AnonymBruker Skrevet 12. april 2022 #1 Skrevet 12. april 2022 Etter flere år med skinny jeans med sneakers sommerstid og lave støvletter vinterstid, har jeg lyst å prøve andre jeansmodeller. Jeg kler bootcuts, men problemet er at jeg ikke syns at verken sneakers (type Nike/New balanse) eller lave støvletter er så pent med slike bukser. Flate sneakers med rund tupp kan funke bedre syns jeg. Lurer på hva andre går med av sko til slike bukser? Anonymkode: 88244...89e
AnonymBruker Skrevet 12. april 2022 #2 Skrevet 12. april 2022 AnonymBruker skrev (11 timer siden): Etter flere år med skinny jeans med sneakers sommerstid og lave støvletter vinterstid, har jeg lyst å prøve andre jeansmodeller. Jeg kler bootcuts, men problemet er at jeg ikke syns at verken sneakers (type Nike/New balanse) eller lave støvletter er så pent med slike bukser. Flate sneakers med rund tupp kan funke bedre syns jeg. Lurer på hva andre går med av sko til slike bukser? Anonymkode: 88244...89e Sneakers er jo mye finere med bootcut enn med skunny. Skjønner ikke problemstillingen? Anonymkode: 0a7f3...449 1
AnonymBruker Skrevet 12. april 2022 #3 Skrevet 12. april 2022 AnonymBruker skrev (15 minutter siden): Sneakers er jo mye finere med bootcut enn med skunny. Skjønner ikke problemstillingen? Anonymkode: 0a7f3...449 Nei, si det😅 Jeg har nok et inngrodd syn på hva som er fint/funker. Takk for at du stiller spørsmålstegn med det. Anonymkode: 88244...89e
AnonymBruker Skrevet 12. april 2022 #4 Skrevet 12. april 2022 Bruker enten sneakers eller spisse sko med høy hæl Anonymkode: cbe60...ad1 1
AnonymBruker Skrevet 12. april 2022 #5 Skrevet 12. april 2022 Type hvite adidas stan smith, el.l er fint! Eller andre type sko med rund tupp som skråner ned mot tåa. Det liker jeg iallefall! Anonymkode: 2d1b6...5ad 1
AnonymBruker Skrevet 30. april 2022 #6 Skrevet 30. april 2022 AnonymBruker skrev (På 12.4.2022 den 21.45): Sneakers er jo mye finere med bootcut enn med skunny. Skjønner ikke problemstillingen? Anonymkode: 0a7f3...449 Men hva om man vil være litt mer pyntet enn å gå med sneakers/ andre flate sko? Føler meg helt kjerring om jeg kombinerer skolett med annet enn skinny jeans. Anonymkode: 8b3e4...002
AnonymBruker Skrevet 30. april 2022 #7 Skrevet 30. april 2022 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Men hva om man vil være litt mer pyntet enn å gå med sneakers/ andre flate sko? Føler meg helt kjerring om jeg kombinerer skolett med annet enn skinny jeans. Anonymkode: 8b3e4...002 igjen - for meg er problemstillingen veldig merkelig. Jeg vokste opp på 80-tallet da bootcut var det eneste som gjaldt, og svaret på spørsmålet er at alle sko passer til bootcut. Fordelen med bootcut, er at man ikke ser ut som man har digre pailabber som man gjør med skinny pga de dårlige proporsjonene skinny lager. Anonymkode: 0a7f3...449 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå