AnonymBruker Skrevet 12. april 2022 #1 Skrevet 12. april 2022 Hei! Jeg har alltid hatt litt tørt hår og bruker redken all soft shampoo & balsam+ all soft Mega leave in treatment etter vask. Jeg har så dum som jeg er valgt å bleke/farge håret og nå er det ekstra tørt og veldig slitte og tørre tupper. Har hørt mye bra om allsoft hårkur og den blå extreme hårkuren. Høres dette ut som en bra rutine: redken allsoft shampoo redken allsoft hårkur eller extreme hårkur (bytter på annenhver gang ettersom håret trenger fukt og protein) redken allsoft balsam redken all soft Mega leave in treatment noen endringer eller andre tips? Anonymkode: 55bc4...e1f
AnonymBruker Skrevet 12. april 2022 #3 Skrevet 12. april 2022 Jeg bruker allsoft balsam fra redken og oribe hårkur - annenhver gang ved hårvask. Bruker alltid marrocan oil i håret etter vask, det har hjulpet veldig på mitt hår☺️ Anonymkode: 605ed...663
Capazitet Skrevet 13. april 2022 #4 Skrevet 13. april 2022 (endret) Personlig syns jeg håret ble tørrere med All Soft hårkuren. Har også tørt hår. Bruker nå en moisture kur fra Joico som gjør håret mykt Endret 13. april 2022 av Capazitet
MyMichelle Skrevet 13. april 2022 #5 Skrevet 13. april 2022 Jeg brukte Redken Extreme da jeg hadde bleket hår for «dip dye». Og Olaplex 3 i blant. Nå er det blekede håret vokst ut, og jeg bruker Redken Extreme Length. Ikke fordi jeg mislikte Extreme, men fordi jeg ville prøve noe annet. Jeg liker Extreme Length leave-in bedre enn den Extreme med «kost» på.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå