AnonymBruker Skrevet 12. april 2022 #1 Skrevet 12. april 2022 Og svigermor vil ikke på hytta , jeg og barna på 9 og 12 hadde gledet oss veldig og dra på fjellet og kose oss, er lenge siden sist siden korona og slik, så har vi holdt oss hjemme både i 2020 og 2021, jeg sa til mannen at vi drar bare meg og barna,men da ble han sur og fornærmet og sa at jeg ikke likte moren , det gjør jeg, men synes dette burde vert planlagt før og ikke når vi allerede har planlagt påske. Vi drar ikke og begge barna er kjempe skuffet. Føler noen ganger at jeg har 3 barn, helt greit at moren hans kommer, det er bare hyggelig,men nå hadde vi jo planlagt noe annet,men han er mammagutt og alltid vert det. Så nå prøver jeg og ikke være sur eller lei meg,men er ikke så lett, må jo bare skjerpe meg, svigermor kommer i morgen kl 14. er jeg på jordet her som blir lei meg og irritert ? Anonymkode: 94f88...3bc 1 7
Populært innlegg Nelja Skrevet 12. april 2022 Populært innlegg #2 Skrevet 12. april 2022 Nei, du er ikke på jordet. Jeg hadde reist på hytta med barna som avtalt. 128 2
Populært innlegg AnonymBruker Skrevet 12. april 2022 Populært innlegg #3 Skrevet 12. april 2022 Ta med deg barna på hytten. Send svigermor en melding og si at hun er hjertelig velkommen dit hvis hun ønsker. Ikke la mannen diktere. God påske! Anonymkode: 741e2...164 68 1 10
Populært innlegg AnonymBruker Skrevet 12. april 2022 Populært innlegg #4 Skrevet 12. april 2022 Man avlyser selvsagt ikke en ferie fordi man plutselig får uanmeldt besøk. Kanskje om det var fra Peru, men Hamar? Nei. Anonymkode: 66cba...74f 66 3 8
Gjest Keikolina Skrevet 12. april 2022 #5 Skrevet 12. april 2022 Jeg ville ha reist, så kan han sitte der med morra si, ungene har godt av å få litt ferie 😊
Luckiness Skrevet 12. april 2022 #6 Skrevet 12. april 2022 (endret) Hadde tatt med meg barna og dratt på hytten. Her kommer svigermor uanmeldt. Vil hun være med dere så får hun være med på deres planer. Deres plan var hytten. Dårlig gjort av din mann å ikke stå inne for planen deres. Og dårlig gjort av svigermor å i det hele tatt ytre at hun heller vil være hos dere framfor hytten. Virker jo som hun vet om planen deres. Endret 12. april 2022 av Luckiness 37 3
AnonymBruker Skrevet 12. april 2022 #7 Skrevet 12. april 2022 Jeg hadde også dratt på hytta som avtalt. Sendt melding og sagt det var dumt dere ikke visste dette på forhånd, da dere har planlagt hyttetur og barna og dere gleder dere til det. Noe annet ville ikke vært aktuelt Anonymkode: a9f0d...3ed 19 1
AnonymBruker Skrevet 12. april 2022 #8 Skrevet 12. april 2022 Hadde dratt. Her så har jeg svigers som bor på andre siden av landet, og sier til oss at: plutselig så står vi på døra. Har ei 1 åring i hus, så for meg passer det så alt for dårlig. Så da har jeg sagt til dem at: helt greit at dere kommer, men dere må fikse hotellrom. Har rett og slett ikke ryddet plass til dem. Og ikke har jeg tid eller orker akkurat nå og rydde med alt det som skjer. Anonymkode: 7ad58...5dc 10
AnonymBruker Skrevet 12. april 2022 #9 Skrevet 12. april 2022 Takk for alle svar Vi kan ikke bare dra fordi jeg har ikke bil lappen , og er 6 timer med buss ca og det orker verken jeg eller ungene, så derfor går ikke det, faren skulle ha kjørt Anonymkode: 94f88...3bc 4 1
Curiousine Skrevet 12. april 2022 #10 Skrevet 12. april 2022 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Og svigermor vil ikke på hytta , jeg og barna på 9 og 12 hadde gledet oss veldig og dra på fjellet og kose oss, er lenge siden sist siden korona og slik, så har vi holdt oss hjemme både i 2020 og 2021, jeg sa til mannen at vi drar bare meg og barna,men da ble han sur og fornærmet og sa at jeg ikke likte moren , det gjør jeg, men synes dette burde vert planlagt før og ikke når vi allerede har planlagt påske. Vi drar ikke og begge barna er kjempe skuffet. Føler noen ganger at jeg har 3 barn, helt greit at moren hans kommer, det er bare hyggelig,men nå hadde vi jo planlagt noe annet,men han er mammagutt og alltid vert det. Så nå prøver jeg og ikke være sur eller lei meg,men er ikke så lett, må jo bare skjerpe meg, svigermor kommer i morgen kl 14. er jeg på jordet her som blir lei meg og irritert ? Anonymkode: 94f88...3bc Han burde sagt til moren sin at vi skal på hytten, men er bare koselig om du blir med. Hun kan ikke forvente at alle planer endres fordi hun finner ut hun skal komme på besøk 14
AnonymBruker Skrevet 12. april 2022 #11 Skrevet 12. april 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Takk for alle svar Vi kan ikke bare dra fordi jeg har ikke bil lappen , og er 6 timer med buss ca og det orker verken jeg eller ungene, så derfor går ikke det, faren skulle ha kjørt Anonymkode: 94f88...3bc Ikke sant... Anonymkode: b048f...9e7 2 2
AnonymBruker Skrevet 12. april 2022 #12 Skrevet 12. april 2022 Dra på hytta med ungene. Dere hadde planer. Anonymkode: 7b2d5...726 7
AnonymBruker Skrevet 12. april 2022 #13 Skrevet 12. april 2022 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Dra på hytta med ungene. Dere hadde planer. Anonymkode: 7b2d5...726 Kan ikke, har ikke bil lappen, mannen skulle kjøre og er ca 6 timer med buss, vi orker ikke det Anonymkode: 94f88...3bc 1
cilla89 Skrevet 12. april 2022 #14 Skrevet 12. april 2022 Jeg hadde blitt sint! Dere hadde planer og barna gledet seg. Da kan ikke en person (mannen) alene gjør om på de planene. Svigermor kan få beskjed om at det er hyggelig med besøk, men dere har allerede planer barna gleder seg til. Men at hun naturligvis er hjertlig velkommen til å bli med. 13
AnonymBruker Skrevet 12. april 2022 #15 Skrevet 12. april 2022 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Kan ikke, har ikke bil lappen, mannen skulle kjøre og er ca 6 timer med buss, vi orker ikke det Anonymkode: 94f88...3bc krev å bli kjørt på hytta, ungene forventer det. Han får tåle at du setter barna før hans mor. Anonymkode: 7b2d5...726 32
AnonymBruker Skrevet 12. april 2022 #16 Skrevet 12. april 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): krev å bli kjørt på hytta, ungene forventer det. Han får tåle at du setter barna før hans mor. Anonymkode: 7b2d5...726 er enig i denne ,men han sier nei og har heller ikke fylt bensin og synes det er for dyrt og kjøre så langt nå Anonymkode: 94f88...3bc 1
AnonymBruker Skrevet 12. april 2022 #17 Skrevet 12. april 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): er enig i denne ,men han sier nei og har heller ikke fylt bensin og synes det er for dyrt og kjøre så langt nå Anonymkode: 94f88...3bc Jeg ville tatt buss i ren trass. Kosa meg med noen aktivitetshefter og godis i bussen Anonymkode: d5f63...c82 47
Gjest theTitanic Skrevet 12. april 2022 #18 Skrevet 12. april 2022 AnonymBruker skrev (20 minutter siden): Og svigermor vil ikke på hytta , jeg og barna på 9 og 12 hadde gledet oss veldig og dra på fjellet og kose oss, er lenge siden sist siden korona og slik, så har vi holdt oss hjemme både i 2020 og 2021, jeg sa til mannen at vi drar bare meg og barna,men da ble han sur og fornærmet og sa at jeg ikke likte moren , det gjør jeg, men synes dette burde vert planlagt før og ikke når vi allerede har planlagt påske. Vi drar ikke og begge barna er kjempe skuffet. Føler noen ganger at jeg har 3 barn, helt greit at moren hans kommer, det er bare hyggelig,men nå hadde vi jo planlagt noe annet,men han er mammagutt og alltid vert det. Så nå prøver jeg og ikke være sur eller lei meg,men er ikke så lett, må jo bare skjerpe meg, svigermor kommer i morgen kl 14. er jeg på jordet her som blir lei meg og irritert ? Anonymkode: 94f88...3bc I alle dager. Du har planlagt å dra på hytta da er det det som gjelder. Hun kan ikke forvente at dere kaster vekk alle planer fordi hun plutselig finner på å ramle innom. Dere skal på hytta, da kan hun bli med. Slett ikke bestemme at dere skal være hjemme. Hva slags tøffel er din mann? Dårlig av ham. Leste nå at du ikke har lappen. Vel, da har du gjort deg helt og fullt avhengig av han og han får da slike muligheter til å ta veto på avgjørelsen. Et bidrag i potten for skjev maktbalanse. Likevel hadde jo hytteturen blitt litt amputert om han hadde blitt hjemme for å tekkes sin mor. Selv hadde jeg vært svært sint. Min mann hadde aldri gjort det der.
AnonymBruker Skrevet 12. april 2022 #19 Skrevet 12. april 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Jeg ville tatt buss i ren trass. Kosa meg med noen aktivitetshefter og godis i bussen Anonymkode: d5f63...c82 Enig i dette. Ikke godta at planen blir endret. Barna gledet seg og det er ikke riktig å endre planene bare fordi svigermor ikke vil på hytta. Hun må tilpasse seg dere. Anonymkode: a3468...282 9
AnonymBruker Skrevet 12. april 2022 #20 Skrevet 12. april 2022 Hvem har ikke sagt fra at svigermor kommer? Svigermor? I så fall ville jeg dratt på hytta, mannen inkludert. Hun får skaffe seg hotell, eller ta toget hjem. Ikke meditasjon problem, ikke mannen sitt problem. Mannen? I så fall drar dere andre på hytta, sp får han sitte hjemme med ho mor. At han blir sur er ikke relevant. Han er voksen. Enten gjør han seg blid igjen, eller så er han uegnet som både mann og far, og bør forlates for godt. Anonymkode: 1fcdd...ac8 7
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå