Gå til innhold

Barnløse damer er snillere enn damer som har blitt mødre

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

De som har blitt mødre er selvfølgelig som aller oftest snille mot sine egne barn og familie, men de blir nazi, sure og slemmere mot andre mennesker generelt. Det gjør ikke damer som er barnløse, de er snillere og mye mer avslappet og tålmodige. Bedre venninner. Mødre blir ikke sånn igjen før litt opp i årene etter at barna deres har blitt voksne. 

Anonymkode: 9e47f...c07

• Liker 5
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Sjølvmotseiande påstand.

Anonymkode: a994f...e0a

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (15 minutter siden):

De som har blitt mødre er selvfølgelig som aller oftest snille mot sine egne barn og familie, men de blir nazi, sure og slemmere mot andre mennesker generelt. Det gjør ikke damer som er barnløse, de er snillere og mye mer avslappet og tålmodige. Bedre venninner. Mødre blir ikke sånn igjen før litt opp i årene etter at barna deres har blitt voksne. 

De må spare snillheten til barna, vettu. Drar man for mye snillhet ut av damer blir de dårligere mødre. Så enten deg eller barna, og du reagerer på at de prioriterer barna sine og ikke deg. :P står du også utenfor helsestasjonen og skjeller ut kvinner fordi de er opptatt av barna sine? 🙈hvordan våger de, liksom. 

Anonymkode: 71658...926

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

De må spare snillheten til barna, vettu. Drar man for mye snillhet ut av damer blir de dårligere mødre. Så enten deg eller barna, og du reagerer på at de prioriterer barna sine og ikke deg. :P står du også utenfor helsestasjonen og skjeller ut kvinner fordi de er opptatt av barna sine? 🙈hvordan våger de, liksom. 

Anonymkode: 71658...926

Nei, dette er bare en observasjon. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Sjølvmotseiande påstand.

Anonymkode: a994f...e0a

Nei. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (35 minutter siden):

🤓🤓🤓🤓 skikkelig smart du

Anonymkode: 60b6e...9fe

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (36 minutter siden):

Selvsagt det er det mye stress, null egentid, tidsklemme, mye mas etc gjør med en. Det går utover humøret. 

Helt klart hadde jeg vært mer avslappet om jeg kunne helgen ble tilbragt med å se serier i godstolen, spise maten i fred og gå en rolig tur fremfor mas fra 0600. 

Anonymkode: 7a4d3...84d

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

5 tråder om anger av barn og supre frivillige barnløse siste døgnet, merkelig🤓🤓 noen oppmerksomhet syke her🤣🤣

• Liker 9
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

5 tråder om anger av barn og supre frivillige barnløse siste døgnet, merkelig🤓🤓 noen oppmerksomhet syke her🤣🤣

Du beviser jo bare det jeg skriver 😄

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Du beviser jo bare det jeg skriver 😄

Det er jo påstanden din som beviser at du er ute etter oppmerksomhet. Jeg er snill mot venninnene mine, kollegene mine, familien min, bekjente. Det er når noen skriver slik som deg jeg blir sur🤓

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (20 minutter siden):

Det er jo påstanden din som beviser at du er ute etter oppmerksomhet. Jeg er snill mot venninnene mine, kollegene mine, familien min, bekjente. Det er når noen skriver slik som deg jeg blir sur🤓

Jeg har lov til å skrive min erfaring. Har forresten bare laget denne tråden. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Kan det være fordi de ikke lenger har tid til andre menneskers bullshit, og at de ikke gidder glatte folk med hårene lenger?

Anonymkode: dc6c6...ff5

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Kan det være fordi de ikke lenger har tid til andre menneskers bullshit, og at de ikke gidder glatte folk med hårene lenger?

Anonymkode: dc6c6...ff5

Jeg kjenner flere som har blitt sure og slitne, men nå skal det sies at jeg tenker ikke at det bare er negativt heller. Det handler om morsinnstinkt også. Barna blir viktigere enn alt annet, og det er selvfølgelig forståelig. Morsinnstinktet handler også om å være litt på vakt hele tiden. 

AnonymBruker
Skrevet

Har opplevd at noen mødre har sneket i kø og sagt de må få gå først fordi de har barn, forventet at alle skal sette deres barn først. En dame med barn fortet seg å ta alle kroneisene  som var igjen i isdisken når hun så at jeg skulle til å ta ut en’ det var ikke så mange igjen da, men jeg spurte pent om hun kunne avse en. Det var ikke aktuelt, for hun hadde barn og da måtte hun få kjøpe dem, jeg som ikke hadde barn måtte bare lære meg å sette barn før meg selv, altså wtf. Jeg har ikke barn, men hun kunne uansett ikke bare gå ut i fra at jeg ikke har barn når hun ikke kjente meg. Jeg syns ikke disse mødrene var så snille. Men ikke dermed sagt at alle er sånn.

Anonymkode: bfd43...e45

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Har opplevd at noen mødre har sneket i kø og sagt de må få gå først fordi de har barn, forventet at alle skal sette deres barn først. En dame med barn fortet seg å ta alle kroneisene  som var igjen i isdisken når hun så at jeg skulle til å ta ut en’ det var ikke så mange igjen da, men jeg spurte pent om hun kunne avse en. Det var ikke aktuelt, for hun hadde barn og da måtte hun få kjøpe dem, jeg som ikke hadde barn måtte bare lære meg å sette barn før meg selv, altså wtf. Jeg har ikke barn, men hun kunne uansett ikke bare gå ut i fra at jeg ikke har barn når hun ikke kjente meg. Jeg syns ikke disse mødrene var så snille. Men ikke dermed sagt at alle er sånn.

Anonymkode: bfd43...e45

Noen mødre ser på barnløse kvinner som møkk, og mener at de ikke er verdt noe. Men neida, det gjelder ikke absolutt alle mødre i verden. Bare de som er mest nazi. Det er en grunn for at "mammabanden" har blitt et ord. 

• Liker 2
Skrevet

Ok, barnløse kvinner er snille og mødre slemme. Det er notert. Hva med fedre og barnløse menn, er det samme greia der eller er alle menn like snille?

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet
youcancallmejune skrev (13 minutter siden):

Ok, barnløse kvinner er snille og mødre slemme. Det er notert. Hva med fedre og barnløse menn, er det samme greia der eller er alle menn like snille?

Hos menn er det oftere motsatt. 

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har blitt mye mykere og hyggeligere etter barn mot absolutt alle, så du skal ikke generalisere så mye.

Anonymkode: fc519...3b5

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (51 minutter siden):

Jeg har blitt mye mykere og hyggeligere etter barn mot absolutt alle, så du skal ikke generalisere så mye.

Anonymkode: fc519...3b5

Samme her. Jeg har blitt rausere, mer tolmodig, mer omsorgsfull. Ser andres behov på en helt ny måte. Reiser meg for gravide og små barn på bussen, noe jeg aldri gjorde tidligere. 

Anonymkode: f825b...6c1

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...