AnonymBruker Skrevet 12. april 2022 #1 Skrevet 12. april 2022 Jeg vil gjerne ha et barn, det er min største drøm! Men det er med en bismak nå om dagen, så jeg lurer på om det er flere som tenker som meg.. alt som skjer i verden nå, tenker dere noe på det med tanke på å sette et barn til verden? Anonymkode: 21b00...890 1
AnonymBruker Skrevet 12. april 2022 #2 Skrevet 12. april 2022 Det er alltid en krig på gang ett eller annet sted i verden og faanskap skjer hele tiden, jeg lar det ikke stoppe meg. Anonymkode: cec74...79b 1
AnonymBruker Skrevet 12. april 2022 #3 Skrevet 12. april 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Det er alltid en krig på gang ett eller annet sted i verden og faanskap skjer hele tiden, jeg lar det ikke stoppe meg. Anonymkode: cec74...79b Ja det er sant…sikkert bare veldig hormonell fortiden! Takk for svar, jeg skal prøve å ikke bekymre sånn❤️ Anonymkode: 21b00...890
AnonymBruker Skrevet 12. april 2022 #4 Skrevet 12. april 2022 AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Ja det er sant…sikkert bare veldig hormonell fortiden! Takk for svar, jeg skal prøve å ikke bekymre sånn❤️ Anonymkode: 21b00...890 Så lenge du kan tilby trygge oppvekstrammer for et barn, så kan du ikke la faktorerer du ikke kan kontrollere styre hverdagen din 🙂 Anonymkode: cec74...79b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå