Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Altså, jeg er bare 6 uker, fikk tidlig ømme pupper (en god stund før testen var positiv). Har vært forberedt på at de kan være ømme (etter alt jeg har lest), men det her er noe så jævlig. Kjennes ut som at noen plutselig stikker en kniv inn i puppene 🤯 varer i noen sekunder, men faen så vondt! Kan noen bare bekrefte at det er normalt å få så sterke stikkinger i puppene at man bare må sitte å holde de fast? 😬 

Anonymkode: 58999...23d

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Helt normalt. Får det med ujevne mellomrom enda (21 uker påvei) 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
PurpleTuliip skrev (Akkurat nå):

Helt normalt. Får det med ujevne mellomrom enda (21 uker påvei) 

Åh jeg skulle ønske det bare gikk over i morgen 😂 samboeren ser litt rart på meg når jeg sitter her å plutselig tviholder på puppene 😅 bare å forberede seg da skjønner jeg 

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Åh jeg skulle ønske det bare gikk over i morgen 😂 samboeren ser litt rart på meg når jeg sitter her å plutselig tviholder på puppene 😅 bare å forberede seg da skjønner jeg 

Skjønner jeg godt! Er så sykt ubehagelig det der. For min del er det sjeldnere og sjeldnere i det minste 😅

AnonymBruker
Skrevet
PurpleTuliip skrev (Akkurat nå):

Skjønner jeg godt! Er så sykt ubehagelig det der. For min del er det sjeldnere og sjeldnere i det minste 😅

Det er da en trøst i det minste 🙈 

AnonymBruker
Skrevet

Det blir enda verre når melka kommer😂

Anonymkode: 02f55...5a7

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Jeg fikk også veeeeldig ømme pupoer allerede før positiv test og de er fremdeles ømme, 20 uker på vei 😅 Det kan komme en dag eller to innimellom at de roer seg, da skal jeg love deg du kommer til å savne de vonde puppene, de er jo et tydelig symptom på at kroppen jobber 😊

Anonymkode: 3ec05...411

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Det blir enda verre når melka kommer😂

Anonymkode: 02f55...5a7

Fydda 🙈 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (45 minutter siden):

Jeg fikk også veeeeldig ømme pupoer allerede før positiv test og de er fremdeles ømme, 20 uker på vei 😅 Det kan komme en dag eller to innimellom at de roer seg, da skal jeg love deg du kommer til å savne de vonde puppene, de er jo et tydelig symptom på at kroppen jobber 😊

Anonymkode: 3ec05...411

Vil tro jeg har flere symptomer å støtte meg på i så fall 😅

AnonymBruker
Skrevet

Det kan hjelpe å bruke en bh med romsligere cup, så det ikke blir trangt.

Det blir bedre etterhvert.

Anonymkode: 8efc8...ead

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...