Gjest Undrande_tankar Skrevet 3. november 2005 #1 Skrevet 3. november 2005 Jeg har i sommer hatt flere jenter interessert i meg. Sammen hadde vi det helt topp. Vi koste oss virkelig, spesielt ei annen og meg. Men ofte kan problemet mitt oppstå; det er på en måte vanskelig å holde kontakt. Ofte, spesielt med ei, er det ikke noe særlig "giv" for å holde kontakt. Når jeg skaper og får menneskelige relasjoner er det noe innebygd i meg som sier / og som jeg liker - å holde kontakten. Hvis denne kontakten opphever føler jeg meg mer som et tomt menneske... Er det noen som føler det på samme måte eller har tips til hvordan en dypere kan komme i kontakt? E-mail kan av og til være tamt, men jeg har og forsøkt brev... uten det store hellet. Hva er det beste virkemiddelet? "Slibrige"/på kanten mail eller annet? (hvis dere forstår hvor jeg vil...) Selv er jeg GUTT.
Gjest gjest1 Skrevet 3. november 2005 #2 Skrevet 3. november 2005 SMS er guds (eller var det Telenors?) gave til flørtere
Gjest Undrande_tankar Skrevet 4. november 2005 #3 Skrevet 4. november 2005 SMS er vel og bra, men det er liksom begrenset hvor lenge en kan holde det tett og intimt. Jeg mener... jeg kan skrive en litt "slibrig"/sexy sms, men vet ikke helt hvor jeg har henne.... Jeg visste meget godt hvor jeg hadde henne når vi hadde den gode tiden sammen. Et kyss og kos på halsen og hun smeltet fullstendig. Men når hun nå er så langt unna vet jeg liksom ikke helt hvor langt jeg kan trekke en sms.... Hva tror og mener dere?
Caramba Skrevet 4. november 2005 #4 Skrevet 4. november 2005 (endret) SMS er vel og bra, men det er liksom begrenset hvor lenge en kan holde det tett og intimt. Jeg mener... jeg kan skrive en litt "slibrig"/sexy sms, men vet ikke helt hvor jeg har henne.... ← Jeg synes "slibrige" SMS virker helt mot sin hensikt. Det hadde absolutt bydd meg i mot hvis noen jeg bare hadde datet litt begynte å sende meg sånne. Hvorfor kan du ikke skrive hyggelige/flørtende/sjarmerende SMS? Hvorfor ikke ringe? Uten å kjenne denne jenta, kanskje hun liker sånt, men slibrige/på kanten mail og SMS hadde for meg bare virket skummelt og ekkelt hvis de kom fra en person jeg ikke kjente så godt. Endret 4. november 2005 av Caramba
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå