AnonymBruker Skrevet 12. april 2022 #1 Del Skrevet 12. april 2022 Har et kjøkken med fliser over kjøkkenbenk. Er lei av de.. Noen av flisene (kanskje 8 stk) har tekanner, blomster eller lignende. Jeg tenkte i utgangspunktet å male på flisene, men ser for meg at det blir stygt pga mønsteret som stikker ut av veggen? Jeg tror ikke jeg tør å fjerne de og legge nye. Vurderer sånne "klistre på" fliser utenpå, noen som har erfaring med de? Eventuelt andre løsninger? Jeg har ti tommeltotter 😅 Anonymkode: 3a347...82a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amossa Skrevet 12. april 2022 #2 Del Skrevet 12. april 2022 Det går helt fint å male på flis, men det er litt jobb fordi flisene må rengjøres grundig og være helt tørre. Så må du bruke Heftgrunn før du maler i den fargen du ønsker. Er ikke vanskelig. Selv om strukturen av tekannene er der, vil det være en stor forbedring. Jeg har hatt klistre-på-fliser. Fant noen jeg likte mønsteret på, men så gikk ut av produksjon. Veldig lettvint Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. april 2022 #3 Del Skrevet 12. april 2022 Jeg vippet ut de 7-8 flisene som var slik med mønster , fant noen som var ganske like de andre som satt der , mattet dem ned, grunnet med baderomsheft /superheft og malte med gulvmaling i ønsket farge. Det ble helt ok og kostet lite. Anonymkode: ae621...28b 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå