Gå til innhold

Til dere menn. Når slutter damene å være attraktive for dere?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er 43, og trener jevnlig. Er slank, og får høre at jeg ser yngre ut enn jeg er. Har alltid fått oppmerksomhet fra menn, men har hatt samboer de tre siste årene. Min nåværende samboer sier at om jeg hadde blitt singel nå er det (sitat); Ingen som vil ha en tobarnsmor på over 40… Han vet å bygge opp en kvinne.

Jeg har ingen planer om å flytte fra samboeren med det første, men er det riktig som han sier? Er vi kvinner uattraktive for menn etter vi har passert 40? 

Anonymkode: 7df83...30e

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tror ikke det. Finnes jo tross alt single menn på den alderen også. Ble singel like før jeg fylte 40. Og er i dag sammen med en som er noen år yngre enn meg. Har også to barn, men de er voksne nå. 

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Det der er det menn som sier uansett hvor ung og uansett hvor pen en kvinne er, og samtlige av dem bruker det for manipulering og kontroll. Det er antagelig den mest brukte påstanden i forhold til psykisk vold. Ingen andre vil ha deg. 

Det er også bullshit fra ende til annen. Hadde ikke engang blitt sagt dersom vedkommende ikke var redd for akkurat det at kjæresten skal gå og finne en bedre. 

Anonymkode: ff938...d26

• Liker 24
  • Nyttig 3
Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Jeg er 43, og trener jevnlig. Er slank, og får høre at jeg ser yngre ut enn jeg er. Har alltid fått oppmerksomhet fra menn, men har hatt samboer de tre siste årene. Min nåværende samboer sier at om jeg hadde blitt singel nå er det (sitat); Ingen som vil ha en tobarnsmor på over 40… Han vet å bygge opp en kvinne.

Jeg har ingen planer om å flytte fra samboeren med det første, men er det riktig som han sier? Er vi kvinner uattraktive for menn etter vi har passert 40? 

Selvfølgelig 100% feil at kvinner ikke er attraktive etter 40 år. For en drøy ting å si til samboeren sin. 

De fleste menn ser vel på damer rundt sin egen alder. Når jeg er 39 så ser jeg på 30+ damer og 40+ damer. Jeg hadde følt meg tilbakestående hvis jeg kun så på/ var interessert i damer på 25 år. Evig singel hadde jeg  selvfølgelig også blitt 😂

Endret av Jr.Garcon
  • Liker 13
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Ok, bare for å ha sagt at du MÅ ta til takke med han om du vil eller ikke, fordi det er din eneste mulighet? 🤦‍♀️ for en STORSJARMØR han høres ut som! 😆

Anonymkode: 5456f...8d2

• Liker 9
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Selvfølgelig er man attraktiv selv om man er i 40-årene! Du er kanskje ikke like attraktiv for en 20-åring, men det regner jeg med ikke er så relevant uansett🙈

Og at man har barn gjør jo ingenting, det er perfekt for alle menn som er i samme alder og har barn selv. 

Det er litt spesielt av samboeren din å si noe sånt. Farmoren min som er i 70-årene fant seg ny kjæreste bare 1,5 år etter bestefar døde😅 Man kan finne kjærlighet i alle aldre. 

Anonymkode: c5792...bad

• Liker 8
  • Hjerte 2
AnonymBruker
Skrevet

Mødre på 40 har ingen problemer med å finne seg ny partner. Samboeren din forsøker bare å manipulere deg. Få deg til å tro at du er såå heldig som har ham, best å ikke gjøre det slutt. Kanskje også strekke seg litt lenger for å tilfredsstille ham.

Anonymkode: 0c9d6...40f

• Liker 8
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Dere er ikke 100% uattraktive etter fylte 40, men attraktiviteten og etterspørselen etter dere er jo MARKANT redusert. Det samme er utseende. 

5 hours ago, Jr.Garcon said:

Selvfølgelig 100% feil at kvinner ikke er attraktive etter 40 år. For en drøy ting å si til samboeren sin. 

De fleste menn ser vel på damer rundt sin egen alder. Når jeg er 39 så ser jeg på 30+ damer og 40+ damer. Jeg hadde følt meg tilbakestående hvis jeg kun så på/ var interessert i damer på 25 år. Evig singel hadde jeg  selvfølgelig også blitt 😂

De fleste menn ser på damer som ser bra ut - uavhengig alder. De store flertallet av disse er under 40 - ikke over. Case closed! 

Og for å svare på tittelspm. Kvinner blir uattraktiv for meg når de;

1) Blir for gamle (30+)

2) Ikke trener, er overvektige, ikke tar vare på seg selv

3) Er kjedelige

4) Stemmer Rødt eller SV

Anonymkode: be0f4...861

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Stram opp den fyren, sånn kan han ikke si. Bare tull for å holde deg nede 

Anonymkode: 0f738...ea2

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Jeg hadde kasta ut hele fyren bare for å ha sagt noe sånt. Hvorfor gå ned i standard bare for å ha noen? Hvorfor er spørmålet når slutter man å være attraktiv for menn, og ikke "når er HAN ikke attraktiv for meg". 

Du har jo en overfladisk mann som ikke evner å få kontakt med en kvinnes personlighet, og de har ikke andre verdier enn utseende og kropp. Hva skal du med ham? 

Anonymkode: f855d...2f3

• Liker 8
Skrevet
AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Dere er ikke 100% uattraktive etter fylte 40, men attraktiviteten og etterspørselen etter dere er jo MARKANT redusert. Det samme er utseende. 

De fleste menn ser på damer som ser bra ut - uavhengig alder. De store flertallet av disse er under 40 - ikke over. Case closed! 

1) Blir for gamle (30+)

3) Er kjedelige

4) Stemmer Rødt eller SV

Problemet er jo at DU ikke blir yngre med årene. Så selv om du synes at damer over 30 er uattraktive, vil du etter hvert miste muligheten til å tiltrekke deg disse unge damene. De synes heller ikke halvgamle kæller er noe å trakte etter. Da er det veldig lett å ende opp alene.

• Liker 15
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg er 53, og ser plenty attraktive kvinner på min egen alder, og opp mot 60. Det som gjør noen lite attraktive, uansett 40, eller 60, er de som blir satt. De trenger ikke krampaktig jage ungdommelighet, men søker læring, opplevelser, holder seg i form, pleier kropp og seksualitet. 

Anonymkode: e017a...6db

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (54 minutter siden):

1) Blir for gamle (30+)

3) Er kjedelige

4) Stemmer Rødt eller SV

Mens menn blir uattraktive for meg når de skriver det du skriver der. Og da må de gjerne være unge og vakre og sexy og alt det der, men når innsiden er innskrenka hjelper ikke utseendet en døyt.

Anonymkode: 6f1f0...869

• Liker 21
AnonymBruker
Skrevet

De fleste kvinner over 40 har jo en partner…. Selv er jeg 60, har hatt tre de siste to årene, de to første vraket jeg selv, den siste er kjæresten min.

Anonymkode: 66786...0b2

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

70+

Anonymkode: 0e101...0cd

AnonymBruker
Skrevet

For meg spiller alder mindre rolle. Kvinner slutter å bli attraktive den dagen sex er unødvendig mas for dem. Det kan skje tidlig for mange. Når de blir 70 spiller fysikkens lover inn. Ei på 50 kan lett utkonkurrere ei på 25. Sex bare med øynene er ikke nok.

Anonymkode: d373a...5a4

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Du vil fortsatt ha en samboer som får deg til å tenke på slike ting? 
Får deg til å tvile på om du er attraktiv eller ikke. 
Du trener og holder deg i form, gjør han det samme? 

Anonymkode: 0a8be...cf9

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet
ItchyBitchySpider skrev (2 timer siden):

Problemet er jo at DU ikke blir yngre med årene. Så selv om du synes at damer over 30 er uattraktive, vil du etter hvert miste muligheten til å tiltrekke deg disse unge damene. De synes heller ikke halvgamle kæller er noe å trakte etter. Da er det veldig lett å ende opp alene.

Det er jo ikke sikkert at han blir så mye mindre attraktiv for disse kvinnene, det spørs jo helt hvordan han tar vare på seg selv. Det er flere kvinner enn du tror som liker litt eldre menn. 

Når det er sagt, så er det selvsagt ikke slik at kvinner på 40+ automatisk blir lite attraktive, for det kommer jo selvsagt også an på hvordan hun tar vare på seg selv. Ut fra det TS skriver, har hun nok ikke så mye å være bekymret for. Å ha en partner som trykker en ned ville jeg vært litt mer skeptisk til. 

Skjønner ikke greia med alle disse alderstrådene egentlig. Det finnes attraktive folk i ulike aldre, og det finnes uattraktive folk med forskjellig alder. Selv om vi alle eldes, så er det ikke slik at alderen er den eneste faktoren, mye kommer an på hvordan man ter seg selv og hvordan man tar vare på seg selv. 

Anonymkode: 2c214...2b5

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Etter passerte 25 er alle kvinner uaktuelle for meg.

M41

Anonymkode: dac4f...8a5

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Ha ha, jeg er 43 slank veltrent og tobarnsmor så du kunne vært meg. Tenåringsdatteren fortviler over alle kompiser som kaller meg milf så det er ingen universell sannhet nei… og bar sånn for å understreke det, jeg ser ikke yngre ut enn jeg er…

Anonymkode: 36c71...66f

• Liker 7
  • Nyttig 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...