AnonymBruker Skrevet 12. april 2022 #1 Del Skrevet 12. april 2022 Er dere på slankern eller på vedlikeholdsdiett i påsken? Anonymkode: 6e36d...a08 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. april 2022 #2 Del Skrevet 12. april 2022 I påsken tas det tak. Fri og mulighet til å trene mye, sove lenge, god tid til tenke over hva jeg hiver i brøhølet. Anonymkode: 1607b...53b 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. april 2022 #3 Del Skrevet 12. april 2022 1 minutt siden, AnonymBruker said: I påsken tas det *ytterligere tak. Fri og mulighet til å trene mye, sove lenge, god tid til tenke over hva jeg hiver i brøhølet. Anonymkode: 1607b...53b Anonymkode: 1607b...53b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. april 2022 #4 Del Skrevet 12. april 2022 Slankes. Men skal kose meg med mye mat og godt på fredag og lørdag. Lenge siden jeg har hatt en todagers nå Anonymkode: 9c494...875 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. april 2022 #5 Del Skrevet 12. april 2022 Jeg er på vedlikehold i påsken. Anonymkode: 50d07...430 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. april 2022 #6 Del Skrevet 12. april 2022 Lever akkurat som før? Trenger ikke dytte innpå selv om det er påske, eller andre helligdager forsåvidt Anonymkode: 147f4...30b 6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. april 2022 #7 Del Skrevet 12. april 2022 Solo super og mer trening enn normalt 😆 Anonymkode: cddc2...2d0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. april 2022 #8 Del Skrevet 12. april 2022 Vedlikehold. Tok mot til meg og prøvde bunaden her om dagen, og den passet! Så da var den bekymringen ut av verden, og jeg skal jobbe mest med å holde meg som jeg er nå. Vi har droppet påskeegg og godteri, men med tre lunsj/kaffebesøk så blir det cupcakes, vafler og alt sånt likevel, også skal vi til svigers i helga. Regner med god mat og god drikke der. Så det blir absolutt nok utskeielser og kalorier, selv om det typiske påskegodteriet utelukkes. Det ville kommet på toppen av alt i de sosiale settingene, derfor var det like greit å droppe det i år. Anonymkode: a1ce9...ce4 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frosh Skrevet 13. april 2022 #9 Del Skrevet 13. april 2022 Lever på vedlikehold og slanking litt sånn av og på, men i påsken er det fullt frislipp på matinntak for min del. Til gjengjeld er jeg mer i bevegelse, sover mer. Etter påske er det skjerpings igjen, og går da inn i slankemodus frem til 17.mai i hvertfall. Bunaden passer, men er litt akkurat, så skal fokusere på bedre mat og enda mer bevegelse fremover 🙂 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. april 2022 #10 Del Skrevet 13. april 2022 Nyter litt med stil (LITT men godt) men holder stort sett fokus. Det kommer en 17. mai, sommerferie, jul osv. også. Det blir fort mange vedlikeholdsdager hvis man skal på vedlikehold hver gang det er "kos". Anonymkode: 6e36d...a08 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. april 2022 #11 Del Skrevet 13. april 2022 Null godteri. Spiser kun proteinbar med lavt kcal-innhold om jeg er fysen. Trener hver dag. Anonymkode: e2e43...504 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. april 2022 #12 Del Skrevet 13. april 2022 Har foreløpig levd som vanlig mtp kosthold, trent hver dag og sover mer. Gått ned 5 kg på en måned, det er motivasjon i seg selv. Vi reiser på hytta i morgen, sunn snacks og vanlig mat er pakket, litt godteri som skal nytes med måte og treningstøy er med. Skal også unne meg noen glass alkohol. Håper på -0,5 kg til oppstart på jobb tirsdag. Stresser ikke så mye med det, tenker at jeg holder på med livstilsendring, da må det også endres i ferier. Anonymkode: b5524...571 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. april 2022 #13 Del Skrevet 13. april 2022 Påsken har ingenting å si for meg. Har ikke fri fra jobb og bor alene. Utenom at alle andre er på ferie, gjør det absolutt ingen forskjell. Anonymkode: a57ae...e11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. april 2022 #14 Del Skrevet 13. april 2022 Godteri er for drittunger uansett. Jeg slanker meg ikke, men spiser ikke godteri noen dager i året uansett. Føler meg mye bedre uten sukker! Anonymkode: 65a0d...fc9 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. april 2022 #15 Del Skrevet 13. april 2022 Jeg spiser som så vanlig som mulig, men jeg er på hytta med besteforeldre som skal lage all maten til alle måltider og blir sure om jeg henter eller foreslår ekstra grønnsaker til maten. Ergo er jeg egentlig sulten hele tiden, for det blir mindre protein og grøntfôr og ikke minst mye mer vaffler og sjokolade og sure miner når jeg takker nei, men totalt sett kalorimessig er det greit. Men jeg teller kalorier ekstra nøye slik at det ikke blir for mye, det blir lett det når halve måltidet er feite sauser og dessert. Har gitt meg selv 200kcal ekstra for dag, til vin, sjokolade og saus, og det får være nok. Anonymkode: ac500...9c8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. april 2022 #16 Del Skrevet 13. april 2022 Vedlikehold, jeg har vært i underskudd i snart et år, så jeg spiser maks et par hundre kalorier over vedlikehold hver dag i et par dager og går tilbake til underskudd etter det Det føles godt. Anonymkode: bcb6c...686 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. april 2022 #17 Del Skrevet 13. april 2022 Jeg har ikke gode erfaringer med å "ta fri" fra slankingen (har dessverre holdt på jojoslanking i alt for mange år). Og det var alltid de der høytidene og feriene som gjorde at jeg falt av lasset. Alltid en unnskylding til å overspise. Så nå er holdingen min at høytider som påske er kos nok i seg selv. Mange fridager, kvalitetstid med venner og familie, mer aktivitet, hvilepuls. I morgen skal vi til svigers sin hytte, og da vet jeg at det blir servert mye mat. Jeg kommer til å spise det jeg får servert til måltidene, men i mindre mengder, og når påskesnopet kommer fram så dropper jeg det. Jeg jobber med å kvitte meg med enten-eller mentaliteten, og ha et balansert forhold til mat hver eneste dag. Anonymkode: 8fc36...3ed Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. april 2022 #18 Del Skrevet 15. april 2022 Prøver å holde meg til riktig antall kalorier, men jeg sover så mye lenger når det er ferie, så frokost og lunsj blir ett måltid i stedet. Så der sparer jeg inn 2-300 som brukes på sjokolade og marsipan til kvelden i stedet 🥰 Sikkert ikke det beste for kroppen, men hey, det er ferie 🥰 Det er også store muligheter for ekstra trening, og aktiviteter med barna 😊 Jeg pleier ikke logge treningskaloriene mine, så antakelig går jeg totalt mer i minus nå enn på hverdagene. Anonymkode: cddc2...2d0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. april 2022 #19 Del Skrevet 15. april 2022 Går over til maintenance i påsken, men fortsetter treningen. Da får jeg en god del ekstra å gå på slik at jeg slipper kaloritelling og kan slappe av. Anonymkode: 542dc...1e0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. april 2022 #20 Del Skrevet 16. april 2022 Godt mulig opp, selv om jeg håper å holde det stabilt. Prøver å være bevisst på hva som går inn, men blir ekstra kos, og mindre aktivitet enn normalen. Jeg er innlagt på sykehuset, så naturlig at det blir mindre aktivitet, og de kommer med mye digg mat her. Nå er jeg allergiker så ikke alt jeg kan spise, men gitt meg selg litt grace, og får heller ta tak når formen er bedre igjen. Anonymkode: 83af9...627 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå