Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei! 

Etter å ha hatt utallige forsøk og brukt uhorvelige mengder gryn på eggløsningstester så fikk jeg to streker på pinnen i dag. 

Litt info:

• Forrige mens 13-20 mars.  
  • Peak på eggløsningstest 29/3
  • 10/4 - blod utflod - negativ test. Svært ømme bryster. 
  • 11/4 - blodig utflod - negativ test 
  • 12/4 - POSITIV TEST!! Økende blødning - litt mer enn bare blodig utflod. Mer "oransje"-farge enn mens, lukter heller ikke mens.. Noe som minner om mensmurringer ift smerter.

Umulig å si noe om IKM eller syklus - i og med at covid-vaksine virkelig har tullet til dette.. Forrige måned var mens 14 dager forsinket. 

Men dette er jo en ny erfaring for meg - jeg har aldri vært gravid før, og vet jo ikke om jeg er det nå heller, til tross for to streker.. Blødningene... Samboeren tullet med at det var festeblødning når jeg kom oppgitt ut av badet 10/4. Kan en festeblødning vare så lenge - og bli økende? Har kroppen ordnet opp selv - KA/SA? Feil positiv test - kanskje det rett og slett er mensen?😥

Deres erfaringer, råd og tips verdsettes!

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Fortsett å ta test. Jeg blødde omtrent rundt når ikm var til tross for positiv test 4 dager tidligere. Blødninger er helt normalt, kalles hormonelle blødninger. Festeblødning er kun bare noen dager dpo, ikke så sent. Men vanskelig å si, hvis du får negativ test nå, så vil jeg tro det er kjemisk, altså du ble befruktet, men det døde veldig tidlig, som dessverre er veldig normalt.

Anonymkode: faa41...11d

Skrevet

Positive tester i dag også. Nederste er fra i går. Fortsatt noe blødning - type brun/oransje utflod. 

82D28F11-FBB5-41AE-97A8-5AB6814C98AB.jpeg

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...