kineknute Skrevet 25. april 2022 Forfatter #21 Skrevet 25. april 2022 Miss_pancake skrev (2 minutter siden): Men då er den på rett plass i det minste! Symptomene dine var veldig like mine som viste seg å vere EXU. Å ikkje kunne sjå noko i fostersekken så tidlig er ikkje grunn for panikk enda, da det er veldig tidlig. Men det har sikkert legen også sagt Legen mener dette er en SA, i og med at fostersekken er så liten. Hun var veldig sikker. Hun ville gi meg tabletter slik at kroppen kan støte ut fostersekken. Jeg insisterte på en HCG-sjekk først, venter på svar…
Miss_pancake Skrevet 25. april 2022 #22 Skrevet 25. april 2022 kineknute skrev (47 minutter siden): Legen mener dette er en SA, i og med at fostersekken er så liten. Hun var veldig sikker. Hun ville gi meg tabletter slik at kroppen kan støte ut fostersekken. Jeg insisterte på en HCG-sjekk først, venter på svar… Ånei.... Så utrulig leit😞 Kva kan komme ut av HCG sjekken?
kineknute Skrevet 25. april 2022 Forfatter #23 Skrevet 25. april 2022 Miss_pancake skrev (1 time siden): Ånei.... Så utrulig leit😞 Kva kan komme ut av HCG sjekken? !!! Fått svar på HCG. HCG hadde økt så mye at de ikke tror at jeg kan ha hatt en spontanabort. Ny ultralyd om ti dager!
Minlilleflokk<3 Skrevet 25. april 2022 #24 Skrevet 25. april 2022 kineknute skrev (3 timer siden): !!! Fått svar på HCG. HCG hadde økt så mye at de ikke tror at jeg kan ha hatt en spontanabort. Ny ultralyd om ti dager! Så bra!:D godt du tok HCG prøve! Ikke helt lett å vite eksakt når eggløsning var heller, selv med eggløsningstester, så da kan det hende at du er bitte litt kortere på vei enn 6 uker. Jeg hadde EL 31 mars, og er 5 uker og 4 dager, så da er vi ganske likt:) Masse lykke til på ny ultralyd, krysser fingrene!:)
Avena88 Skrevet 25. april 2022 #25 Skrevet 25. april 2022 Jeg følger gjerne veien din videre. Håper det går veien for deg. ♥️♥️ Sender deg gode tanker
Miss_pancake Skrevet 25. april 2022 #26 Skrevet 25. april 2022 kineknute skrev (5 timer siden): !!! Fått svar på HCG. HCG hadde økt så mye at de ikke tror at jeg kan ha hatt en spontanabort. Ny ultralyd om ti dager! Fantastisk!! Krysser fingrane for deg❤️
kineknute Skrevet 27. april 2022 Forfatter #27 Skrevet 27. april 2022 Ny - og siste oppdatering… ‼️OBS! Detaljer som ikke egner seg for alle!! ‼️ Var hos lege i dag tidlig, for å ta ny HCG. Helt umulig å gå uvitende i ti døgn - det er noe jeg ikke vil utsette meg selv for.. HCG og urinprøve ble tatt 09:00 i dag. 11:00 merker jeg at jeg må fryktelig tisse, men jeg satt i et viktig møte jeg ikke kunne forlate, så her var det bare å knipe - det er jeg jo vant til! 12:00 reiser jeg meg opp og forlater møtet. Kjenner da, på vei til bilen, at det bokstavelig talt renner noe ut av meg, kjentes rart ut - rart, stort og mye. Rasker meg tilbake på min jobb, og inn på nærmeste toalett. Har da blødd gjennom både truse og bukse, … Blodkoagler på størrelse med cherrytomater (sorry!).. Mange!!! Klarte å holde hodet kaldt, fikse opp og ordne det som kunne ordnes - fullføre arbeidsdagen med møter. Kjenner igjen at det renner ut noe. Rasker meg hjem og inn på toalettet. Litt mindre blodkoagler… Men! En bitteliten blank, grå, hvit, gjennomsiktig pose, ca en cm avlang pose. Jeg tolker dette til å være fosterposen. Etter mye gjennomlysing og studering - .. Den er tom! Det har ikke vært en foster, og jeg konkluderer med at jeg har hatt en BO… Det er trist, vondt og vi sørger - men vi er samtidig lettet over å ha fått en avklaring. Takk for deres gode ord ogstøtte underveis, jeg er, forhåpentligvis, snart tilbake 🤍 5
AnonymBruker Skrevet 27. april 2022 #28 Skrevet 27. april 2022 kineknute skrev (58 minutter siden): Ny - og siste oppdatering… ‼️OBS! Detaljer som ikke egner seg for alle!! ‼️ Var hos lege i dag tidlig, for å ta ny HCG. Helt umulig å gå uvitende i ti døgn - det er noe jeg ikke vil utsette meg selv for.. HCG og urinprøve ble tatt 09:00 i dag. 11:00 merker jeg at jeg må fryktelig tisse, men jeg satt i et viktig møte jeg ikke kunne forlate, så her var det bare å knipe - det er jeg jo vant til! 12:00 reiser jeg meg opp og forlater møtet. Kjenner da, på vei til bilen, at det bokstavelig talt renner noe ut av meg, kjentes rart ut - rart, stort og mye. Rasker meg tilbake på min jobb, og inn på nærmeste toalett. Har da blødd gjennom både truse og bukse, … Blodkoagler på størrelse med cherrytomater (sorry!).. Mange!!! Klarte å holde hodet kaldt, fikse opp og ordne det som kunne ordnes - fullføre arbeidsdagen med møter. Kjenner igjen at det renner ut noe. Rasker meg hjem og inn på toalettet. Litt mindre blodkoagler… Men! En bitteliten blank, grå, hvit, gjennomsiktig pose, ca en cm avlang pose. Jeg tolker dette til å være fosterposen. Etter mye gjennomlysing og studering - .. Den er tom! Det har ikke vært en foster, og jeg konkluderer med at jeg har hatt en BO… Det er trist, vondt og vi sørger - men vi er samtidig lettet over å ha fått en avklaring. Takk for deres gode ord ogstøtte underveis, jeg er, forhåpentligvis, snart tilbake 🤍 Trist å lese. Håper du klarer å bli gravid igjen snart. Utrolig vondt å miste, opplevd det selv. ❤️ Anonymkode: c39e9...caa
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2022 #29 Skrevet 1. mai 2022 kineknute skrev (På 4/25/2022 den 13.05): Legen mener dette er en SA, i og med at fostersekken er så liten. Hun var veldig sikker. Hun ville gi meg tabletter slik at kroppen kan støte ut fostersekken. Jeg insisterte på en HCG-sjekk først, venter på svar… Kan jeg spørre om hvordan dette endte? Anonymkode: a2f58...630
kineknute Skrevet 1. mai 2022 Forfatter #30 Skrevet 1. mai 2022 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Kan jeg spørre om hvordan dette endte? Anonymkode: a2f58...630 Ja, det er bare å lese siste posten min, det. Spontanabort forrige onsdag. Fortsatt kraftige blødninger - sånn skikkelig kraftige blødninger, men lite smerter.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå