Gå til innhold

Hvordan holde på interessen til daten?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har datet en mann i ca. tre uker Vi har verken kysset eller hatt sex, men bare vært på turer og generelt kosa oss og prata mye. Sender meldinger hver dag. Nå har vi litt greier begge to som gjør at vi ikke kan møtes på en stund, hvordan i all verden beholder jeg interessen hans innimellom møtene? 

Noen som har tips? Jeg liker ham så godt, og jeg har aldri vært i denne situasjonen før. Har bare vært i to lange forhold hvor det aldri har vært noen tvil om følelser eller noe, men nå er jeg plutselig godt voksen (ca. 40) og i en veldig uvant situasjon hvor alt jeg vil er at han skal like meg.

Føler han er litt "over" min liga (mest fordi jeg sliter litt med selvtilliten tror jeg, sånn objektivt sett er vi ganske like), og da blir jeg ekstra stressa. Noe jeg vet er en skikkelig turnoff for menn. Er det best å ikke vise så mye interesse? Jeg vil jo ikke være masete heller. Hjelp 😅

Anonymkode: 48649...7d1

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Vær normal. Er du attraktiv nok mister han ikke interessen.

Anonymkode: 5d98f...626

• Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (46 minutter siden):

Vær normal. Er du attraktiv nok mister han ikke interessen.

Takk, jeg prøver å være mest mulig normal, men så blir jeg så redd for at jeg ikke er bra nok. Og jeg tror jeg er ganske sjarmerende ansikt til ansikt, men jeg sliter litt med å være like sjarmerende på meldinger 😄 

AnonymBruker
Skrevet
1 hour ago, AnonymBruker said:

Takk, jeg prøver å være mest mulig normal, men så blir jeg så redd for at jeg ikke er bra nok. Og jeg tror jeg er ganske sjarmerende ansikt til ansikt, men jeg sliter litt med å være like sjarmerende på meldinger 😄 

Det trenger du ikke å være så lenge du er attraktiv nok til at han ser frem til å treffe deg. 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (46 minutter siden):

Det trenger du ikke å være så lenge du er attraktiv nok til at han ser frem til å treffe deg. 

Jeg aner jo ikke hva han synes er attraktiv nok.

Andre med tips? Som ikke handler om at jeg må være attraktiv? 😅

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Det er ganske farlig å tenke sånn, blir fort at man legger ansvar på seg selv for ting som skjer i forholdet. Enten liker han deg eller så gjør han ikke det, vær deg selv, vis interesse om du har det, ellers er du ikke en sirkushest og trenger ikke å gjøre triks 

Anonymkode: 68772...526

• Liker 5
  • Nyttig 1
Skrevet (endret)

Fokuser heller på om DU liker han. For det er faktisk det eneste du kan styre. Ellers er det bare å være seg selv. Om ikke det er bra nok så er det ikke liv laga uansett.

Endret av Engel
  • Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Det er like mye hans ansvar å opprettholde kontakten og interessen. Det trengs to årer for å ro båten. Hvis du merker at du bruker din åre mye mer enn han bruker sin så er han ikke verdt deg.

Hvis det er liv laga så tar begge kontakt - dvs begge ror like mye.

Anonymkode: f5879...a1b

• Liker 1
  • Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Tre uker uten å knulle, er det mulig?

Anonymkode: f8cc3...dae

AnonymBruker
Skrevet
Engel skrev (12 minutter siden):

Fokuser heller på om DU liker han. For det er faktisk det eneste du kan styre. Ellers er det bare å være seg selv. Om ikke det er bra nok så er det ikke liv laga uansett.

Etter 3 uker burde man ha kommet et lite steg videre med intimitet. Jo lenger man drøyer den biten...da dør det ut.

Anonymkode: 85f34...a1c

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Etter 3 uker burde man ha kommet et lite steg videre med intimitet. Jo lenger man drøyer den biten...da dør det ut.

Anonymkode: 85f34...a1c

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Tre uker uten å knulle, er det mulig?

Anonymkode: f8cc3...dae

Det er mest fordi vi har møttes ute, pluss at en har barn og en jobber mye. Men vi klarte å rydde kalendere i går, mot alle odds, og det med mangel på intimitet løste seg fint altså 😄

Jeg sliter bare med å holde kontakten over meldinger, jeg liker best å treffes. Og aner ikke hvor balansen går mellom å mase og å faktisk vise interesse 🙈 Han er litt eldre enn meg, og tror han har et litt annet forhold til meldinger og sånt enn hva jeg har. Han har for eksempel ikke snap, hvor det er naturlig å sende litt lavterskel-ting, osv. Ugh, gårsdagen hjalp ikke på stressinga mi i hvert fall 😄

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...