ganske så forsiktig. Men utover på lørdagskvelden ble folk fullere og fullere. Slik at vi alle endte nakne i badstu og jacuzzi. Jeg overdriver ikke når jeg sier det hele endte i orgier. Alle knullet med hverandre. Mann + kvinne altså. Dette var alle "ordentlige" folk. Tilbake på kontoret var det stilltiende aksept blant alle at dette forble en hemmelighet som skulle glemmes. Anonymkode: 21a8d...8af Orgier på teambuilding er nok ikke helt vanlig. Jeg har vært på mange jobbhytteturer 😂 fyll ja, noen kanskje ligger sammen med eller uten tøy på ja, men orgier nei. Anonymkode: 90e9a...ba0
AnonymBruker Skrevet 13. april 2022 #8 Skrevet 13. april 2022 Hehe "teambuilding", for klarer selvsagt ikke å utføre jobben sin med mindre man har vært full sammen, kanskje sett hverandre nakne, og forsøkt å få hverandre til sengs. Også har du disse "jobbektefolkene", som er utro mpt partnere men det er da bare vanlig nå til dags. Går på jobb for å utføre en jobb så dere kan tjene penger, hva med å fokusere på det? 🤷♂️ Ikke rart 40% i Norge er utro. Anonymkode: 3ea0f...83b
AnonymBruker Skrevet 13. april 2022 #9 Skrevet 13. april 2022 Ikke spør her, hvor halvparten jobber i butikk og barnehage som assistenter, og andre halvpart er ufør. Sikkert mange som har slike reiser ja. Alt fra finans, jus osv... Men de finner du ikke her Anonymkode: 5649d...0fe
AnonymBruker Skrevet 13. april 2022 #10 Skrevet 13. april 2022 Jeg har vært på mange overnattingsturer med kollegaer og jeg har aldri fått med meg at det har skjedd utroskap på turene. Ingen har heller blitt stupfulle. Anonymkode: c379f...83f
AnonymBruker Skrevet 13. april 2022 #11 Skrevet 13. april 2022 Har vært på mange overnattingsturer med jobb og kollegaer, vi har 5-6 slike turer i året. Men har aldri opplevd fyll eller sjekking. Anonymkode: abcc4...28d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå