Gå til innhold

trekant

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg bare lurer.. (dette er til dere som er i et fast forhold) tenner tanken på å ha trekant med deg å typen og en annen jente dere? blanding av det å bli litt sjalu å dårlig av å tenke på at typen gjør noe med en annen jente foran deg, og det å bli kåt. nå mener jeg ikke at man skal realisere dette, men tanken på det!??

Gjest AnotherGuest
Skrevet

Blir man kåt av å tenke på det, så syns jeg man skal begynne å "forberede" seg på å virkeliggjøre det. Dere to må først la tanken modne en stund, snakke gjennom det, og gjerne fantasere høyt om det når dere har sex.

Det er mye mindre "farlig" å ha en trekant enn det folk som ikke har opplevd det prøver å fortelle.

Dynk dere ikke ned i alkohol når dagen er inne. Litt vin til maten, ja, men bli ikke fulle.

Skrevet

Tanken på trekant, gjør meg overhodet ikke kåt. Det er noe jeg absolutt ikke kunne tenke meg, det være seg om det innvolverer en annen kvinne eller mann!

Gjest barne- og familiemedister
Skrevet

Been there, done that... - will probably not happen again.

Gjest DayDream
Skrevet

jeg personlig kan ikke fatte hvordan "det å bli sjalu og dårlig ved tanken på at typen din gjør noe med en annen jente forran deg" på noen måte kan knyttes til det å bli kåt??det høres bare forferdelig og ødleggende ut for min del!jeg kunne med andre ord aldri ha tenkt meg noe slikt. men i dagens samfunn, sees jeg vel på som "gammeldags" som foretrekker å ha en eventuell kjæreste for meg selv :overrasket: jeg er single nå,men jeg håper for all del at neste fyr jeg møter er like "gameldags" som meg!

skremmende med dagens sexutvikkling og grensesprenging, "alt" skal være normalt...

jente 22

Gjest AnotherGuest
Skrevet
Been there, done that... - will probably not happen again.

Kanskje pga at det skjedde under feil forutsetninger? Altså uten at dere hadde brukt en modningstid, som ga en "kvalifisert" avgjørelse?

Gjest barne- og familiemedister
Skrevet

Eller kanskje ikke.

Gjest AnotherGuest
Skrevet
jeg personlig kan ikke fatte hvordan "det å bli sjalu og dårlig ved tanken på at typen din gjør noe med en annen jente forran deg" på noen måte kan knyttes til det å bli kåt??det høres bare forferdelig og ødleggende ut for min del!jeg kunne med andre ord aldri ha tenkt meg noe slikt. men i dagens samfunn, sees jeg vel på som "gammeldags" som foretrekker å ha en eventuell kjæreste  for meg selv :overrasket:  jeg er single nå,men jeg håper for all del at neste fyr jeg møter er like "gameldags" som meg!

skremmende med dagens sexutvikkling og grensesprenging, "alt" skal være normalt...

jente 22

Tror nok at man skal være mer moden enn 22 år, og således kun ha relativt korte forhold bak seg, før tenningen på trekant vokser fram. Denne tenningen tar tid å utvikle, både personlighetsmessig hos den enkelte, og parmessig.

En trekant krever at paret har et veldig trygt, kjærlig og tillitsfullt forhold, der sjalusi er et ikke-tema, for at man skal ha glede av det. Sjalusi hører ikke hjemme i et godt forhold, uansett om man vil prøve trekant eller ikke.

Jeg tror det er minst like mange som har herlige erfaringer med trekant, enn det er par med dårlige erfaringer. Mitt inntrykk er forøvrig at par som har med seg en mann, har større mulighet for at det lykkes enn å ha en annen kvinne som deltager.

Skrevet

Du trådstarter. Du skulle ikke tilfeldigvis være typen til en av damene på forumet her og har et håp om å overtale henne eller få henne inn på disse tankene slik at du tilfeldigsvis skulle få oppleve en trekant? :ler:

Skrevet

Har prøvd partnerbytte i samme rom,levde lenge på den :)

Selv om det er mange år siden fantaserer jeg enda om det,blant annet tenner det meg virkelig om hvordan det hadde vært og befølt dama bakfra og kyssa hun i nakken, mens hun satt opp på kompisen. (Vi gjorde ikke det da :tristbla: )

Fantaserer og hvordan det ville vært og hatt begge jentan samtidig alene :)

Får jeg sjansen til 3 kant kommer jeg ikke t å legge meg på magen allefall :sjarmor:

• 5 måneder senere...
Gjest Gjest_våge_*
Skrevet

eg har hatt trekant med kjæresten min og en annen jente..en vennine av meg..det gikk kjempe fint det.

vi snakket masse om det på forhand og etter på..korleis vi synst det var å sånn..men det er lurt å kansje planlegge litt...at det ikkje blir slik at det bare er den ene som gjør noe, å den andre ligg på siden å ser på liksom...

Skrevet

Trekant gir normalt en utrolig kick i et parforhold. Man lever lenge på en slik opplevelse, og opplevelsen stimulerer det daglige sexlivet for paret alene. Under forutsetning av at man har et godt seksualliv fra før, elsker hverandre, og har en høy grad av tillit i forholdet. Men man skal ikke overdrive, og gjøre trekanter til en livsstil. Det skal være noe eksklusivt som man gjør en sjelden gang i blant, og paret bør ha en lang modningsprosess fram til det man føler at det blir riktig å "debutere".

Velg også den tredje med omhu. Ikke innvolver venner og nære kjente i sexlivet. Bruk tid til å bli kjent med vedkommende, gjerne via treffsteder på nettet. Møt den tredje gjerne første gang f eks til en middag ute på restaurant, UTEN at dere har sex sammen den dagen. Kjemien mellom alle tre bør stemme først. Paret må føle at DETTE er personen man ønsker å gå videre med til en trekant.

Skrevet

Jeg er i et fast forhold, men tenner ikke på tanken på å ha med en jente til. Men en mann til, derimot... :sjarmor:

Skrevet
Trekant gir normalt en utrolig kick i et parforhold. Man lever lenge på en slik opplevelse, og opplevelsen stimulerer det daglige sexlivet for paret alene. Under forutsetning av at man har et godt seksualliv fra før, elsker hverandre, og har en høy grad av tillit i forholdet. Men man skal ikke overdrive, og gjøre trekanter til en livsstil. Det skal være noe eksklusivt som man gjør en sjelden gang i blant, og paret bør ha en lang modningsprosess fram til det man føler at det blir riktig å "debutere".

Hvis trekant er så fint og flott og kun for de som har slike fantastisk tillitsfulle forhold,-hvorfor skal det da ikke overdrives? Så FOR MANGE ganger er feil, mens litt er helt ok?

Hvem kom frem til denne fasiten? Det må jo være en grunn til at du sier at trekanter ikke skal bli en livsstil.... Er det ikke bra for parforholdet? Kan det allikevel oppstå sjalusi om det blir for ofte?Så lenge dere får et kick av å ha trekant så kan det vel ikke være negativt eller?

Skrevet
Hvis trekant er så fint og flott og kun for de som har slike fantastisk tillitsfulle forhold,-hvorfor skal det da ikke overdrives?  Så FOR MANGE ganger er feil, mens litt er helt ok?

Hvem kom frem til denne fasiten? Det må jo være en grunn til at du sier at trekanter ikke skal bli en livsstil.... Er det ikke bra for parforholdet? Kan det allikevel oppstå sjalusi om det blir for ofte?Så lenge dere får et kick av å ha trekant så kan det vel ikke være negativt eller?

Jeg skrev at trekant skal være en eksklusiv opplevelse paret deler. Man skal ikke gjøre det til noe dagligdags-fenomen. Du prøver å vri til noen sarkastiske innfallsvinkler for å si at det er sjalusiframkallende, men et trygt, kjærlig og tillitsfullt forhold inneholder ikke slike destruktive ting som sjalusi. Uansett trekant-praktisering eller ikke.

Skjønner at du ikke skjønner, men du får så gjerne velge din vei, uten at jeg skal finne innfallsvinkler som oppfordrer deg til noe du/dere ikke passer til. Jeg/vi har valgt vår vei, for mange år siden, og trives veldig bra med det.

Skrevet
Du prøver å vri til noen sarkastiske innfallsvinkler for å si at det er sjalusiframkallende, men et trygt, kjærlig og tillitsfullt forhold inneholder ikke slike destruktive ting som sjalusi. Uansett trekant-praktisering eller ikke.

Snakk om nedlatende holdning du :ler:

Jeg og min mann elsker hverandre, vi har et trygt, kjærlig og tillitsfullt forhold. Men det er visst ingenting verd det, siden vi begge føler et snev av sjalusi i enkelte situasjoner........

Snu på flisen, hvor likegyldlige er du og din partner til hverandre siden dere ikke føler sjalusi??

Litt satt på spissen, men fint for dere om dere liker trekant og ikke føler sjalusi, men kom ikke å fortell alle andre hva et kjærlig forhold inneholder.

Skrevet

Forstår tenningen ved trekant, men det kunne aldri(for meg) skjedd dersom jeg var følelsesmessig involvert med en av partene.

Skrevet
Snakk om nedlatende holdning du :ler:

Jeg og min mann elsker hverandre, vi har et trygt, kjærlig og tillitsfullt forhold. Men det er visst ingenting verd det, siden vi begge føler et snev av sjalusi i enkelte situasjoner........

Snu på flisen, hvor likegyldlige er du og din partner til hverandre siden dere ikke føler sjalusi??

Litt satt på spissen, men fint for dere om dere liker trekant og ikke føler sjalusi, men kom ikke å fortell alle andre  hva et kjærlig forhold inneholder.

Må påpeke at det var du som introduserte de nedlatende holdingene i tråden...

Fint at DU trives med sjalusi i ditt forhold. For meg hører det fenomenet ikke hjemme i det JEG betrakter som et trygt, kjærlig og tillitsfullt forhold.

Du må ikke til de grader gå i forsvarposisjon, jeg har ikke til hensikt å omvende deg. Jeg er totalt ufarlig for deg. ;)

Skrevet
Forstår tenningen ved trekant, men det kunne aldri(for meg) skjedd dersom jeg var følelsesmessig involvert med en av partene.

Man kan jo fint fortsette å være følelsesmessig innvolvert i kun den personen man elsker, selv om man som par i blant hengir seg til en trekant? Den tredje personen fyller vel egentlig bare en rolle som "statist", og trives med det. I trekanter er det kun rå seksualitet som utøves......følelsene er forbeholdt ens faste partner, og følelsene/mekanismene under trekanten, og ikke minst i månedene etterpå, er det PARET som opplever ALENE seg i mellom. Basta. ;)

Det er ikke så vanskelig som du tror, hvis grunnlaget, modenheten og kommunikasjonen er den rette. ;)

Skrevet
Man kan jo fint fortsette å være følelsesmessig innvolvert i kun den personen man elsker, selv om man som par i blant hengir seg til en trekant? Den tredje personen fyller vel egentlig bare en rolle som "statist", og trives med det. I trekanter er det kun rå seksualitet som utøves......følelsene er forbeholdt ens faste partner, og følelsene/mekanismene under trekanten, og ikke minst i månedene etterpå, er det PARET som opplever ALENE seg i mellom. Basta. ;)

Det er ikke så vanskelig som du tror, hvis grunnlaget, modenheten og kommunikasjonen er den rette. ;)

JEG hadde ikke klart å ha trekant dersom jeg var følelsesmessig involvert med en av partene. JEG ville sett på det som "tillatt utroskap".

Folk er forskjellig. Noen har jo også åpne forhold hvor det er greit at partneren har sex med andre. Forskjellen her er jo at man faktisk vitner til det. Dette er mitt syn. Ferdig med det.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...