Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei dere.

Jeg er k32, i et nytt forhold med en fyr, er kjempeforelska i han. Vi har det veldig fint når vi er sammen. Men jeg sliter sånn med at vi har lite kontakt i hverdagen når vi ikke ses. Som i går var vi ikke sammen, da sendte jeg han mld rundt kl 17 og han svarte meg etter 1-2 timer (han har ikke på varsler), og vi skrev et par meldinger frem og tilbake. Han skrev han savner meg og alt, så han er jo egentlig bare veldig søt og sannsynligvis bare annerledes enn meg, har ikke helt det samme behovet for kontakt. Når det er sagt så holder jeg jo ganske tilbake selv, han vet nok ikke at jeg gjerne ville skrevet mer gjennom dagen. Blir så feil å tvinge han til det synes jeg, vil ikke påføre han en sånn plikt.

Hvis jeg ikke skriver til han, skriver han alltid til meg ila. dagen så jeg har sikkert ikke noe å klage på. Likevel er det noe som gir meg en skikkelig uggen magefølelse ofte, jeg tenker, liker han meg egentlig så godt? Når vi er sammen så tviler jeg ikke, men kan bare ikke sette meg inn i dette med å ikke ha behov for mye kontakt i et nytt forhold. 

I tillegg har jeg sagt til han at jeg foretrekker at vi avtaler neste møte før vi skilles, men opplever at jeg må ta mest initiativ til at dette gjennomføres. 

Har hatt ett annet forhold hvor vi skrev sånn en gang om dagen, og han endte med å dumpe meg pga manglende følelser, så jeg tenker kanskje at det er et dårlig tegn pga den erfaringen. I andre forhold har jeg hatt veldig mye kontakt med de jeg har vært sammen med.

Blæh, dette blir jo et mindre problem hvis man flytter sammen og sånn, men vi er jo ikke helt der enda. 

Tror jeg skriver her for å få meg en liten reality check fra dere her, det er vel bare at vi er forskjellige eller? Noen med erfaringer rundt dette?

Anonymkode: e228b...e77

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Slapp av.

Så gøy er det ikke å sitte å holde lange samtaler på mobilen, da møter man heller hverandre.

Dere har det fint når dere er sammen? Og møtes rimelig ofte?

Anonymkode: d8017...6f0

• Liker 1
Skrevet

Hvis han skriver til deg når du ikke tar kontakt ila dagen, så hadde jeg lent meg tilbake og slappet av.

Han liker deg og har mest sannsynlig et mindre behov for den småpraten. Jeg er selv på samme måten. Foretrekker absolutt møtes i virkeligheten istede, å ta alle småting der. 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg var dritstressa for akkurat det samme, fikk forklart hva jeg følte og fikk til svar at det måtte jeg bare venne meg til for han er supertreig på mld periodevis og dårlig på «smalltalk». Men han ble noe bedre etter praten vår faktisk. 

Anonymkode: b122d...f68

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

da jeg først ble sammen med min forlovede var han redd for å være påtrengende, og jeg det samme. jeg sa det bare rett til han, at jeg elske å høre fra han utover dagen og at jeg fikk sommerfugler i magen hver gang det plinget i telefonen i tilfellet det var fra han, han sa han var glad for å høre fra meg også men var redd for å skrive for mye/ eller være for kjedelig, men når v i snakket om det og fant ut at vi var på samme plass med tanke på kontakt ble det mye bedre.

min søster f.eks ville blitt gal om en hun holdt på med tok kontakt flere ganger om dagen, så vi er alle forskjellige. bare hør med han hva han synes?

Anonymkode: 0333a...e4f

• Nyttig 1
Skrevet

Høres ikke ut som du har noe å bekymre deg for, ts. Stol på den gode magefølelsen når dere er sammen, det virker som dere bare har litt ulikt kontaktbehov, og som du sier, han skriver jo alltid til deg i løpet av dagen. Men hvis det begynner å plage deg skikkelig kan det jo være lurt å nevne det for han, det hadde jo vært dumt om dette fikk fotfeste til å faktisk bli et problem i forholdet. Det skader faktisk ikke å nevne at du er litt sårbar pga tidligere erfaringer med liknende situasjoner.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Det kan jo være han holder tilbake på samme måte som deg. Forsto deg sånn at dere begge tar kontakt 1 gang pr dag om den andre ikke gjør det først. Snakk sammen. Å slutt å hold tilbake, om han ikke takler at du tar kontakt oftere så passer dere ikke sammen. 

Anonymkode: 09d5e...b2a

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Når vi er sammen så tviler jeg ikke,

Les dette, og husk det! Han liker deg. Tvilen din er ubegrunnet! Noen skriver mindre enn andre, og er ikke relatert til hvor mye de liker personen. Nyt kjærligheten og slutt å overtenke ❤️

Anonymkode: 900b0...4a7

AnonymBruker
Skrevet

Det høres dessverre ut som en ubalanse i forholdet; forelskelse som ikke blir gjengjeldt med samme intensitet og entusiasme som den du selv føler. Slike forhold, der den ene føler mer og sterkere enn den andre, blir aldri helt bra.

Anonymkode: 9e824...972

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg hadde en elsker over en lengre periode … forholdet tok slutt i høst fordi han da traff en jente som han ville satse på ( meg og han var ikke livlaga pga aldersforskjell men det var en vanvittig kjemi mellom oss… begjær) 

han fortalte meg om denne jente som han overhode ikke var interessert i. Hun oppfylte få krav og han var ikke forelsket i henne. Han var kun desperat etter å etablere seg fordi han var siste i gjengen og ikke ville sitte alene igjen på den gudsforlatte plassen han kommer fra som singel. Han valgte noe som var safe. 
stakkars stakkars jente tenkte jeg. 
poenget mitt er pass opp for sånne gutter for de ødelegger deg. Har du en uggen magefølelse så ikke skyv den helt vekk men finn ut hva den dårlige følelsen skyldes. 

Anonymkode: 68ad3...8d8

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (15 timer siden):

Det høres dessverre ut som en ubalanse i forholdet; forelskelse som ikke blir gjengjeldt med samme intensitet og entusiasme som den du selv føler. Slike forhold, der den ene føler mer og sterkere enn den andre, blir aldri helt bra.

Anonymkode: 9e824...972

Huff ja er dette jeg er redd for. Han kan feks si at han begynner å savne meg utover kvelden og litt sånn plutselig, men jeg savner han intenst hele tiden. 

Vet jeg skrev at jeg ikke har dårlig magefølelse når jeg er med han, men kanskje jeg har det litt? Den prøver liksom å si meg noe. Han er veldig kjærlig, sier han aldri har hatt så mye følelser for en jente, men likevel er det noe som gjør at jeg ikke slapper av. Jeg har jo vært i noen forhold og har ikke alltid følt meg usikker som dette.

Han bruker ikke ordet forelska heller. Det var en liten diskusjon for et par måneder siden, hvor han var usikker på det ordet. Er litt redd han ikke er det, men mer sånn, at han ser at jeg oppfyller noen kriterier og er glad i meg. Han har sagt elsker deg til meg, noe han sier han aldri har sagt før. Hmm.

TS 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Huff ja er dette jeg er redd for. Han kan feks si at han begynner å savne meg utover kvelden og litt sånn plutselig, men jeg savner han intenst hele tiden. 

Han kan vel være veldig forelsket i deg selv om han ikke bruker samme ordene som deg? Dere er voksne. Dere har jobber og venner. Det er mer enn godt nok å savne ut på kvelden. Du kan ikke bli lei deg fordi han ikke savner deg intenst hele tiden. Du kommer ikke til å ha det slik hele tiden du heller.

Anonymkode: 900b0...4a7

AnonymBruker
Skrevet

Tror han kaster bort tiden din,- dessverre..

En forelsket mann gjør ikke kjæresten usikker på den måten når man er fra hverandre. 

Anonymkode: 4703c...6bf

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 4/12/2022 den 9.04):

I tillegg har jeg sagt til han at jeg foretrekker at vi avtaler neste møte før vi skilles, men opplever at jeg må ta mest initiativ til at dette gjennomføres. 

Har hatt ett annet forhold hvor vi skrev sånn en gang om dagen, og han endte med å dumpe meg pga manglende følelser, så jeg tenker kanskje at det er et dårlig tegn pga den erfaringen. I andre forhold har jeg hatt veldig mye kontakt med de jeg har vært sammen med.

Blæh, dette blir jo et mindre problem hvis man flytter sammen og sånn, men vi er jo ikke helt der enda. 

Tror jeg skriver her for å få meg en liten reality check fra dere her, det er vel bare at vi er forskjellige eller? Noen med erfaringer rundt dette?

Han har ikke varsler på sms og ser derfor ikke når du sender melding? Er ikke det litt merkelig da? Angående det uthevede så syns jeg det kanskje blir litt sånn "nå snører jeg deg inn i nettet mitt".  En veldig god måte å finne ut om fyren er interessert, er å gi ham mulighet til å jakte på deg. Ikke avtal neste treff før dere skilles. Og så ser du da, om/når han tar initiativ til neste treff, eller om han ikke gjør det. 

Anonymkode: 3149a...639

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...