Gå til innhold

Hjelp til å forstå syklusen min

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Hei. Jeg og ektemannen min prøver på en liten. Jeg skulle hatt mensen lørdag 2 april,så jeg er 10 dager forsinket.Har tatt 3 tester med negativt resultat.Nå vil jeg bare ha mensen så ny pp kan begynne.

Har alltid vært som ei klokke i syklusen,var derfor 100% sikker at jeg var gravid denne gangen. Bør jeg gå til legen viss mensen ikke er kommet over påsken?Har noen av dere vært så forsinket før?

Er 35 år og ellers frisk viss det har noe å si.

Anonymkode: 70745...f98

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (40 minutter siden):

Hei. Jeg og ektemannen min prøver på en liten. Jeg skulle hatt mensen lørdag 2 april,så jeg er 10 dager forsinket.Har tatt 3 tester med negativt resultat.Nå vil jeg bare ha mensen så ny pp kan begynne.

Har alltid vært som ei klokke i syklusen,var derfor 100% sikker at jeg var gravid denne gangen. Bør jeg gå til legen viss mensen ikke er kommet over påsken?Har noen av dere vært så forsinket før?

Er 35 år og ellers frisk viss det har noe å si.

Anonymkode: 70745...f98

Har du nylig tatt vaksine? Vet en del har fått forsinket eggløsning på grunn av det. Tester du med eggløsningstester eller temper?

Anonymkode: a2321...334

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Siden mensen er forsinket betyr det at eggløsning er forsinket. Min eggløsning ble veldig forsinket forrige syklus fordi jeg hadde covid. Men andre ting kan også utsette eggløsning. Ikke godt å vite hvorfor. Men hvis du ikke bruker eggløsningstester og feks temper så vet du ikke når el er og dermed vet du ikke når mens skal komme.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Har du prøvd clearblue test tidlig? Hørt om flere som får negativt svar på flere tester men når de bruker den så får de positivt. Men du kan også gå til legen om du føler deg urolig, men kan jo ta tid før du får time

Anonymkode: 799e3...788

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...