AnonymBruker Skrevet 12. april 2022 #1 Skrevet 12. april 2022 Har en litt kjedelig situasjon. En venninne i gjengen som mange ikke helt liker driver å dukker opp på festene vi arrangerer.. Jeg kan ærlig innrømme at vi har fryst hun litt ut, men det er pga visse ting hun har sagt og gjort som jeg ikke vil uttrykke meg om her. Vi arrangerer fester og av en eller annen grunn dukker hun alltid opp selvom jeg har hørt med folk at de ikke har invitert henne. Synes det er litt rart. Hvordan vet hun at vi har fest om folk ikke inviterer henne? Hun fulgte med på snapkartet en stund tror jeg om hun kunne se oss på snapkartet men virker jo helt sykt om det er pga det hun dukker opp? Vi er i 20 årene alle sammen. Noen som har opplevd lignende? Anonymkode: bdeda...0d6
AnonymBruker Skrevet 12. april 2022 #2 Skrevet 12. april 2022 Hun har nok noen insidere som tipser henne om fester. Anonymkode: b158d...894 10 3
Populært innlegg AnonymBruker Skrevet 12. april 2022 Populært innlegg #3 Skrevet 12. april 2022 Så stygge og umodne dere er som utestenger, som om dere fremdeles gikk på barneskolen! Jeg håper hun finner bedre "venner" enn dere asap! Anonymkode: 16081...ec8 73 7
Populært innlegg LiljaMarie Skrevet 12. april 2022 Populært innlegg #4 Skrevet 12. april 2022 Ikke omtal henne som venninne når hun ikke er velkommen! Hun møter vel opp, nettopp fordu hun trur hun er ei venninne. 49 6
Sofakona Skrevet 12. april 2022 #5 Skrevet 12. april 2022 Vet hun at dere har "fryst" henne ut? Snakker dere eller er sammen med henne i heletatt? 13
AnonymBruker Skrevet 12. april 2022 #6 Skrevet 12. april 2022 Så slemt av dere. Fryse henne ut.. ghoste henne. Det må være veldig vondt for henne, lure på hva som er galt. Hva med å faktisk snakke med henne? Ting som er sagt og gjort burde kunne snakkes om som voksne mennesker Anonymkode: a2cc4...d79 27 4
Rotehodet Skrevet 12. april 2022 #7 Skrevet 12. april 2022 Venninneprisen går til... (trommevirvel) TS 😂 11
AnonymBruker Skrevet 12. april 2022 #8 Skrevet 12. april 2022 Det må være noen som forteller hemme det. Det er dårlig gjort! Vedkommende bør ha baller til å si seg uenig med dere angående invitasjon eller så bør hen holde munn. Spesielt hvis det er hos en av dere andre festene er. Antar det er gode grunner for at dere ikke vil invitere henne. Men noen burde kanskje fortalt hvorfor med mindre det er innlysende. Jeg hadde syns det var rart å dukke opp uinspirert på en fest. Med mindre en felles venninne inviterer og ikke sier vedkommende ikke er invitert? Anonymkode: 3aa5e...2a3 4
Queen94 Skrevet 12. april 2022 #9 Skrevet 12. april 2022 Jeg har en kollega som driver med det samme. Inviterer seg selv på familiefester, venninefester, bursdager osv uten at hun blir invitert. Hun tror det er «åpen» fest så hun går bort til festen med blomst, vin eller annet å inviterer seg selv inn. Jeg har liksom prøvd å fortelle at kanskje de kun ønsker familie men hun argumenterer med: nei, de har hatt nok så de glemte meg bare. Var sikkelig koselig å se barnebarn til venninna mi osv. Så over til ditt problem, jeg tror ikke hun heler forstår at ikke alle er invitert. 1
AnonymBruker Skrevet 12. april 2022 #10 Skrevet 12. april 2022 Åh herreminhatt så jævlige dere er. Jeg har endelig funnet meg nye venner nå etter 15 år med venner som baksnakker og fryser ut og værre er. Jeg trodde detvar sånn mennesker var, men nå har jeg funnet meg så fine venner at jeg noen ganger tror jeg drømmer. Håper det for deres "venn" også. Anonymkode: 1642e...f05 18 4 1
AnonymBruker Skrevet 12. april 2022 #11 Skrevet 12. april 2022 AnonymBruker skrev (12 minutter siden): En venninne i gjengen som mange ikke helt liker driver å dukker opp på festene vi arrangerer.. Jeg kan ærlig innrømme at vi har fryst hun litt ut, men det er pga visse ting hun har sagt og gjort som jeg ikke vil uttrykke meg om her. I alle dager. Hvis dere ikke vil ha henne på fester så sier dere det til henne, dere fryser henne ikke ut! Så utrolig barnslige og stygge dere er😳 Anonymkode: fb8d5...376 20 1
AnonymBruker Skrevet 12. april 2022 #12 Skrevet 12. april 2022 Hvorfor kaller du henne venninne når dere bevisst fryser henne ut??? Man behandler vel ikke VENNINNER sånn ? Anonymkode: a67db...a96 9 1 1
AnonymBruker Skrevet 12. april 2022 #13 Skrevet 12. april 2022 AnonymBruker skrev (17 minutter siden): Har en litt kjedelig situasjon. En venninne i gjengen som mange ikke helt liker driver å dukker opp på festene vi arrangerer.. Jeg kan ærlig innrømme at vi har fryst hun litt ut, men det er pga visse ting hun har sagt og gjort som jeg ikke vil uttrykke meg om her. Vi arrangerer fester og av en eller annen grunn dukker hun alltid opp selvom jeg har hørt med folk at de ikke har invitert henne. Synes det er litt rart. Hvordan vet hun at vi har fest om folk ikke inviterer henne? Hun fulgte med på snapkartet en stund tror jeg om hun kunne se oss på snapkartet men virker jo helt sykt om det er pga det hun dukker opp? Vi er i 20 årene alle sammen. Noen som har opplevd lignende? Anonymkode: bdeda...0d6 Da kan dere jo ta det opp med henne.. Det er utrolig stygt å fryse henne ut. Ikke la hun tro at hun er venninnen deres, når dere holder på sånn! Hun fortjener bedre. Anonymkode: 9ff62...c0f 5 3
AnonymBruker Skrevet 12. april 2022 #14 Skrevet 12. april 2022 Hun fortjener å høre fra dere hvorfor hun ikke er invitert. Anonymkode: 28699...87f 7 1
AnonymBruker Skrevet 12. april 2022 #15 Skrevet 12. april 2022 Er dere 9 år gamle? Herregud så patetisk! Anonymkode: 65606...2bf 9 1
AnonymBruker Skrevet 12. april 2022 #16 Skrevet 12. april 2022 Det vil være mye mere realt av dere å si ifra til henne på en hyggelig måte at dere ikke har interesse for å være sammen med henne lenger. Det vil nok ikke være noe hyggelig for henne å få en sånn beskjed, men på sikt mye bedre for henne enn å bli frosset ut. Anonymkode: c75c3...389 6
AnonymBruker Skrevet 12. april 2022 #17 Skrevet 12. april 2022 Hvem trenger fiender med venner som dere. Råttent og forkastelig oppførsel, håper hun oppgraderer. Anonymkode: c3e41...328 4 2
AnonymBruker Skrevet 12. april 2022 #18 Skrevet 12. april 2022 42 minutter siden, AnonymBruker said: Det må være noen som forteller hemme det. Det er dårlig gjort! Vedkommende bør ha baller til å si seg uenig med dere angående invitasjon eller så bør hen holde munn. Spesielt hvis det er hos en av dere andre festene er. Antar det er gode grunner for at dere ikke vil invitere henne. Men noen burde kanskje fortalt hvorfor med mindre det er innlysende. Jeg hadde syns det var rart å dukke opp uinspirert på en fest. Med mindre en felles venninne inviterer og ikke sier vedkommende ikke er invitert? Anonymkode: 3aa5e...2a3 Hvordan tenker du jenta skal ha det etter hun har fått beskjed? Venner tar opp ting på en skikkelig måte og er rause selv om feil er gjort. Kanskje hun ikke har det så greit og det er viktig å være inkluderende. Anonymkode: 6387a...af5 3
AnonymBruker Skrevet 12. april 2022 #19 Skrevet 12. april 2022 Det er nok noen av dere som ikke har fryst henne ut da 😅 fail! Anonymkode: 0c607...9ac 7 2
AnonymBruker Skrevet 13. april 2022 #20 Skrevet 13. april 2022 Dere oppfører dere som rasshøl. Men hvis dere ikke vil ha noe med henne å gjøre, så bør dere rett og slett ta en prat og fortelle at hun ikke lenger er n del av gjengen, HVORFOR HUN IKKE ER DET, og be henne finne seg andre venner. Og så kan dere brenne en viss plass etterpå. Husk at nå har gjengen en felles front mot henne, når hun er borte kan de snu seg mot hvem som helst. Deg f.eks. Anonymkode: 74046...bc5 5 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå