AnonymBruker Skrevet 12. april 2022 #1 Skrevet 12. april 2022 Det ser jo ikke bra ut dette her, å få barn med to forskjellige menn og nå singel. Fikk mitt første tidlig med ungdomskjæresten. Vi vokste rett og slett fra hverandre. Ingenting vondt mellom oss. Så ble jeg sammen med min ex og fikk ett barn med han 12 år etter det første barnet. Han viste seg dessverre å være svært vanskelig å leve med, en haug med narsissistiske trekk og jeg var bare nødt til å komme meg ut for å Skåne meg selv og barna mine. Er det noen som har funnet en ny tross at de har barn med to forskjellige fedre? Ps: ønsker ingen flere barn. Er 37 år nå. Anonymkode: f6ca2...a40
AnonymBruker Skrevet 12. april 2022 #2 Skrevet 12. april 2022 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Det ser jo ikke bra ut dette her, å få barn med to forskjellige menn og nå singel. Fikk mitt første tidlig med ungdomskjæresten. Vi vokste rett og slett fra hverandre. Ingenting vondt mellom oss. Så ble jeg sammen med min ex og fikk ett barn med han 12 år etter det første barnet. Han viste seg dessverre å være svært vanskelig å leve med, en haug med narsissistiske trekk og jeg var bare nødt til å komme meg ut for å Skåne meg selv og barna mine. Er det noen som har funnet en ny tross at de har barn med to forskjellige fedre? Ps: ønsker ingen flere barn. Er 37 år nå. Anonymkode: f6ca2...a40 Det jeg ville reagert på, er hvorfor du valgte å få barn med en slik mann, enn at du har to forskjellige barnefedre. Anonymkode: 3204c...efd 4
AnonymBruker Skrevet 12. april 2022 #3 Skrevet 12. april 2022 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Det jeg ville reagert på, er hvorfor du valgte å få barn med en slik mann, enn at du har to forskjellige barnefedre. Anonymkode: 3204c...efd Du, det var litt vanskelig å forutse. Han begynte å oppføre seg dårlig etter noen år Anonymkode: f6ca2...a40 5 1
Nordlending90 Skrevet 13. april 2022 #4 Skrevet 13. april 2022 Hvorfor skal det være vanskelig å finne ny mann bare fordi du har 2 baby daddys? Finn deg en singel mann med barn fra før, da er dere i samme livssituasjon.
AnonymBruker Skrevet 13. april 2022 #5 Skrevet 13. april 2022 Eg er mann i 40 åra. Og hadde ikke brydd meg om det. Viktigare sjå fremover enn bakover Anonymkode: 28ef8...834 2
AnonymBruker Skrevet 13. april 2022 #6 Skrevet 13. april 2022 Selv har jeg bare et barn men kjenner folk i samme situasjon som deg. Ingen har hatt problem med å få seg ny partner. Hvorfor skulle du egentlig det? De fleste kan dessverre ikke forutse hva som skjer i livet. Ikke tenk på det. Hvis noen har et problem med det, så er det uansett ikke ment å være dere. Du kommer garantert til å få kjæreste hvis du vil🥰 Anonymkode: efae9...a34
AnonymBruker Skrevet 13. april 2022 #7 Skrevet 13. april 2022 Nordlending90 skrev (14 timer siden): Hvorfor skal det være vanskelig å finne ny mann bare fordi du har 2 baby daddys? Finn deg en singel mann med barn fra før, da er dere i samme livssituasjon. Eh, nei? De er kunne i samme livssituasjon om denne mannen også har barn med to ulike damer. Anonymkode: 996f6...abc
AnonymBruker Skrevet 13. april 2022 #8 Skrevet 13. april 2022 Bare vær forsiktig med hvem du overlater barna til.. Anonymkode: 1f347...dda
blåklokke2 Skrevet 13. april 2022 #9 Skrevet 13. april 2022 Kunne muligens gått greit, men ville ikke fått barn. Det er allerede komplekst nok.
AnonymBruker Skrevet 14. april 2022 #10 Skrevet 14. april 2022 Hadde ikke brydd meg. Men jeg hadde tenkt meg grundig om ved å evnt fått ett 3. barn. Anonymkode: 4a3e4...db7
AnonymBruker Skrevet 14. april 2022 #11 Skrevet 14. april 2022 Takk for svar. Jeg vil ikke ha flere barn, men har null problem med å bli sammen med en mann med barn fra før. Er veldig glad i barn. Ts Anonymkode: f6ca2...a40 1
AnonymBruker Skrevet 14. april 2022 #12 Skrevet 14. april 2022 Jeg kjenner ei som ble gravid med første på avrusningsklinikk, ba nykjæresten leke pappa for dette barnet, fikk et barn med han, gjorde det slutt, fant en ny mann begge disse barna skulle kalle pappa, ble gravid med han, mistet barna til barnevernet, fikk de tilbake. Jeg tror alt går så lenge du vil det nok! Anonymkode: 9fd4b...e3a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå