Gå til innhold

Ingen bryr seg om typen/mannen din her inne

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Dere damer som blir sinte når andre damer skriver om sine dårlige erfaringer med menn og at de har fått helt avsmak på dem og bare kjenner ubehag når det gjelder menn, det er ingen av dem som bryr seg om typen/mannen din og at han er så fin, flink og god. Det handler ikke om bitterhet og misunnelse, det handler om dårlige erfaringer som de har behov for å snakke om. Når en dame opplever nok dårlige erfaringer med menn, så skjer det noe med dem. At de får fiendtlige holdninger mot det motsatte kjønn er resultatet av vonde ting som har hendt. Og da er det vanskelig å tro på at det finnes noen som er snill. Så slutt å bli sint fordi mannen din er snill. Ingen bryr seg om det, fordi det er umulig å tro på at det er sant. 

Anonymkode: 1c661...ab8

• Liker 3
  • Nyttig 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Delvis enig med deg.

Jeg tror på at det fins ordentlige, snille menn.. men har til gode å møte en.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
MacadamiaNut skrev (6 minutter siden):

Delvis enig med deg.

Jeg tror på at det fins ordentlige, snille menn.. men har til gode å møte en.

Heterofile menn? De mennene jeg har møtt som har vært snille uten baktanker har vært homofile. Selv om jeg er klar over at ikke alle av de er snille bestandig også. Men det er en grunn for at homofile menn langt oftere enn heterofile menn jobber i omsorgsyrker. 

Skrevet

Selvsagt har de lov til å klage. Men jeg tenker at de kan trenge å høre at ikke alle menn er som deres. At det finnes gode mennesker der ute.

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Heterofile menn? De mennene jeg har møtt som har vært snille uten baktanker har vært homofile. Selv om jeg er klar over at ikke alle av de er snille bestandig også. Men det er en grunn for at homofile menn langt oftere enn heterofile menn jobber i omsorgsyrker. 

Jess jobb i helsevesenet/ barnehage/ barneskole suger...! Og er uaktuellt! Gjør det meg til et dårlig menneske?

Skrevet
3 hours ago, AnonymBruker said:

Dere damer som blir sinte når andre damer skriver om sine dårlige erfaringer med menn og at de har fått helt avsmak på dem og bare kjenner ubehag når det gjelder menn, det er ingen av dem som bryr seg om typen/mannen din og at han er så fin, flink og god. Det handler ikke om bitterhet og misunnelse, det handler om dårlige erfaringer som de har behov for å snakke om. Når en dame opplever nok dårlige erfaringer med menn, så skjer det noe med dem. At de får fiendtlige holdninger mot det motsatte kjønn er resultatet av vonde ting som har hendt. Og da er det vanskelig å tro på at det finnes noen som er snill. Så slutt å bli sint fordi mannen din er snill. Ingen bryr seg om det, fordi det er umulig å tro på at det er sant. 

Slutt å dra alle menn over samme kam da 🤷

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
ABM skrev (1 minutt siden):

Jess jobb i helsevesenet/ barnehage/ barneskole suger...! Og er uaktuellt! Gjør det meg til et dårlig menneske?

At du påstår at det suger, beviser bare at du ikke skjønner hvor viktig det er. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
Duraton skrev (1 minutt siden):

Slutt å dra alle menn over samme kam da 🤷

Du skjønner ikke dette her. Det er snakk om at andre har gjort deg psykisk syk og traumatisert. 

AnonymBruker
Skrevet
Hulderen skrev (4 minutter siden):

Selvsagt har de lov til å klage. Men jeg tenker at de kan trenge å høre at ikke alle menn er som deres. At det finnes gode mennesker der ute.

Femcels (som de kalles) trenger å bli møtt med forståelse og de trenger hjelp. De trenger ikke å bli møtt med hat, forakt og passiv aggressivitet. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (16 minutter siden):

At du påstår at det suger, beviser bare at du ikke skjønner hvor viktig det er. 

Visst er det viktige jobber....samme med eldreomsorgen..men for meg ville det sugd å jobbe med sånt..

Skrevet
1 hour ago, AnonymBruker said:

Du skjønner ikke dette her. Det er snakk om at andre har gjort deg psykisk syk og traumatisert. 

Og? Skal man hate alle bare fordi en eller flere har gjort noe?

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Joda, hvis du har titler som hinter til vold og eller utroskap...

Som selvsagt bare er trolleritrollera

Anonymkode: 44b1e...30d

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Joda, hvis du har titler som hinter til vold og eller utroskap...

Som selvsagt bare er trolleritrollera

Det er tydeligvis du som er troll. 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Det er tydeligvis du som er troll. 

Det er jo sant, folk virker ganske enkle her inne

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Det er jo sant, folk virker ganske enkle her inne

For menn er bare gode og snille hele tiden. Bestandig. Så derfor må det være trolling. Det er helt utenkelig for deg at det er sant. 

AnonymBruker
Skrevet

Men tror dere helt oppriktig på det selv? At av millioner på millioner av mennesker (menn er nå tross alt ganske mange av jordas befolkning) så finnes det omtrent ikke en eneste snill, god og singel mann? 

Anonymkode: 62abc...f3f

• Liker 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Men tror dere helt oppriktig på det selv? At av millioner på millioner av mennesker (menn er nå tross alt ganske mange av jordas befolkning) så finnes det omtrent ikke en eneste snill, god og singel mann? 

Anonymkode: 62abc...f3f

Jeg tror oppriktig at de er i fåtall. Og det verste er jo victimblamingen, "typen din slo deg, det er din skyld." "Du ble voldtatt, det er din feil." Folk pakker inn victimblaming for å være greie, selv om det er tydelig hva de egentlig mener. Kvinner opplever dette oftere enn menn (ja, faktisk), fordi menn generelt har en medfølelse for blant annet incels og velger derfor å ikke kommentere saken. Kvinner som selv mener at det er valgene de har tatt som har gjort at de ikke har blitt utsatt for noe, blamer kvinner som har opplevd det motsatte og vært utsatte. Det er stygt gjort av dem. I tillegg sier menn det samme til disse kvinnene, istedenfor å prøve å lytte og vise forståelse. 

AnonymBruker
Skrevet

Tenker det må være noe spesielt med dere som tiltrekker dere den typen menn.

Anonymkode: 123c2...3af

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Løsningen om en egentlig kun ønsker å dele og få sympati er kanskje å presisere det i begynnelsen, type "jeg ønsker egentlig ikke løsninger eller erfaringer, kun forståelse og støtte". Deler en et problem eller erfaringer uten noen inngangsverdier må en nok regne med at andre deler sine. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Tenker det må være noe spesielt med dere som tiltrekker dere den typen menn.

Anonymkode: 123c2...3af

Og der kom nettopp det jeg snakker om. 

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...