Gå til innhold

Jeg hadde trekant for første gang, og jeg synes det var godt,men var en gutt og ei jente til, og jeg merker at jeg tenner veldig på jenter

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har alltid sett på meg selv som heterofil, men har aldri kommet så sterkt som jeg gjorde med henne, først så kosa vi en del så kom gutten inn etterhvert, kom ikke med han, men kom 2 ganger med henne.

Jeg har alltid vert sammens med gutter/menn, og har aldri tenkt på jentesex,men har alltid vert åpen for trekant,men kanskje med 2 gutter og ikke ei jente.

Men nå etter jeg har har hatt sex, så ønsker jeg det mer og er jeg ikke heterofil mer? kommer sjelden med menn,men kom 2 ganger med henne.

er jeg bifil uten og vite dette?

er så forvirret, noen som har opplevd det samme, har forsatt kontakt med henne,men ikke han, vi skal treffes igjen neste helg

Anonymkode: 8f327...7a6

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er du fortsatt tiltrukket av menn da?

AnonymBruker
Skrevet

Noen føler romantisk attraksjon til noen kjønn mens de føler seksuell attraksjon til andre kjønn.

På engelsk heter det vel heteroromantic bisexual. Har også hørt om biromantic heterosexual.

Anonymkode: 18415...8c3

• Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

Er det så nøye?  Nyt det, og kjenn etter hvilke følelser som dukker opp, eller ikke. 

Anonymkode: 8c5b6...0fa

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Kvinner kan fint slikke andre kvinner uten at man er lesbisk av den grunn. Det er jo bare hyggelig og begge fine kropper som nyter hverandre. 

Derimot dersom en mann suger en annen mann er han homofil 100%. Da det ikke er noe pent over dette. 

Anonymkode: e9416...9e3

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Kvinner kan fint slikke andre kvinner uten at man er lesbisk av den grunn. Det er jo bare hyggelig og begge fine kropper som nyter hverandre. 

Derimot dersom en mann suger en annen mann er han homofil 100%. Da det ikke er noe pent over dette. 

Anonymkode: e9416...9e3

Diagnose: meget ung eller meget dum.

Anonymkode: d9d7b...473

• Liker 12
  • Hjerte 1
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

Deilig da. Hadde trekant med samboeren for litt siden, med ei ekstra jente. Er jo heterofil, men det var veldig deilig med kos fra en til.. Gikk nok litt lenger enn jeg hadde planlagt, for plutselig lå hun der og slikket meg.. Som ikke var planen i det hele tatt. Det bare skjedde og føltes naturlig. Mulig vinen bidro litt. 

Hun kommer på besøk igjen og skjer det så skjer det. Men jeg er fortsatt svært heterofil, bare svak for ekstra nytelse og litt heat of the moment. 

Ingen fare om du liker litt ekstra kos, gjør det ikke mindre heterofil av den grunn. Og om det skulle gjøre det, er det ikke farlig det heller. 

Anonymkode: 28074...a13

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Dette sier ingen ting om legningen din. Det eneste dette sier er at du er åpen for å ha sex med en annen kvinne i en trekant med en mann og to kvinner.

Det at du kom to ganger har antageligvis mer med situasjonen å gjøre en noe annet. Oppbygging av forventninger, pirring, noe nytt og noe som oppleves som litt "forbudt".

Det sagt, så kan det godt være at du vil komme to ganger om du nå har sex med bare henne også, men ingen vits i å tenke på seg selv som bifil før du forelsker deg i en av samme kjønn. 

Anonymkode: 9c385...db9

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Deilig da. Hadde trekant med samboeren for litt siden, med ei ekstra jente. Er jo heterofil, men det var veldig deilig med kos fra en til.. Gikk nok litt lenger enn jeg hadde planlagt, for plutselig lå hun der og slikket meg.. Som ikke var planen i det hele tatt. Det bare skjedde og føltes naturlig. Mulig vinen bidro litt. 

Hun kommer på besøk igjen og skjer det så skjer det. Men jeg er fortsatt svært heterofil, bare svak for ekstra nytelse og litt heat of the moment. 

Ingen fare om du liker litt ekstra kos, gjør det ikke mindre heterofil av den grunn. Og om det skulle gjøre det, er det ikke farlig det heller. 

Dette blir litt vel tøysete. "Blir ikke mindre heterofil av å like å ha homoseksuell sex" Neida..

...med mindre du er en kverulant og mener at du er heterofil og biseksuell.

Anonymkode: 224a5...f41

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Dette blir litt vel tøysete. "Blir ikke mindre heterofil av å like å ha homoseksuell sex" Neida..

...med mindre du er en kverulant og mener at du er heterofil og biseksuell.

Anonymkode: 224a5...f41

Dersom det er opp til deg å definere hva som er homoseksuell sex har du rett.

Men det er det ikke. 

Det viktigste er hva som skjedde i hodet mitt der og da, ikke hva som skjer i hodet ditt når du går på nett for å pålegge andre dine seksuelle rammer 🙂

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Skjønner deg godt. Kvinner er deilige 😊

Anonymkode: 14c01...e0f

AnonymBruker
Skrevet

Takk for svar

Jeg tror jeg kun er seksuelt tiltrukket av damer, tror ikke jeg kunne vert sammens med en, men jeg tror jeg kunne blitt forelsket i henne også, så jeg er så utrolig forvirret nå. Hun var her idag, vi spiste og så film, hun var i fanget mitt og vi kose,men ikke noe seksuelt, ser henne til helga igjen.

Skrevet
3 hours ago, AnonymBruker said:

Takk for svar

Jeg tror jeg kun er seksuelt tiltrukket av damer, tror ikke jeg kunne vert sammens med en, men jeg tror jeg kunne blitt forelsket i henne også, så jeg er så utrolig forvirret nå. Hun var her idag, vi spiste og så film, hun var i fanget mitt og vi kose,men ikke noe seksuelt, ser henne til helga igjen.

Kunne du tenke deg at dere koste og rotet litt til helgen bare dere? Hvis hun gjerne vil slikke deg til du kommer igjen, blir du tent av tanken? Lett å bli forvirret. Er noe nytt og spennende kan man tenke på det hele dagen - det samme kan man om man er forelsket i noen. Ikke enkelt å vite hva som er hva. 

AnonymBruker
Skrevet
eksentrisk skrev (13 timer siden):

Kunne du tenke deg at dere koste og rotet litt til helgen bare dere? Hvis hun gjerne vil slikke deg til du kommer igjen, blir du tent av tanken? Lett å bli forvirret. Er noe nytt og spennende kan man tenke på det hele dagen - det samme kan man om man er forelsket i noen. Ikke enkelt å vite hva som er hva. 

Ja håper det blir sex til helgen, tenner meg veldig, hun skal være her hele helga :)

• Hjerte 1
Skrevet
On 4/15/2022 at 4:20 PM, AnonymBruker said:

Ja håper det blir sex til helgen, tenner meg veldig, hun skal være her hele helga :)

Hvem var fyren da? Ikke kjæresten din antar jeg? Du får oppdatere oss på hvordan dette går :)

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
eksentrisk skrev (På 17.4.2022 den 3.18):

Hvem var fyren da? Ikke kjæresten din antar jeg? Du får oppdatere oss på hvordan dette går :)

Fyren var en kompis av meg, vi fant henne på nettet

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...