Gå til innhold

Liker nesten alle menn å bli kysset/slikket på testiklene?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Uerfaren selv, men fra venner har jeg fått inntrykk av at dette er noe menn liker. Men så hadde jeg nylig en samtale med en mann som sa at dette ikke er noe han liker. Vet ikke hvorfor jeg lager en tråd om dette, men ble bare nysgjerrig på om det er mindre vanlig å like dette enn jeg har fått inntrykk av, eller om denne mannen er en sjeldenhet?

Anonymkode: c1924...be7

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er ikke mann, men av erfaring er det 60/40 til ikke liker. Det er stort sett elsk/hat forhold det der. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Alle "mine menn" har elsket det. Innside av lår, under armer og rumpa er også følsomme erogene soner for menn flest. Og brystvorter, men der er det mer 50/50, som hos kvinner. 

Anonymkode: 73c05...0e4

• Liker 1
Skrevet

Jeg tror nok alle liker det.. fordi det er jo biologisk påvist, at det er mye nerveceller i disse erogene sonene.

Så det er nok mentale sperrer som bremser mannen å like dette. Ofte stammer disse mentale sperrene fra hormonene adrenalin og kortisol, som strømmer gjennom kroppen i situasjoner med høyt press eller når du føler deg truet.

Altså menn klarer ikke å bryte komfortsonen.. eller hjernen jobber imot, slik at de ikke klarer å slappe av og nyte dette.

For menn som virkelig elsker å bli slikket på ballene, har ikke slike mentale sperrer. De slapper bedre av og har full utbytte av dette🤗

• Liker 1
Skrevet

😍

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg er enda mer følsom der, så jeg elsker det.

Anonymkode: 95687...0d5

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Uerfaren selv, men fra venner har jeg fått inntrykk av at dette er noe menn liker. Men så hadde jeg nylig en samtale med en mann som sa at dette ikke er noe han liker. Vet ikke hvorfor jeg lager en tråd om dette, men ble bare nysgjerrig på om det er mindre vanlig å like dette enn jeg har fått inntrykk av, eller om denne mannen er en sjeldenhet?

Jeg er ingen fan av det. Dette fordi det kiler mere enn det er deilig. For meg er en lett massering av de mens jeg blir sugd å foretrekke. Det er vanvittig deilig. 

• Liker 2
Skrevet

Bare vit at de er der og kan brukes, så utforsker du selv hva du liker å gjøre med de. Jeg tenker at enhver som er flink med de har også vært "nybegynner" en gang. Som det meste annet, så er det en treningssak å innlemme mer og mer inn i sex.

Jeg tenker at det viktigste er at du starter enkelt. Du trenger ikke gjøre spesielt mer enn å holde de fast for å stimulere.

En vanlig greie er å koble tommel og pekefinger slik at de danner en ring og du bruker denne tingen for å fange testiklene i hånda di. Hvis du gjør dette når han tar deg bakfra og har ballene "fanget" i et godt grep som låser de fast uten nødvendigvis å klemme så hardt på de, så styrer han selv hvor mye han stimuleres utifra hvordan han peiser på og du får en god følelse av hvor "røff" lek akkurat disse ballene vil ha.

• Liker 1
Skrevet

Litt ballelek er bra  hvor røft avhenger av graden av opphisselse.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Liker det aller meste, men akkurat det misliker jeg. 

Anonymkode: 059a8...b18

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (11 timer siden):

Liker ikke. Syntes det er vondt.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Æresord, hold deg unna ballene mine. Det gjør meg ukomfortabel og det er tidvis vondt eller ømt. Og da mister jeg lyst.

Anonymkode: 5f541...9ed

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Det gir meg ingenting, og helst hadde jeg sett at de fra naturens side var inni kroppen istedenfor utenfor.

Anonymkode: 06a0d...b39

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Da foretrekker jeg heller at dama gagger

Anonymkode: 23661...5dd

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...