Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei,

hvorfor sliter damene med å holde en intelligent samtale? Når jeg begynner å snakke om krig og utenrikspolitikk så ser de helt fjerne ut… Er bekymret jeg ikke kommer til å finne noen som matcher min IQ

Anonymkode: 45b26...c5f

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Hei,

hvorfor sliter damene med å holde en intelligent samtale? Når jeg begynner å snakke om krig og utenrikspolitikk så ser de helt fjerne ut… Er bekymret jeg ikke kommer til å finne noen som matcher min IQ

Jeg tenker nok det heller er fordi du høres ut som en pretensiøs dass. 

Anonymkode: 2e98c...444

• Liker 37
  • Nyttig 5
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (27 minutter siden):

Er bekymret jeg ikke kommer til å finne noen som matcher min IQ

Det heter bekymret for at... på norsk. Du skriver norsk som om det var engelsk. 

Anonymkode: ba7d8...d0c

• Liker 17
Skrevet
AnonymBruker skrev (29 minutter siden):

Hei,

Du vet at interesser og intelligens er to vidt forskjellige ting?

• Liker 33
Gjest Geitis
Skrevet

🙃 ville vel ikke vert så grusomt bekymret. 

AnonymBruker
Skrevet

Interesse og intelligens er ikke to sider av samme sak. Skriv en god tekst på Tinder profilen din så øker sjansen for at du finner det du leter etter. 

Anonymkode: 5a61b...11a

• Liker 8
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
54 minutter siden, AnonymBruker said:

Hei,

Politikk er et av de feltene der menn er mye mer oppdatert enn kvinner. Dette handler først og fremst ikke om IQ, men interesser. 

Anonymkode: 0674b...c83

• Liker 6
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Men det finnes absolutt kvinner som kan noe om dette også. Om du tar et fag innen statsvitenskap så kanskje du møter noen der?

Hvor høy er IQ-en din? Om den er veldig høy så vil det dessverre være vanskeligere å finne noen du matcher med IQ-messig. Men det er bare å fortsette å lete. Spesielt innen noen studier og karrierer er snittIQ-en høy. 

Selv har jeg relativt høy IQ, men har ikke hatt vanskeligheter med å finne menn med IQ rundt mitt eget nivå. Jeg har først og fremst møtt dem gjennom studier, og et par ved en tilfeldighet. For meg gir det en helt annen klikk enn med menn med gjennomsnittlig IQ. Med dette mener jeg ikke at de er dårligere, bare at vi er for forskjellige for min smak.

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Politikk er et av de feltene der menn er mye mer oppdatert enn kvinner. Dette handler først og fremst ikke om IQ, men interesser. 

Ikke nødvendigvis. Jeg holder meg oppdatert på det meste innen samfunn og politikk. Leser også mye historie, og har det som på papiret er høy IQ.

Jeg tror nok heller problemet her er at disse damene ikke er interessert i samtaler med ts. Dersom han fremstår "live" på samme måten som han skriver her, er det ikke rart de soner ut. Hadde gjort det samme, selv om jeg fint kunne opprettholdt en dialog.

• Liker 8
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Kanskje du leter på feil sted? Eller bare tiltrekker deg feil damer. Det finnes selvfølgelig massevis av kvinner som følger med i nyhetsbildet. 

Anonymkode: b8f54...3e8

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

TS, du fremstår uintelligent og tiltrekker nok derfor det samme.

Anonymkode: eeb16...a02

• Liker 4
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Mest sannsynlig ser de fjerne ut for de ikke ønsker å snakke om krig og politikk på date. Som andre sier, presiser dette i datingprofilen din. Og jeg tror ikke du trenger bekymre deg for at du har høyere IQ enn andre ;)

Anonymkode: 39260...90c

• Liker 16
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

Om du hadde vært intelligent, hadde du kjørt samtaler som daten liker.
Du bommer jo fullstendig😂

• Liker 11
Gjest Ghostface
Skrevet

Det er kanskje ikke det man diskuterer første gangene man møtes og derfor de ser "fjerne" ut?

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Hei,

Jeg har høy iq og er dame. Føler som deg. Finner ingen menn som

er på min nivå! 

Anonymkode: 75169...946

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker said:

Ikke nødvendigvis. Jeg holder meg oppdatert på det meste innen samfunn og politikk. Leser også mye historie, og har det som på papiret er høy IQ.

Jeg tror nok heller problemet her er at disse damene ikke er interessert i samtaler med ts. Dersom han fremstår "live" på samme måten som han skriver her, er det ikke rart de soner ut. Hadde gjort det samme, selv om jeg fint kunne opprettholdt en dialog.

Jo, menn har mer interesse og kunnskap om poltikk enn kvinner. Det finnes forskning som underbygger dette. Dette betyr selvsagt ikke at ALLE menn kan mer om politikk enn ALLE kvinner. Akkurat som at man kan si at menn er høyere enn kvinner ikke betyr at ALLE menn er høyere enn ALLE kvinner. 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker said:

Om du hadde vært intelligent, hadde du kjørt samtaler som daten liker.
Du bommer jo fullstendig😂

Kan hende TS har høy IQ, men dårlige sosiale antenner. Høy IQ er ikke det samme som å være sosialt smidig og forstå mennskelig psykologi. 

• Liker 12
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Politikk på første date er rødt flagg for min del.

Har doktorgrad innen østatiatisk politikk. Kunne ikke tenke meg å bombandere daten med dette på første date...

Du har nok mye lavere IQ enn du tror om du gjør dette

Anonymkode: eb225...d99

• Liker 13
AnonymBruker
Skrevet

Det skrives inthellizghent. 

Anonymkode: 07ab8...e42

• Hjerte 2
AnonymBruker
Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker said:

Kan hende TS har høy IQ, men dårlige sosiale antenner. Høy IQ er ikke det samme som å være sosialt smidig og forstå mennskelig psykologi. 

Om hans EQ er lav, som du antyder og IQ høy, så burde han da jobbe med å utvikle sin EQ.
Uansett, om man liker å diskutere krig og politikk, så har det ikke sammenhng med IQ.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...