AnonymBruker Skrevet 12. april 2022 #1 Skrevet 12. april 2022 De damene jeg har matchet med er ”finere” enn mange av damene jeg har sveipet på( og som foreløpig ikke har gitt match) . De er ekte også. Det er jeg helt sikker på Jeg hater å tenke på denne måten, men det må vel belønnes litt? Anonymkode: 89827...fa2
AnonymBruker Skrevet 12. april 2022 #2 Skrevet 12. april 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): De damene jeg har matchet med er ”finere” enn mange av damene jeg har sveipet på( og som foreløpig ikke har gitt match) . De er ekte også. Det er jeg helt sikker på Jeg hater å tenke på denne måten, men det må vel belønnes litt? Anonymkode: 89827...fa2 Trenger du flere matcher da? Kan du ikke snakke med de du har matchet med? Eller gikk du rett i «jeg kan sikkert få noe enda bedre» fella? Anonymkode: ca7cc...dfb 2
AnonymBruker Skrevet 12. april 2022 #3 Skrevet 12. april 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Trenger du flere matcher da? Kan du ikke snakke med de du har matchet med? Eller gikk du rett i «jeg kan sikkert få noe enda bedre» fella? Anonymkode: ca7cc...dfb Nei, men jeg trenger flere matcher fordi menn trenge det. Match er bare første første trinn, chat og så evt date er de neste trinnene. Lite sannsynlig at jeg får date med alle matchene. Jeg trenger derfor flere. Anonymkode: 89827...fa2
AnonymBruker Skrevet 12. april 2022 #4 Skrevet 12. april 2022 1 minutt siden, AnonymBruker said: Trenger du flere matcher da? Kan du ikke snakke med de du har matchet med? Eller gikk du rett i «jeg kan sikkert få noe enda bedre» fella? Anonymkode: ca7cc...dfb «Jeg kan sikkert få noen bedre» er ikke en felle. Det er sunn fornuft. Og kanskje ikke akkurat noe en kvinne burde kritisere menn for all den tid dere konsekvent prøver å date over deres nivå. Slutt å sutre fordi menn velger kvinner som ser best mulig ut. Anonymkode: 820dc...b22 1
AnonymBruker Skrevet 12. april 2022 #5 Skrevet 12. april 2022 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): «Jeg kan sikkert få noen bedre» er ikke en felle. Det er sunn fornuft. Og kanskje ikke akkurat noe en kvinne burde kritisere menn for all den tid dere konsekvent prøver å date over deres nivå. Slutt å sutre fordi menn velger kvinner som ser best mulig ut. Anonymkode: 820dc...b22 Wow 😂 Det var ikke sutring. Visste ikke at jeg tråkket oppi med begge beina i en incel-tråd. Anonymkode: ca7cc...dfb 3 1
AnonymBruker Skrevet 12. april 2022 #6 Skrevet 12. april 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Wow 😂 Det var ikke sutring. Visste ikke at jeg tråkket oppi med begge beina i en incel-tråd. Anonymkode: ca7cc...dfb Ts her Jeg er ikke enig med personen som har skrevet over. Jeg er bare opptatt av å få flere muligheter. Og damene jeg er matchet med er bra nok. Anonymkode: 89827...fa2
AnonymBruker Skrevet 12. april 2022 #7 Skrevet 12. april 2022 34 minutter siden, AnonymBruker said: «Jeg kan sikkert få noen bedre» er ikke en felle. Det er sunn fornuft. Og kanskje ikke akkurat noe en kvinne burde kritisere menn for all den tid dere konsekvent prøver å date over deres nivå. Slutt å sutre fordi menn velger kvinner som ser best mulig ut. Anonymkode: 820dc...b22 Den spillegales tankesett. Anonymkode: ae865...648 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå