Gå til innhold

Hvor stor del av det sosiale livet ditt er kg?

-  

28 stemmer

1. 1. -

• Under 5 %
      17
    • 5-20%
      6
    • 20-50%
      0
    • Mer enn 50%
      5

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Må innrømme at når jeg er syk, tar kg og annan lett underholdning mye plass. Og tror jeg er innom nesten hver dag 🤯

Anonymkode: 5657a...165

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kvinneguiden er bra på en måte. Du kan få kjapt svar på mange spørsmål og det er jo en viss underholdningsverdi i å lese her.

Men... Det er fort gjort å bli avhengig.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

0.5%

Anonymkode: 6c306...10d

AnonymBruker
Skrevet

Vil ikke definere det som sosialt egentlig, men det er jo noe å holde på med. Er for tiden sykemeldt, så det tar opp overraskende mye tid pr dag!

Anonymkode: 31cfd...268

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg regner ikke KG som sosialt i det hele tatt.

Anonymkode: 9eb47...6ae

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
SS skrev (1 time siden):

Kvinneguiden er bra på en måte. Du kan få kjapt svar på mange spørsmål og det er jo en viss underholdningsverdi i å lese her.

Men... Det er fort gjort å bli avhengig.

Ja, men også utrolige mengder dritt om ulike grupper.

Anonymkode: 56775...58c

AnonymBruker
Skrevet

Ikke en utpreget stor del. Føler ikke jeg kjenner noen her inne på noen som helst måte, og ser sjeldent på brukernavnet til de jeg eventuelt diskuterer med.

Anonymkode: 6709c...669

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Ja, men også utrolige mengder dritt om ulike grupper.

Anonymkode: 56775...58c

Ja, håper ikke folk viser sitt sanne jeg hei. Men heller underholdes av å vise frem sine skjulte sider.

Er nok under 5%, pga hektisk liv. Men ser at man lett kan bli avhengig.

Skrevet

Ca. 0%. Synes kg er et okay diskusjonsforum, men vil ikke si at det er en del av mitt sosiale liv. Jeg kjenner jo ingen her.

• Liker 2
Skrevet

Var mindre før, men etter at jeg ble syk så har kg blitt ei litt mere tidtrøye enn før. Blir mest scrolling, men vet jeg har hjulpet flere her på forumet. Både mtp kunnskap jeg har pga utdanning og tidligere yrke, men har også vært til støtte og gitt gode råd. 

Men forumet er ikke hva det engang var dessverre, derfor deltar jeg ikke like aktivt som jeg gjorde før. Og etter siste tids avsløringer på Ris&Ros der det har kommet frem at moderatorer og ledelse har oppført seg lite greit så vil det bli mindre deltagelse fra min side. For dere som ikke vet hva jeg snakker om så anbefaler jeg å lese dere opp under Ris&Ros (ikke den på Rampelys), så skjønner dere hva jeg mener. Forumet vet helt annet og så mye bedre for 10-15 år siden 

Jeg har dog vært heldig å blitt kjent med to gode personer her på forumet som jeg har kontakt med privat. De ble jeg kjent med på den tiden forumet var bra 

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Internett er jo ikke sosialt.

Anonymkode: b1fd4...4f8

Gjest AprilRyan
Skrevet

Jeg ser ikke på det som sosialt å være her. Kanskje det er for de som har folk de snakker med her inne eller er veldig inne i miljøet på sosial prat og humor.

Når jeg skriver ting så får jeg stort sett ikke respons på det så for min del er det mer et tidsfordriv eller lese om diverse saker og ting og kanskje ha en mening om det. Men jeg kjenner jo ingen her inne.

AnonymBruker
Skrevet

Er innom et par ganger om dagen, men det er bare når dødtid oppstår. Så 1%. kanskje. 

Anonymkode: a5b7b...f90

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...