Gå til innhold

Eldre kvinner yngre menn

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei.

Er det noen eldre kvinner her som liker yngre menn ? Hva finner dere mest attraktivt hos yngre menn ? Hvor mange år yngre kan han være ? 

Er selv i 30 åra og vil gjerne ha noen eldre kvinner som nettvenner/mailingvenner.

Føler jeg "connecter" med de eldre mye bedre enn de på min egen alder/yngre.

Ser etter kvinner mellom 40 og 60 år. 

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
EnduranceMax skrev (43 minutter siden):

Hei.

Er det noen eldre kvinner her som liker yngre menn ? Hva finner dere mest attraktivt hos yngre menn ? Hvor mange år yngre kan han være ? 

Er selv i 30 åra og vil gjerne ha noen eldre kvinner som nettvenner/mailingvenner.

Tenker du utelukkende som sexpartner da eller som kjæreste? Jeg har aldri blitt spesielt tiltrukket av yngre menn. Hatt kjærester som har vært ett par yngre og ett par 5-10 år eldre. Likevel endte mannen i mitt liv opp med å være 9 år yngre. Sexlivet er så fantastisk det bare kan bli fortsatt etter nesten 8 år sammen. Ingen hemninger, ingen tabuer, alt skal prøves😄 Vi tenner like mye på hverandre i dag som første gangene vi møttes.

Noe av det fineste med å finne en yngre mann er å få oppleve hvordan han modnes med årene. Traff min da han var 22 og nå har han nesten vokst forbi meg i modenhet😅 Slik tror jeg det ofte er i forhold med større aldersforskjeller. Og i noen forhold vokser den yngste i fra den eldste og det blir slutt🙃

Det kan virke som det er litt fokus på- og in i tiden med forhold/relasjoner der kvinnen er eldst. Gjerne mye eldre. Sånn sett er du heldig, fordi kvinner også blir mer nysgjerrig og åpen for det etterhvert som de ser det blir mer normalt og akseptert🙂

Anonymkode: 3553d...276

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (35 minutter siden):

Noe av det fineste med å finne en yngre mann er å få oppleve hvordan han modnes med årene. Traff min da han var 22 og nå har han nesten vokst forbi meg i modenhet😅 Slik tror jeg det ofte er i forhold med større aldersforskjeller. Og i noen forhold vokser den yngste i fra den eldste og det blir slutt🙃

Omtrent det samme sa min elskerinne på 50 da jeg var 22år.. Hun så utviklingen av det hun lærte meg, så hun fikk se og smake på hvor sulten jeg var på henne. Hun ble bare yngre og yngre, og jeg ble mere og mere mann.. så det stemmer det du sier🤗

Det fine med henne var at hun lærte meg så mye.. hun lærte meg blandt annet å gi henne multiorgasmer, og hun trente meg opp til å komme flere ganger. Vi kunne ligge i timevis bare å kose og kysse.. uten seksuell aktivitet, men bare for at jeg skulle kjenne opphisselsens krefter og fordeler med å være tålmodig. Så hun gav meg en innføring hvorfor det var så viktig, med langt forspill i høy opphisselsende pirring. Hun ville "fylle" sædtanken og gi meg mere utholdende sexlyst, sa hun.. Så det stemmer også det hun sa🤗

Så TS, jeg ser du forguder modne kvinner, det er igrunn ikke så rart. For en moden kvinne er mye deiligere, enn en umoden kvinne. Så sånn sett er ikke det aldersbestemt, men du får altså bedre utbytte av dem du elsker.. Uten tvil lager de bedre lyd, for de er mere frigjordt for mentale sperrer, som gjør dem mere ærlig på å vise sin nytelse.

Men du elsker modne kvinner fordi du elsker å behandle dem godt? Det er din største fordel, for det handler ikke så mye om sex. Slike kvinner vil helst se en mann uten mentale sperrer, som elsker dem for den kroppen de har og over alt på jord. De trenger mere kjærlighet enn sex, for at de skal føle seg yngre.. så ikke vær grådig på kyss og ærlige komplimenter. La henne føle seg som ei dronning.. for du er egentlig bare en maur som jobber på, for at hun skal ha det så godt som mulig. Så gi henne fordeler som blir til din fordel.

Husk bare at det finnes umodne kvinner 40-60år også, ikke alle som er slik jeg beskriver dem🤗

• Liker 2
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Fysj. 

Ekstremt unaturlig!

Skal være motsat...

Anonymkode: 13e5e...4e6

• Liker 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Fysj. 

Ekstremt unaturlig!

Skal være motsat...

Enig. De går mot naturen. Ikke logisk at unge menn skal gå etter gamle kjerringer. Kan tyde på at den unge mannen har mentale problemer. Kanskje et problematisk ikke eksisterende forhold til sin mor. 

Anonymkode: 3281e...93e

Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Enig. De går mot naturen. Ikke logisk at unge menn skal gå etter gamle kjerringer. Kan tyde på at den unge mannen har mentale problemer. Kanskje et problematisk ikke eksisterende forhold til sin mor. 

Anonymkode: 3281e...93e

Ok.

• Liker 3
Skrevet

Hvis det fungere med stor aldersforskjell så er vel det ok men du bør tenke deg godt om. vil det fungere over tid. hva om den ene er 90 og den andre er 60.

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Fysj. 

Ekstremt unaturlig!

Skal være motsat...

Bør i hvert fall ikke være motsatt. Menn lever kortere og blir sjuke og svake noen år før kvinner. Og kvinners seksualitet er på topp mlm 40 og 50 omtrent, og da er menns i fritt fall. Aldri mer en mann mer enn to år eldre enn meg, blir bare trøbbel.

Anonymkode: 98f45...e5e

• Liker 5
  • Nyttig 3
Skrevet
EnduranceMax skrev (5 timer siden):

Hei.

Jeg er 61 og menn i 30 åra er altfor ungt for meg.

Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Tenker du utelukkende som sexpartner da eller som kjæreste? Jeg har aldri blitt spesielt tiltrukket av yngre menn. Hatt kjærester som har vært ett par yngre og ett par 5-10 år eldre. Likevel endte mannen i mitt liv opp med å være 9 år yngre. Sexlivet er så fantastisk det bare kan bli fortsatt etter nesten 8 år sammen. Ingen hemninger, ingen tabuer, alt skal prøves😄 Vi tenner like mye på hverandre i dag som første gangene vi møttes.

Det kan virke som det er litt fokus på- og in i tiden med forhold/relasjoner der kvinnen er eldst. Gjerne mye eldre. Sånn sett er du heldig, fordi kvinner også blir mer nysgjerrig og åpen for det etterhvert som de ser det blir mer normalt og akseptert🙂

Anonymkode: 3553d...276

Tenker som sexpartner ja 😊

Det er noe spesielt ved litt eldre kvinner, flinkere til å ta vare på seg, de har en glød som man ikke finner hos unge kvinner, man ser en sult på yngre menn i øynene deres, 😅😘.

Ikke er dem helt ferdige etter en runde i senga, ingen hemninger, ingen tabuer.

Jeg liker å holde på i lang tid, minst 1-2 timer. Forspill, klining, kose med puppene, suge og bite forsiktig på de, jobbe meg nedover med tunga så jeg fortsetter kliningen med de nedre leppene, gjerne la henne komme bare ved slikking først også jobbe videre derfra 😍

• Liker 1
  • Hjerte 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Fysj. 

Ekstremt unaturlig!

Skal være motsat...

Det er ikke noe som skal ditt eller datt. 

Jeg er 36 og spennende å leke med tanken om en 20-25 år eldre sexpartner.

• Liker 2
Skrevet
Adrenalina1 skrev (2 timer siden):

Jeg er 61 og menn i 30 åra er altfor ungt for meg.

For de fleste er det nok det. Jeg er 36 og det går nok en grense på 59. 

Men damer kan virkelig holde seg attraktive lenge.

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Fysj. 

Ekstremt unaturlig!

Skal være motsat...

Vi lever ikke i steinalderen lengre hvor dette gjelder. Vi lever i en tid hvor en kan være sammen med hvem man vil. Finnes plenty av "unaturlige" forhold i dag

Anonymkode: d6be0...bca

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Fysj. 

Ekstremt unaturlig!

Skal være motsat...

Det er nok ikke så unaturlig. Alderen til kvinnen har til alle tider vært viktig, dersom mannen ikke hadde barn. Hun måtte være fruktbar. Hadde han nok barn, betydde det ikke noe. Både menn og kvinner har giftet seg med eldre partnere i hundrevis av år. Man snakket bare aldri om det. 

Anonymkode: cbe1e...0c5

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Bør i hvert fall ikke være motsatt. Menn lever kortere og blir sjuke og svake noen år før kvinner. Og kvinners seksualitet er på topp mlm 40 og 50 omtrent, og da er menns i fritt fall. Aldri mer en mann mer enn to år eldre enn meg, blir bare trøbbel.

Anonymkode: 98f45...e5e

Haha nå var du morsom....

Kvinner over 30 duger ikke til sex!!

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (17 minutter siden):

Vi lever ikke i steinalderen lengre hvor dette gjelder. Vi lever i en tid hvor en kan være sammen med hvem man vil. Finnes plenty av "unaturlige" forhold i dag

Anonymkode: d6be0...bca

Vi lever virkelig ikke i en sånn tid i Norge anno 2022. Det er bare på papiret. Nyfeministiske kvinner hetser eldre menn som kan tenke seg sex med en veldig ung kvinne. Også mange menn er hjernevasket av nyfeminisme, og søker å tilpasse seg dette nye landskapet. Nyfeminisme er ganske likt kristenkonservatisme, og også wahabbisme. Skillelinjene går egentlig mest på at nyfeminisme ikke er lovfestet. I praksis er ikke dette akseptert. Det er militante feminister på kvinneguiden som jobber for et samfunn der feminisme står i høysetet, og feminisme skal være definert i grunnloven. Det samme utgangspunkt som man nå har f.eks i Iran, Saudi-Arabia, Irak og lignende land. Feminisme er litt mer enn noen skarve holdninger tastet ned på kk.no. Det er bare staffasjen. Den virkelige ideologien ligger under.

Anonymkode: 4a25b...0ac

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
Anonymburker skrev (3 timer siden):

Men damer kan virkelig holde seg attraktive lenge

Ja, noen damer er bare helt fantastisk hvor godt de holder seg. De har en aura av erotisk og sensuell utstråling som holder seg laaangt opp i åra.  Umulig å si om de er 40 eller 60 for mange av de. Jeg har bommet utallige ganger, og det har andre menn også.

Anonymkode: c8c49...55d

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (18 minutter siden):

Umulig å si om de er 40 eller 60 for mange av de. 

Anonymkode: c8c49...55d

Enig.

Damer ser ekstremt gamle ut etter de har fylt 30, så derfor er det ingen forskjell på 40, 60 eller 80... 

AnonymBruker
Skrevet

Vi lever virkelig ikke i en sånn tid i Norge anno 2022. Det er bare på papiret. Nyfeministiske kvinner hetser eldre menn som kan tenke seg sex med en veldig ung kvinne. Også mange menn er hjernevasket av nyfeminisme, og søker å tilpasse seg dette nye landskapet. Nyfeminisme er ganske likt kristenkonservatisme, og også wahabbisme. Skillelinjene går egentlig mest på at nyfeminisme ikke er lovfestet. I praksis er ikke dette akseptert. Det er militante feminister på kvinneguiden som jobber for et samfunn der feminisme står i høysetet, og feminisme skal være definert i grunnloven. Det samme utgangspunkt som man nå har f.eks i Iran, Saudi-Arabia, Irak og lignende land. Feminisme er litt mer enn noen skarve holdninger tastet ned på kk.no. Det er bare staffasjen. Den virkelige ideologien ligger under.

Anonymkode: 4a25b...0ac

Oops, det heter "er" i høysetet, eller "sette" i høysete, du står ikke i et høysete med mindre det er snakk om et Vikingeparty og du er drita full på mjød.

Anonymkode: 3d880...347

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Haha nå var du morsom....

Kvinner over 30 duger ikke til sex!!

Hmmm....er du sikker på at du vet hva sex egentlig er for noe? Hint: Det er IKKE å stikke tissen sin i flest mulig hull på kortest mulig tid.....

Anonymkode: ff295...86c

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...