Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg og kjæresten har vært sammen i 3 år. I begynnelsen syntes jeg jo selvsagt at han var verdens kjekkeste og jeg hadde lyst til å ha sex hver dag, mange ganger også (nyforelska). På denne tiden var han veldig nøye med hygienen - dusja alltid før vi møttes, godlukt, rene klær osv (ting jeg tar som en selvfølge hele tiden).

Etter ca 1,5 år inn i forholdet begynte han å hoppe over dusjen litt her og der («orker ikke å dusje nå») selv om han åpenbart lukta sterk svette. Han begynte å gå med samme boxeren hver dag i mange dager og gadd ikke ta på seg ren trøye dagen etter, selv om han hadde svetta masse dagen før. Droppa tannpussen. Han svetter MYE om nettene, må skifte på senga hver dag. Jeg nevnte at han kanskje burde skifte/dusje osv, men svaret var da noe som «gjør det i morra». Han har latt bart og skjegget gro ukontrollert og steller det ikke. 

Sexlysten har dalt kraftig for min del. Jeg blir nesten frastøtt av å se på han nå 😔 Men ikke for han! Jeg kan ikke klemme han uten at han tafser på pupper og rumpe og «er klar». Sitter vi i sofaen tafses det overalt, inkl. underlivet mitt. Sier jeg stopp, fortsetter han bare - for han mener selv at han kan «merke» at jeg egentlig er kåt på han. Vi har endt opp med noen skikkelige krangler pga dette. Hver kveld stikker han sin erigerte penis på meg hvis vi spooner og jeg må noenganger legge meg på sofaen for å få fred!

Jeg skjønner at det er tungt å bli avvist, men jeg har en eller annen sperre i meg på å skulle fortelle han at jeg syntes han er ekkel og at jeg begynner å bli forbanna over at han tror at jeg vil ligge med han/kline med han, når han ikke steller seg i det hele tatt! Han har t.o.m hintet om suging, og jeg brekker meg nesten av tanken - sist jeg forsøkte smakte det urin og «penis som ikke er vasket på noen dager» av penis, i tillegg til STRAM lukt fra rumpa. Beklager detaljer, men jeg fatter ikke hvordan han kan gjøre dette? 

Jeg vil jo ikke forlate han, men det føles nesten lettere enn å fortelle han alt dette. Han er IKKE deprimert og er IKKE syk, det er pur latskap😞

Hvordan hadde dere formulert dette på en måte som ikke fornærmer han? 😔

Anonymkode: af833...40f

• Hjerte 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Høres ut som et funn….

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet
MapleSirup skrev (1 minutt siden):

Høres ut som et funn….

Takk for gode råd og tips! 

• Liker 3
Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Takk for gode råd og tips! 

Hvis du ikke kan snakke med kjæresten din gjennom tre år så er det begrenset hva slags råd folk kan gi. Men ok: 

Lær deg å snakke med kjæresten din! Sånn.

Endret av MapleSirup
  • Liker 24
  • Nyttig 4
AnonymBruker
Skrevet

Helt ærlig, sånn helt helt ærlig.. Du må bare si til han at du verken skal pule eller suge han hvis han ikke slenger seg i dusjen. Av og til må man si sannheten selv om det sårer. Jeg hadde aldri i livet orket å være med en fyr med dårlig hygiene, det er bare minimum for meg. Har ingenting å si om personlighet eller utseende hvis personen stinker dritt og ikke tar vare på seg selv. 

Anonymkode: 595cc...12a

• Liker 31
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Hva råd tenker du folk skal gi her? Det finnes ikke noe annet enn å snakke med han skikkelig eller å dumpe han. Si det rett ut. Han tåler det, og hvis ikke han tåler det så er det uansett bedre enn å slå opp som første valg (antar jeg?) 

Jeg skjønner at det er skikkelig ekkelt men for meg så høres det litt manisk ut å skulle bytte sengetøy hver eneste dag. Han kan umulig stinke og svette så jævlig hver dag at du må bytte på sengen så ofte? Det holder med en gang i uken, men kanskje det blir bedre om han dusjer hver dag/annenhver. 

Du skal selvfølgelig ikke ha sex med han hvis han stinker, høres ut som du er nærme å bli så avtent på han at det snart ikke kan reddes så du må gi klar beskjed om hva du forventer. 

Anonymkode: ffc29...d30

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (16 minutter siden):

Hva råd tenker du folk skal gi her? Det finnes ikke noe annet enn å snakke med han skikkelig eller å dumpe han. Si det rett ut. Han tåler det, og hvis ikke han tåler det så er det uansett bedre enn å slå opp som første valg (antar jeg?) 

Jeg skjønner at det er skikkelig ekkelt men for meg så høres det litt manisk ut å skulle bytte sengetøy hver eneste dag. Han kan umulig stinke og svette så jævlig hver dag at du må bytte på sengen så ofte? Det holder med en gang i uken, men kanskje det blir bedre om han dusjer hver dag/annenhver. 

Du skal selvfølgelig ikke ha sex med han hvis han stinker, høres ut som du er nærme å bli så avtent på han at det snart ikke kan reddes så du må gi klar beskjed om hva du forventer. 

Ble nok litt klønete formulert - men han svetter om nettene (nattsvette?), så mye at det trekker gjennom dyner og puter og laken og ja, alt. Han har mye skjegg, bart og hår - og dette kombinert med kraftig svetting gjennom natta skaper en litt uheldig lukt. 

• Liker 1
Skrevet

Og dette er liksom mannen som du elsker?

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (18 minutter siden):

Siden det er et forum hvor man kan lufte tankene sine/problemstillinger - så hadde jeg vel håpet på noe form for tips til hvordan jeg kan legge dette frem på en skånsom måte. Kanskje om noen hadde erfaring eller lignende. Jeg syntes det er vanskelig å skulle fortelle noen jeg er glad i at de er rett og slett er ekle. Mulig det er meg det er noe galt med, mulig jeg er oppdratt feil, jeg vet ikke? Men kunne trengt noe inspirasjon - han er av typen som blir lett fornæmet også. 

• Liker 3
  • Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet
O.G. skrev (2 minutter siden):

Og dette er liksom mannen som du elsker?

? Merkelig svar

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Siden det er et forum hvor man kan lufte tankene sine/problemstillinger - så hadde jeg vel håpet på noe form for tips til hvordan jeg kan legge dette frem på en skånsom måte. Kanskje om noen hadde erfaring eller lignende. Jeg syntes det er vanskelig å skulle fortelle noen jeg er glad i at de er rett og slett er ekle. Mulig det er meg det er noe galt med, mulig jeg er oppdratt feil, jeg vet ikke? Men kunne trengt noe inspirasjon - han er av typen som blir lett fornæmet også. 

Ja jeg skjønner det, og mitt svar var egentlig bare en lang forklaring på at sorry det går ikke an å pakke det inn på en bedre måte, du må bare si det rett ut, dessverre. 

• Liker 12
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Det er ingen spesielle, hyggelige måter å gi en sånn beskjed på. Dessverre høres han ikke ut som han har lyst til å ta hint, så da er det bare å si det rett ut. Bare unngå ordene "du er ekkel". 

Mulig du må si noe i retning: " Jeg vet du har merket at jeg vil ha sjeldnere sex og kos enn det du vil ha. Jeg synes det er vanskelig å snakke om, men en grunn er at jeg ikke klarer å tenne når det lukter gammel svette og er mye kroppslukt. Hygiene er viktig for meg, og jeg trenger at du dusjer hver dag og bytter undertøy hver dag. "

Hvis du ikke ser bedring etter en konkret tilbakemelding, så må du nok vurdere om det er verdt det å leve med resten av livet. 

• Liker 13
  • Nyttig 14
Skrevet

Hørtes ut som min siste eks.... Jeg ble kvalm... Sykt kvalm. Og tenkte at dette gadd jeg ikke si til han, han burde vite såpass i en alder av 30.... Han var nøye med vask og stell når vi ble kjent. Men når jeg flyttet delvis inn så begynte tydeligvis de gamle vanene... Brukte boxerene flere dager på rad og han luktet både piss, surt svett rasshøl, svette og kukost... Jeg orket ikke mer og slo opp... Hadde forholdet hvert bra i utgangs pu ktet hadde jeg sagt til han... Men jeg orket han ikke mer på ALLE måter... Æsj... Gjorde et bra valg da gitt... Ikke savnet han siden... Stakkars den nye dama hans.. 

Han røyket også inne så mmmm deilig kombo 🤢🤢🤢

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Alvorlig talt. Du trenger jo ikke spørre noen om hva du må gjøre her. Du må ta dette opp med ham. Tror du at du sårer ham mindre nå? Du driver jo med seigpining av dere begge. 

Det er kjæreste din. Din partner. Vær ærlig med ham! 

Anonymkode: c76b9...9b7

• Liker 1
Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (49 minutter siden):

.han svetter om nettene (nattsvette?), så mye at det trekker gjennom dyner og puter og laken og ja, alt. 

Hvorfor? Det er ikke normalt å svette sånn om man ikke er syk. 

Endret av Virrevirrevapp
  • Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (41 minutter siden):

? Merkelig svar

Du elsker en fyr med dårlig hygiene som presser på for sex....

AnonymBruker
Skrevet

Du kan jo bli syk om du suger han når han ikke vasker seg.  Du må si det rett ut. "Sorry, men jeg mister tenningen når du ikke passer på hygienen din".

Anonymkode: 88048...dc0

• Liker 12
AnonymBruker
Skrevet

Jeg synes det beste er å si det rett ut, men ikke «jeg synes du er ekkel», men «jeg synes det er ekkelt at du». 

Jeg måtte «lære» min eks både å vaske hender etter han var på do, skifte undertøy og klippe negler, men når det gjaldt dusjing, rene klær og stell av hår og skjegg kom han ikke i mål. 

Hadde aldri giddet den prosessen en gang til, erfaringmessig tar det tid å snu dårlige vaner og det krever at personen som skal endre seg ønsker det selv og er motivert. Og det er de jo sjelden, for da hadde de jo gjort det i utgangspunktet. Så jeg hadde gjort det slutt/flyttet fra hverandre. 

Anonymkode: 82ca2...95d

• Liker 9
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Jeg og kjæresten har vært sammen i 3 år. I begynnelsen syntes jeg jo selvsagt at han var verdens kjekkeste og jeg hadde lyst til å ha sex hver dag, mange ganger også (nyforelska). På denne tiden var han veldig nøye med hygienen - dusja alltid før vi møttes, godlukt, rene klær osv (ting jeg tar som en selvfølge hele tiden).

Etter ca 1,5 år inn i forholdet begynte han å hoppe over dusjen litt her og der («orker ikke å dusje nå») selv om han åpenbart lukta sterk svette. Han begynte å gå med samme boxeren hver dag i mange dager og gadd ikke ta på seg ren trøye dagen etter, selv om han hadde svetta masse dagen før. Droppa tannpussen. Han svetter MYE om nettene, må skifte på senga hver dag. Jeg nevnte at han kanskje burde skifte/dusje osv, men svaret var da noe som «gjør det i morra». Han har latt bart og skjegget gro ukontrollert og steller det ikke. 

Sexlysten har dalt kraftig for min del. Jeg blir nesten frastøtt av å se på han nå 😔 Men ikke for han! Jeg kan ikke klemme han uten at han tafser på pupper og rumpe og «er klar». Sitter vi i sofaen tafses det overalt, inkl. underlivet mitt. Sier jeg stopp, fortsetter han bare - for han mener selv at han kan «merke» at jeg egentlig er kåt på han. Vi har endt opp med noen skikkelige krangler pga dette. Hver kveld stikker han sin erigerte penis på meg hvis vi spooner og jeg må noenganger legge meg på sofaen for å få fred!

Jeg skjønner at det er tungt å bli avvist, men jeg har en eller annen sperre i meg på å skulle fortelle han at jeg syntes han er ekkel og at jeg begynner å bli forbanna over at han tror at jeg vil ligge med han/kline med han, når han ikke steller seg i det hele tatt! Han har t.o.m hintet om suging, og jeg brekker meg nesten av tanken - sist jeg forsøkte smakte det urin og «penis som ikke er vasket på noen dager» av penis, i tillegg til STRAM lukt fra rumpa. Beklager detaljer, men jeg fatter ikke hvordan han kan gjøre dette? 

Jeg vil jo ikke forlate han, men det føles nesten lettere enn å fortelle han alt dette. Han er IKKE deprimert og er IKKE syk, det er pur latskap😞

Hvordan hadde dere formulert dette på en måte som ikke fornærmer han? 😔

Jeg hadde formulert meg slik. "Du oppfører deg som en gris. Ta deg sammen og ha generell hygiene på stell ellers er det good bye". 

• Liker 6
  • Nyttig 1
Skrevet

Du har vært sammen med fyren i 3 år men klarer ikke be han stelle seg?! Dette er jo bare sykt ekkelt,hadde ikke orket å være i samme rom som han engang. SI DET TIL HAN eller gå

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...