Gå til innhold

Hvor viktig er onani for deg, på en skala fra 1-10?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hvor viktig er onani for deg? Oppgi kjønn, alder og om du er singel eller ikke?

Anonymkode: f061d...361

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Mann, 36, forhold

Onani er en 9’er. Viktigere enn sex.

Anonymkode: 23b71...66c

AnonymBruker
Skrevet

Kvinne, 32, i forhold. Det er godt, men jeg klarer meg nok uten også. Spesielt i forhold.

Anonymkode: 74bed...ecc

AnonymBruker
Skrevet

1, onani gir meg ingenting.

Kvinne i 40 årene. 

Anonymkode: 84b37...173

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Kvinne, 32, i forhold. Det er godt, men jeg klarer meg nok uten også. Spesielt i forhold.

Glemte skrive 5

AnonymBruker
Skrevet

Kvinne 40, gift. Opplever at sex med mannen min blir bedre hvis jeg ikke onanerer utenom, så det gjør jeg veldig sjelden.

Anonymkode: 475d8...6ac

AnonymBruker
Skrevet

tja.. ca 2. Bruker det for å få sove lettere om jeg blir liggende våken når samboer er borte. Hadde klart meg helt fint uten om det var nødvendig. K30.

Anonymkode: 4272c...97f

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

M42. Onani er faktisk mye bedre enn sex med kvinner.

Anonymkode: 57c4a...b10

• Liker 1
  • Nyttig 2
Skrevet

Er det for lenge siden sex så gjør jeg det men best med sex. Skulle gjerne hat lit mer

Skrevet

Mann 36, singel. 

Onani er min eneste link til et seksualliv så litt viktig er det jo. 10 ganger i uka er nok snittet.

AnonymBruker
Skrevet

Ser at viktigheten av onani blant kvinner her er sterkt korrelert med meningene deres i andre seksualtråder. Nemlig konservativ, prippent og tørt.

• Nyttig 1
Skrevet

Kvinne 47

Singel,så veldig viktig 10

Liker å gjøre det hver dag.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

10.

Anonymkode: 7e764...d0a

AnonymBruker
Skrevet

Mann 30. 
Forhold, så ikke veldig viktig (0) Har sex så og si hver dag, så behovet for onani pr dags dato er ikke tilstede. 

Før forhold (10) 

Anonymkode: d7611...ac2

AnonymBruker
Skrevet

Mann 49

Har høyere drive enn kona, blir sex med henne 3-4 ganger i uka, men jeg føler for en eller annen seksuell ting "minst hver dag". Så blir å onanere sikkert typisk 4-5 ganger i uka. 

Men syns jo sex med henne er ti tusen ganger bedre. Onani likevel "viktig" for å ta ned seksuelt stressnivå eller som sovemedisin (ofte). På en skala? Hadde ikke gått bra uten, så 10.

Anonymkode: 6baa6...134

AnonymBruker
Skrevet
1 hour ago, AnonymBruker said:

Ser at viktigheten av onani blant kvinner her er sterkt korrelert med meningene deres i andre seksualtråder. Nemlig konservativ, prippent og tørt.

Mulig. Jeg har lagt meg på 2. Allikevel kan jeg onanere daglig i perioder. Hva man gjør og hvor viktig man synes det er er jo to forskjellige ting. Har gjerne sex med samboer daglig også, og jeg er åpen for veldig mye seksuelt. Men, det er ikke essensielt for meg, og jeg hadde fint klart månedsvis uten. Det er hyggelig, fint, godt og morsomt, men ingen nødvendighet liksom. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Hvor viktig er onani for deg? Oppgi kjønn, alder og om du er singel eller ikke?

Anonymkode: f061d...361

Mann 40+. Samboer.

viktig og viktig. Sovner lettere av det, så gjør det noen ganger for å få sove. Utover det er det jo ikke viktig liksom. Deilig og blir trøtt av det, men ikke viktig.

AnonymBruker
Skrevet

Kvinne 28

i et forhold

Det er veldig viktig for meg. Føler meg skitten og unormal som liker så godt å onanere. Det er nesten som en avhengighet, selv om jeg har ukentlig sex. Gjør det i hemmelighet, helst når mannen ikke er hjemme, men noen ganger kan han sitte uvitende i stua mens jeg onanerer i dusjen. Har onanert siden jeg var veldig ung, og alltid følt meg litt sær. Har også tenkt at jeg skal slutte helt, men har ikke klart det. 

I perioder der jeg onanerer mye får jeg også høyere sexlyst, så onani er ikke i stedet for sex. Kan godt gjøre begge deler på en god dag. Jeg har høyere driv enn mannen vil jeg si. 

Ville sagt at onani er 9/10 viktig for meg. Ville valgt sex med mannen over onani, men onani over feks sjokolade (som jeg elsker). 

Anonymkode: 43522...bc2

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

, det er ikke essensielt for meg, og jeg hadde fint klart månedsvis uten. Det er hyggelig, fint, godt og morsomt, men ingen nødvendighet liksom. 

Dette👍🏻

Fint, søvnhjelp, godt og morsomt, men ikke en nødvendighet. Hadde ikke hatt noe problem fra å avstå om jeg av en eller annen grunn måtte det.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...