Gjest Gjest Skrevet 18. april 2006 #21 Skrevet 18. april 2006 Må påpeke at det var du som introduserte de nedlatende holdingene i tråden... Fint at DU trives med sjalusi i ditt forhold. For meg hører det fenomenet ikke hjemme i det JEG betrakter som et trygt, kjærlig og tillitsfullt forhold. Du må ikke til de grader gå i forsvarposisjon, jeg har ikke til hensikt å omvende deg. Jeg er totalt ufarlig for deg. ← Fremdeles nedlatende Men for all del.... Sjalusi forekommer i flere former og grader. For mange er det bare et lite "oi, nå kjenner jeg at jeg ble litt sjalu, gitt." Så blir man litt ekstra obs på hvor mye partneren betyr for en. Og ikke minst hvor deilig det er at han er "min". (neida, jeg eier han ikke.) Det betyr ikke at et forhold er destruktivt. Jeg vet at du er ufarlig , men jeg reagerer likevel på måten du formulerer deg på. Så FLOTT at deres seksualitet og forhold er helt i hundre. Tre ganger hurra for alle som får lov å knulle andre enn partneren og for alle de som ikke gjør det
Gjest -eline- Skrevet 18. april 2006 #22 Skrevet 18. april 2006 Har gjort det både sammen med en x og som "tredjeperson", og tanken tenner meg fremdeles. Men jeg tror ikke jeg kunne gjort det sammen med kjæresten, x'n tok det ikke for godt (vi gjennomførte ikke hele greia pga han) og jeg ønsker ikke å risikere noe med han jeg er sammen med nå. Vi har snakket om det og vi er begge enige om at det i hvertfall foreløpig ikke er aktuelt, men det er opphissende og fantasere om det sammen Men jeg har vennepar som har trekant etc med jevne mellomrom og som ikke har noen problemer med det, så det er mulig.
mito Skrevet 18. april 2006 #23 Skrevet 18. april 2006 Har gjort det både sammen med en x og som "tredjeperson", og tanken tenner meg fremdeles. Men jeg tror ikke jeg kunne gjort det sammen med kjæresten, x'n tok det ikke for godt (vi gjennomførte ikke hele greia pga han) og jeg ønsker ikke å risikere noe med han jeg er sammen med nå. Vi har snakket om det og vi er begge enige om at det i hvertfall foreløpig ikke er aktuelt, men det er opphissende og fantasere om det sammen Men jeg har vennepar som har trekant etc med jevne mellomrom og som ikke har noen problemer med det, så det er mulig. ← Hvordan var kjønnsfordelingen? Og hva eksakt var 'arbeidsoppgavene'? For min egen del hadde i hvert fall det vært uaktuelt å 'delt' en jente med en annen gutt. Erigerte peniser vil jeg helst unngå i det lengste. To jenter er mer fristende, men det dukker opp en rekke spørsmål angående logistikk og arbeidsprioritering. Jeg tror nok det er best i teorien, med mindre jeg var særdeles høy på et eller man ikke får på Polet.
Gjest trekantjenta Skrevet 25. mai 2006 #24 Skrevet 25. mai 2006 Hei Jeg tror slett ikke at trekant er for alle, så dette må man behandle med forsiktighet. Jeg har ved flere anledninger vært single-jente sammen med par, og for meg har det vært supert. Imidlertid, jeg har alltid forsikret meg så godt det lar seg gjøre om at dette er ok for dem også. Arbeidsfordeling: Min erfaring er at det fungerer best om en er passiv ad gangen - de andre 2 kan enten "arbeide" på den passive, eller så småkoser den "passive" litt med de to som er "aktive" sammen. Hei sveis!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå