Gå til innhold

Baby nest med hard eller myk bunn? Og håndtak?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Har sett litt på Liewood sin baby nest med hard plate i bunn og håndtak, så den kan brukes til å bære baby hit og dit. Men finnes det noen ulemper med dette? Hvorfor velger folk heller de fleksible variantene, som er mer som en slags pute? 

Noen som har et nest de vil anbefale, MED begrunnelse? 🙂

Anonymkode: 4c180...7b1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Kjøpte nest fra Yngri med uttagbar plate i bunnen, så kan vi velge selv og se hvordan det passer best å bruke nestet til vår baby 😊

Anonymkode: 4f7d0...cb2

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Ja til fast madrass, nei til hard plate. 

Anonymkode: 19f66...c87

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Ja til fast madrass, nei til hard plate. 

Anonymkode: 19f66...c87

Og hvorfor det? Er så lite nyttig med slike utsagn når man ikke begrunner. Hvorfor i det hele tatt kommentere da? 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Kjøpte nest fra Yngri med uttagbar plate i bunnen, så kan vi velge selv og se hvordan det passer best å bruke nestet til vår baby 😊

Anonymkode: 4f7d0...cb2

Men hva tenker du på med bruk? Vil det utgjøre noen forskjell for baby om platen er i eller ikke? Forstår ikke helt prinsippet 🥴

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Har en av hver. Et vanlig babynest i vuggen og en najell sleep carrier til å ha med rundt/i vognen/i besøk.

Anonymkode: bfb2a...de4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Har ikke svar på dine spørsmål, men anbefaler også å kjøpe et som kan åpnes i ene enden. Vi fikk brukt vårt i typ 3-4 uker før han var for lang. I tillegg hadde det kjempekjukke og høye kanter, så det føltes rett og slett ikke trygt. Så, se ogsa etter et med faste og ikke for kjukke kanter rundt! 

Anonymkode: 13bdc...707

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Najell sleep carrier er helt perfekt! Passer i vognbagen vår til vi sluttet å bruke den (bugaboo) så hadde alltid med lekematte til baby. Kunne bare la vogn stå utenfor og løfte inn babyen. Også fin i senga, kan bare dra ned kanten så det blir enkelt å amme. Da babyen var liten la vi hen våken oppi, og gynget litt opp og ned så babyen sovnet og vi kunne legge nestet i bedsidecrib. Også fantastisk for å ta med seg sovende baby fra sofaen og til soverommet, særlig for oss som har trapp.

Anonymkode: df5ea...594

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Kjøpte liewood sitt babynest med hard bunn og håndtak til sistemann, og det var helt supert! Synd dette ikke fantes til de to eldste også! Det gjorde det lett å ta han med seg når han sov, slik at han aldri ble liggende alene i babynestet. Du vet, baby sovner akkurat når du må på do eller en av de eldre barna skal ha hjelp med noe osv😅

Anonymkode: c936d...e3c

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Med håndtak var et "must" her, på den måten kunne jeg la baby sovne ved siden av meg eller der jeg var, og så flytte han ved behov uten å vekke. Likte å ha muligheten til å la baby sovne i samme rom som jeg oppholdt meg i (roet seg lettere hvis jeg var i nærheten) og samtidig kunne flytte han til sengen/soverommet hvis jeg skulle støvsuge eller noe. Hvis vi skulle på trilletur hendte det at jeg bare la nestet rett i vognbaggen (sommerbaby, så brukte ikke vinterpose i nest-perioden). 

Vi hadde et nest med en ganske fast bunn, omtrent som en baby-madrass. Har jo ikke prøvd noe annet, så kan ikke si noe om dette var bedre enn andre alternativer, men fungerte veldig bra til vårt bruk i alle fall. 

Anonymkode: 7703a...4ad

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (26 minutter siden):

Med håndtak var et "must" her, på den måten kunne jeg la baby sovne ved siden av meg eller der jeg var, og så flytte han ved behov uten å vekke. Likte å ha muligheten til å la baby sovne i samme rom som jeg oppholdt meg i (roet seg lettere hvis jeg var i nærheten) og samtidig kunne flytte han til sengen/soverommet hvis jeg skulle støvsuge eller noe. Hvis vi skulle på trilletur hendte det at jeg bare la nestet rett i vognbaggen (sommerbaby, så brukte ikke vinterpose i nest-perioden). 

Vi hadde et nest med en ganske fast bunn, omtrent som en baby-madrass. Har jo ikke prøvd noe annet, så kan ikke si noe om dette var bedre enn andre alternativer, men fungerte veldig bra til vårt bruk i alle fall. 

Anonymkode: 7703a...4ad

Høres veldig praktisk ut. Hvilket nest var dette 🙂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...