Gå til innhold

Tinder Platinum - hvorfor får de jeg liker bare stå noen dager?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Litt vanskelig å forklare men hvis jeg sveipet høyre på en så blir ikke den stående for alltid. Det telles ned antall dager før han forsvinner. Og dette er ikke at han tar meg bort, da ser jeg det med en gang. 
Noen som vet hvorfor det er slik? 

Anonymkode: e6166...171

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

TS igjen, når jeg gir noen stjerne får jeg beskjed om at jeg har 25 % større sjanse for å matche med noen hvis jeg sender dem melding. Men de vil vel ikke se meldingen før vi evt matcher? 🤔

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 12.4.2022 den 21.16):

Litt vanskelig å forklare men hvis jeg sveipet høyre på en så blir ikke den stående for alltid. Det telles ned antall dager før han forsvinner. Og dette er ikke at han tar meg bort, da ser jeg det med en gang. 
Noen som vet hvorfor det er slik? 

det er slik fordi da er det tidsbegrenset hvor lenge du er synlig, og kan føre til at du tyr til mer Boosts for å få samme synlighet som gir tinder mer inntekter. Det er mao. et triks for å holde deg på appen lengst mulig for å tjene mest mulig. Slett Tinder og bruk happn istedet er mitt tips

Anonymkode: 2e20e...231

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 timer siden):

TS igjen, når jeg gir noen stjerne får jeg beskjed om at jeg har 25 % større sjanse for å matche med noen hvis jeg sender dem melding. Men de vil vel ikke se meldingen før vi evt matcher? 🤔

jo de ser den:) jeg har fått sånne og de er synlige. Men man kan swipe venstre og høyre på den

Anonymkode: 2e20e...231

Skrevet (endret)

Vil man få opp igjen de man har liket tidligere og som ikke man har matchet med mon tro?

Endret av Chelsea
Skrev feil

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...