AnonymBruker Skrevet 12. april 2022 #21 Skrevet 12. april 2022 Jeg er i slutten av 30 åra og kan godt date menn i 20 åra. Avhenger av modenhet og sånt. Liker at yngre menn er mye mer høfflig mot deg og oppfører seg pent når de sjekker deg opp, så du venter på at de skal gå langt nok i stedet for at du må prøve å avvise eldre menn som du tror de har krav på deg uten at du er interessert. Det er en helt annen dynamikk som er spennende og frigjørende. Anonymkode: 9a8fd...b18
EnduranceMax Skrevet 12. april 2022 Forfatter #22 Skrevet 12. april 2022 Adrenalina1 skrev (8 timer siden): Jeg er 61 og menn i 30 åra er altfor ungt for meg. Kan skjønne det om det er snakk om et forhold. Men for et deilig ligg så burde det vel gå fint 😘
EnduranceMax Skrevet 12. april 2022 Forfatter #23 Skrevet 12. april 2022 AnonymBruker skrev (49 minutter siden): Jeg er i slutten av 30 åra og kan godt date menn i 20 åra. Avhenger av modenhet og sånt. Liker at yngre menn er mye mer høfflig mot deg og oppfører seg pent når de sjekker deg opp, så du venter på at de skal gå langt nok i stedet for at du må prøve å avvise eldre menn som du tror de har krav på deg uten at du er interessert. Det er en helt annen dynamikk som er spennende og frigjørende. Anonymkode: 9a8fd...b18 Herlig 😊. Ja, det er noe spesielt med eldre selvsikre kvinnfolk. Det er en helt spesiell utstråling dere har som vi yngre menn blir tiltrukket av, det er noe mystisk, sensuelt og erotidk rundt det hele 😅. Heldige de gutta som får datet en som deg. Kunne gjerne tenkt meg en 5-20 år eldre kvinne som sexpartner 😍
bullehurk Skrevet 12. april 2022 #24 Skrevet 12. april 2022 EnduranceMax skrev (1 time siden): Kan skjønne det om det er snakk om et forhold. Men for et deilig ligg så burde det vel gå fint 😘 Burde gå fint, har tenkt å forsøke selv når jeg blir 60 😜 Ellers så synes jeg at menn på ca. 25 - 35 var heitest når jeg var ung, og synes akkurat det samme nå som 46-åring 😁
EnduranceMax Skrevet 12. april 2022 Forfatter #25 Skrevet 12. april 2022 bullehurk skrev (2 minutter siden): Burde gå fint, har tenkt å forsøke selv når jeg blir 60 😜 Ellers så synes jeg at menn på ca. 25 - 35 var heitest når jeg var ung, og synes akkurat det samme nå som 46-åring 😁 En ordentlig cougar😍. 40 årene er nydelig alder på kvinnfolk 😍
AnonymBruker Skrevet 12. april 2022 #26 Skrevet 12. april 2022 Jeg har egentlig mine mistanker til denne EnduranceMax. Det er noe med syntaks og stil. Spørs om ikke sædkvalitetskvinnen eller bullehurk har laget seg en liten bruker nå igjen, og fronter en aldri så liten egeninteresse her. Det ville jo ikke være første gang Dette forumet er jo som skapt for det. Tidlig påske? Anonymkode: 5ea33...e32 1 1
AnonymBruker Skrevet 12. april 2022 #27 Skrevet 12. april 2022 Jeg er 50 og ung for alderen så merket ikke forskjellen da jeg datet en som var 10 år yngre. Vi var venner først og merket ikke forskjellen da heller pga var på samme steg i livet mht lik alder på barn. Det at det ikke ble lengre forhold med han enn bare dating hadde ingenting med alderen å gjøre, ei heller sexen. Det er vanskelig å anslå alder synes jeg. Akkurat truffet en som jeg trodde kanskje var en 6-7 år yngre enn meg men det viste seg at det var 14 år!!! Usikker på å gå inn på noe forhold der men vurderer nå å bare være elskere. Jeg går ikke bevisst inn for yngre menn, litt tilfeldig dette men siden jeg glad i sex funker det men en litt yngre. Anonymkode: d11bd...9f3 1
AnonymBruker Skrevet 12. april 2022 #28 Skrevet 12. april 2022 13 hours ago, AnonymBruker said: Enig. De går mot naturen. Ikke logisk at unge menn skal gå etter gamle kjerringer. Kan tyde på at den unge mannen har mentale problemer. Kanskje et problematisk ikke eksisterende forhold til sin mor. Anonymkode: 3281e...93e Sett fra et biologisk perspektiv, nei. Før man begynte med kalender og holdt orden på hvor game folk var, hadde man seg med de man ble tiltrukket av. Da gikk det gjerne begge veier. Dine holdninger er kulturbetinget ikke biologiskbetinget Anonymkode: aae66...891
Anonymburker Skrevet 13. april 2022 #29 Skrevet 13. april 2022 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Jeg er 50 og ung for alderen så merket ikke forskjellen da jeg datet en som var 10 år yngre. Vi var venner først og merket ikke forskjellen da heller pga var på samme steg i livet mht lik alder på barn. Det at det ikke ble lengre forhold med han enn bare dating hadde ingenting med alderen å gjøre, ei heller sexen. Det er vanskelig å anslå alder synes jeg. Akkurat truffet en som jeg trodde kanskje var en 6-7 år yngre enn meg men det viste seg at det var 14 år!!! Usikker på å gå inn på noe forhold der men vurderer nå å bare være elskere. Jeg går ikke bevisst inn for yngre menn, litt tilfeldig dette men siden jeg glad i sex funker det men en litt yngre. Anonymkode: d11bd...9f3 Jeg er 36 og det er definitivt mange damer på 50 og eldre jeg finner veldig flotte. Aldringstegn er noe alle har ved fylte 50, men det er bare sexy, syns jeg.
MyMichelle Skrevet 13. april 2022 #30 Skrevet 13. april 2022 (endret) Det er pussig det der. Da jeg havnet på «gal» side av 40 begynte kjekke menn opptil 15 år yngre enn meg å sjekke meg opp. Jeg tror det har med utståling og selvsikkerhet å gjøre. Men jeg har samboer. Endret 13. april 2022 av MyMichelle
Bamseklemmer Skrevet 13. april 2022 #31 Skrevet 13. april 2022 (endret) AnonymBruker skrev (På 12.4.2022 den 7.53): Enig. De går mot naturen. Ikke logisk at unge menn skal gå etter gamle kjerringer. Kan tyde på at den unge mannen har mentale problemer. Kanskje et problematisk ikke eksisterende forhold til sin mor. Anonymkode: 3281e...93e Kanskje mere logisk å være fullstendig A4, med et innsnevret seksuellt syn?😅 Endret 13. april 2022 av Bamseklemmer 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå