AnonymBruker Skrevet 12. april 2022 #1 Skrevet 12. april 2022 Så det jeg egentlig lurer på, hvordan skal jeg få mer tid og energi i hverdagen ? jeg har 3 barn, der far ikke er i bilde og ikke vert det siden vi ble skilt for 7 år siden og vi hører liten fra han dessverre. gleder meg til påskefri fra imorgen etter jobben. Her er dagen vår Minsten på 8 år står opp kl 6 hver dag , kl 730 står 13 og 15 åringen opp 0800 går de på skolen Jeg dra på jobb jobber fra 815-1615, så henter jeg minsten på sfo middagen er ferdig ca 17-18 kommer an på hva jeg lager lekser fra 19 med minsten, de 2 største gjør dette selv 20 kveldstell med dusj hver 3 dag med yngste de 2 andre legger seg 21 2 dager og 22 3 dager siden de trener 3 ganger i uka 23-00 legger jeg meg helgene er likt med misten,men de største sover jo til 10-13 tiden de største er mye ute med venner og de spiller en del yngste er litt med venner av og til ,ellers er han mye inne og spiller,men er sosial med vennene, men han er mer ute nå som det er vår. Jeg dater litt av og til,men er ikke så lett, men de er av og til hos besteforeldrene,men er vanskeligere nå , minsten elsker det,mens storebrødrene er ikke så glad i det lengre. Noen tips hvordan jeg kan gjøre hverdagen lettere? Anonymkode: 7c0e5...04d
regnbuebarn Skrevet 13. april 2022 #2 Skrevet 13. april 2022 Minste er 8, ikke 4. Da kan du sende han ut for å leke med andre. Middager kan du få eldste til å lage 2 ganger i uka. Også kan du lage middag på kvelden, som du fryser ned eller har til dagen etter. Da får du mer tid på ettermiddagene. Han er 8, han kan gå hjem fra SFO selv?
AnonymBruker Skrevet 13. april 2022 #3 Skrevet 13. april 2022 Hvorfor står 8 åringen opp kl. 6? Kan han ikke gå hjem fra Sfo selv? Evt. En av de eldste hente innimellom. Gå deg en tur på ettermiddagene etter middag noen dager i uka. Ellers syntes jeg helt ærlig det ikke hørtes så hektisk ut. Vi er riktig nok to, og barna går til og fra skole/Sfo selv. Men ettermiddagene er fylt opp med fritidsaktiveter. Vi har også hund som gjøt at vi må ut på tur. Merker at det er en befrielse for hodet.. Anonymkode: 6c571...991
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå