Gjest gjest1 Skrevet 3. november 2005 #1 Skrevet 3. november 2005 Nå er en milepælfeiring for meg og mannen snart på trappene, og jeg trenger tips til hva jeg/vi skal finne på. Egentlig hadde han tenkt å overraske meg skikkelig, han hadde sjekket opp reise til utlandet, ordnet med barnevakt og funnet fram til en flott restaurant der nede. Og så kontaktet han sjefen min, for å spørre om jeg kunne få "hemmelig fri". Men desverre var det ikke mulig, sjefen min hadde dårlig samvittighet, men det gikk rett og slett ikke at jeg tok meg fri de dagene. (Det kunne jeg også ha fortalt han, men da han fisket om jeg hadde mye å gjøre på jobben framover så tok jeg ikke hintet.) Så hva kan vi finne på? Det klassiske alternativet er vel å spise ute på en fin restaurant, vi har vært på et par før som er flotte. Men kunne kanskje tenkt meg noe mer/annet... Det er jo også litt kjipt med årstiden, er jo så vått og grått ute om dagen at innendørsaktiviteter blir edt mest naturlige. Så hvis det finnes noen kreative sjeler der ute, og noen som har gjort kjemperomantiske ting på sånner dager, så ville jeg bli veldig takknemlig for tips! :-D
Gjest Gjest Skrevet 3. november 2005 #2 Skrevet 3. november 2005 Hva med å leie dere et hotellrom? Deretter gå på en fin restaurant, og siden fortsette "nachspielet" bare dere to på hotellet, med champagne, boblebad, masse levende lys o.l? Da får dere tid til hverandre, og kommer dere også litt vekk fra hverdagen!
Gjest Gjest Skrevet 3. november 2005 #3 Skrevet 3. november 2005 http://www.refsnesgods.no/asp/tilbud_detalj.asp?ID=1 Her er et sted jeg ble anbefalt!
Gjest gjest1 Skrevet 3. november 2005 #4 Skrevet 3. november 2005 http://www.refsnesgods.no/asp/tilbud_detalj.asp?ID=1 Her er et sted jeg ble anbefalt! ← Takk for svar! Refsnes har jeg faktisk vært på, i jobbsammenheng. Ble ikke kjempeimponert da, men det er noen år siden og det kan jo hende de har pusset opp. Restauranten var forøvrig vakker Har lurt på Engø gård på Tjøme, det skal visst være flott. Problemet er at hvis vi skal dra bort på hotell så må det bli i helga, siden jeg ikke kan ta meg fri. Og da får vi ikke feiret på selve dagen... Ja, jeg er vanskelig
Gjest Gjest Skrevet 3. november 2005 #5 Skrevet 3. november 2005 Har lurt på Engø gård på Tjøme, det skal visst være flott. Problemet er at hvis vi skal dra bort på hotell så må det bli i helga, siden jeg ikke kan ta meg fri. Og da får vi ikke feiret på selve dagen... Ja, jeg er vanskelig ← Synes ikke du er vanskelig jeg! Har hørt MASSE bra om Engø! Men tar dere inn på et flott hotell her i byen (ser du er fra Oslo) så kan dere jo feire på dagen deres?
Gjest Gjest Skrevet 3. november 2005 #6 Skrevet 3. november 2005 Kan dere ikke "varme opp" med noe flott middag e.l på selve dagen, og dra på hotell i helgen? Det synes jeg dere skal gjøre!
Xora Skrevet 4. november 2005 #7 Skrevet 4. november 2005 Hva med å bruke heimen da?? Rydde plass til "gulvkos" Legge ut et pledd, tenne masse stearinlys, lage til ost/kjeks/vin og et stort fruktfat. Ha på godt med varme og kle dere lettkledd. Sette på rolig og romantisk musikk. Sørge for at telefoner er avslått, døra er låst og bare ha noen deilige timer hvor dere har full fokus på hverandre. Jeg hadde en slik kveld for en stund siden, var en overraskelse for min kjære som kom sent fra jobb. Og vi hadde en fantastisk herlig kveld med masse kos og prat og deilig sex! Håper du får en fin dag uansett hva du velger :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå