Gå til innhold

Hva bruker dere av strømper/strømpebukse ?  

1 stemme

1. 1. Hva bruker dere av strømper/strømpebukse ?

• Alltid strømpebukse
      8
    • Mest strømper eller stay ups, strømpebukse kun når det er kaldt eller til korte skjørt
      9
    • Mest strømpebukse, strømper eller stay ups kun i spesielle anledninger
      12
    • Alltid strømper eller stay ups
      7

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Anonymous
Skrevet

Kun strømpebukse for meg takk.

72 modell

Skrevet

Halloen!!

Jeg HATER strömpebukse... :evil:

Det er så ekkelt og klamt, og når de sklir ned og jeg må dra de opp hele tiden... De ruller seg i livet, og dersom det er hold inn, så trykker de ut biloringene 20 cm höyere enn de vanligvis er....ö...

Jeg får kröll av strömpebukser, og bruker de ikke uten at det ikke finnes andre alternativ :ler:

Hipp hurra for strömper :wink:

Skrevet

Takk og pris for STAY UPS!! Strømpebukser er utrolig usexy egentlig :ler2: iallefall på meg!

xeyes

Skrevet

Ja, takke meg til stay ups! Strømpebukser er ikke særlig lekkert, bilringene liksom "tyter" ut.... :-?

Klem,

Julie

Skrevet

Barbent om sommeren, sokker på høsten, tykke stømpebukser (40 den. og mer) - med og uten gøyale mønster/til både korte og lange skjørt samt bukser når det er kaldt og gufsent, og lekre tynne (15/20 den) stømpebukser (til nød stay ups!) til fest o.l.

Alt til sin tid med andre ord!

Gjest Anonymous
Skrevet

Kun strømpebukser her. Til skjørt, under bukser til hverdags og fest strømpebukser er nok best. Jeg synes alt dette maset om stay-ups er overdrevet, jeg kan forstå at menn synes det kan være sexy. Når strømpebuksene kom så syntes de fleste det var en super sak som nesten alle brukte. Skjønner personlig ikke hva som har forandret seg så mye siden, det at noen kjøper strømpebukser som åpenbart er 2 str. for små gjør jo ikke at det er et dårlig produkt. Hvis man kjøper riktig størrelse og type så finner man fort noen som passer for seg. Spørsmål til slutt: er det ikke vanskelig hvis en stay up sklir ned under buksene?

Hilsen en som er håpløs gammeldags.

Gjest Anonymous
Skrevet

Morsomt at det er så mange meninger om dette. Har i grunnen aldri tenkt noe særlig over det men jeg pleier å ha på meg strømpebukse hver dag. Bruker også strømpebukse under ola bukser etter å ha hatt problemer med gnaging på lårene. Det blir mindre friksjon og behageligere med tynne strømpebukser under.

Hilsen Anne

Gjest Minnie Emmerdale
Skrevet

Jeg bruker mye skjørt og drakt i jobbsammenheng, gjerne med høye støvletter til og da er strømpebukse veldig greit. Men jeg bruker bare strømper fra enten Orublu eller Wolford, god kvalitet som kan vaskes med Milo på 40 grader og som er like stramme og fine vask etter vask. De går høyt opp i livet, har bred kile og hælkappe og sklir ikke uansett hvordan du vrir og vender på deg :-)

Styrer unna LaMote ol. som finnes i butikkene. De sitter dårlig på meg og rakner for ingenting.

Er det beinkaldt ute bruker jeg stillongs og tykke sokker. Stay ups kun til festbruk.

Er heldigvis ikke plaget av bilringer :-) Stram og fin jajamensann :-) Takk til SATS!!

Milla

Skrevet

Jeg bruker kun strømper. Mest stay-ups, men er på utkikk etter en skikkelig strømpeholder nå (noen tips, anyone?), så jeg kan bruke mer "vanlige" strømper også. Under bukser bruker jeg tynne knestrømper. Det er sjelden jeg bruker noe som er tykkere enn 20 denier, da føler jeg meg ikke vel.

Jeg simpelthen hater strømpebukser, det må være det absolutt ekleste plagget som noengang er oppfunnet! :evil: For korte i beina, for lange i livet, trangt og ekkelt og i det hele tatt...

Ja til strømper, året rundt! :kul:

Skrevet

Bruker mest stay-ups eller tynne strømpebukser.

Skrevet

Jeg er ganske lang og har alltid slitt med å finne strømpebukset som sitter godt på meg. For å få dem lange nok må jeg opp i giga-størrelser og da blir de ikke noe gode på sånn ellers. Hadde det vært strømpebukset man kunne ha fått dratt ordentlig opp i skrittet og som hadde sittet godt på hadde jeg nok brukt det en del, men så lenge jeg ennå ikke har klart å finne det er jeg innmari glad det finnes stay-ups. De er skikkelig gode å ha på seg og er litt mer sexy enn en strømpebukse.

Skrevet

Det er et problem når strømpebuksa er høy i livet og skjørtet

er hoftemodell.

Finnes det strømpebukser som er lave i livet tro?

Skrevet

Jeg bruker knestrømper når jeg har skjørt som går rett under knærne. Strømpebukse bruker jeg når jeg har korte skjørt. Når det er kaldt blir det strømpebukse. Ellers er det sokker!

Skrevet

Definitivt strømper for meg(stay-ups).Jeg HATER strømpebukser :-? de blir bare brukt når det er høyst nødvendig, :lol: og det vil si veldig sjelden

Gjest Anonymous
Skrevet

Her i huset brukes bare strømpebukser

Hanne

Skrevet

Strømpebukser etter anledning - tykke og morsomme, tynne og lekre - alt ettersom.

Gjest Anonymous
Skrevet

Strømpebukser hver dag. Kun tynne nylonstrømpebukser, men både under bukser og skjørt.

Nina

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...