AnonymBruker Skrevet 12. april 2022 #1 Skrevet 12. april 2022 Har en sånn taklampe. Den er kanskje noe flatere enn den på bildet. Det er to (tre?) lyspærer i den, for den lyser fortsatt litt selvom den ene pæren har gått. Så pærene må byttes. Problemet er at jeg rekker ikke opp til lampen selv om jeg står på stige. Jeg har ingen familie eller venner her jeg bor nå som kan hjelpe meg, så jeg må leie inn en handymann til å komme å bytte lyspære for meg. Men jeg vil helst slippe å betale for at han kommer to ganger, så hvis jeg klarer å gjette riktig pære så behøver han bare å komme en gang for å bytte pære. Så derfor spør jeg alle dere kloke og erfarne mennesker her inne. Jeg tenker at denne typen lampe finnes (fantes) i veldig mange hjem, så da er det kanskje vanlig at det er en spesifikk type pære i disse lampene. Noen som kan si noe om hva slags lyspære det pleier å være i disse lampene? Anonymkode: 600ed...64c
AnonymBruker Skrevet 12. april 2022 #2 Skrevet 12. april 2022 Stor sokkel, liten pære (jobbet i lampebutikk en stund, alle sånne typer lamper vi hadde, hadde stor sokkel) Anonymkode: 12bd2...f85 1
AnonymBruker Skrevet 12. april 2022 #3 Skrevet 12. april 2022 De jeg leier inn pleier å ha med seg pærer Anonymkode: 844b0...4b7
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå