AnonymBruker Skrevet 11. april 2022 #1 Skrevet 11. april 2022 Gjerne tatt i speilet, der det eneste som er i fokus er dem selv. Ofte ser de helt like ut på bildene de legger ut, samme posistur, samme ansiktsuttrykk (ofte blikket ned på mobilen så du ikke engang ser øynene på dem). Eneste forskjellen er at de har bytta klær fra gang til gang, og er man ekstra heldig er det kanskje brukt et annet speil enn forrige gang 🤷♀️ Mulig jeg er sær, men synes det ser litt spesielt ut når det er voksne mennesker i 30-40 års alderen som driver med dette? Får man såpass med respons på sånne bilder at det er verdt å forsette med, altså? Ser det er både menn og kvinner som gjør det Anonymkode: 4795f...f26 2
AnonymBruker Skrevet 12. april 2022 #2 Skrevet 12. april 2022 hele Instagram og Snapchat og Facebook er selvfølgelig bare for å vise seg selv mest mulig frem hele tiden. Anonymkode: 411b3...d66 1
AnonymBruker Skrevet 12. april 2022 #3 Skrevet 12. april 2022 De trenger bekreftelse uten i fra. De synes de fanger seg selv i et bra øyeblikk på de bilder, og vil dele dette så andre kan se hvor vakre de er... Skjønner ikke de gidder. (20-åringer ingen unntak) Anonymkode: 3d0ef...1e6 1
AnonymBruker Skrevet 23. april 2022 #4 Skrevet 23. april 2022 Jeg er 55 og tar ofte selfies. 🙈😂hvorfor? Jeg føler meg fortsatt pen og trener for å holde kroppen fin. Jeg får mange likes og det får meg til å stelle meg og være så pen jeg kan bli i min alder.Det hjelper meg til å fortsatt ha god selvtillit som kvinne. Om folk ikke vil se på mine selfier innimellom mine naturbilder på insta...så kan de la være åfølge meg. Min insta. Mitt valg. Anonymkode: bf5f2...e73
AnonymBruker Skrevet 23. april 2022 #5 Skrevet 23. april 2022 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Jeg er 55 og tar ofte selfies. 🙈😂hvorfor? Jeg føler meg fortsatt pen og trener for å holde kroppen fin. Jeg får mange likes og det får meg til å stelle meg og være så pen jeg kan bli i min alder.Det hjelper meg til å fortsatt ha god selvtillit som kvinne. Om folk ikke vil se på mine selfier innimellom mine naturbilder på insta...så kan de la være åfølge meg. Min insta. Mitt valg. Anonymkode: bf5f2...e73 Hadde noe av dette vært sant hadde du lagd en fotobok på PCen hjemme. Alt du legger ut gjør du kun for oppmerksomheten det gir. Anonymkode: 6072f...e57
AnonymBruker Skrevet 23. april 2022 #6 Skrevet 23. april 2022 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Hadde noe av dette vært sant hadde du lagd en fotobok på PCen hjemme. Alt du legger ut gjør du kun for oppmerksomheten det gir. Anonymkode: 6072f...e57 Er det ikke nettopp dette jeg skriver da? Jeg får likes, det får meg til å stelle meg og trene og være penest mulig. Min kjæreste vet om dette , han følger meg på insta. Vi har satt våre grenser,f.eks,,,, jeg legger ikke ut lettkledde bilder av meg i bikini eller veldig sexy bilder. Min kjæreste er mann nok til å takle mine likes, og jeg får ut litt av min personlighet som viser at jeg er sterk, og liker å vise meg frem, tar vare på min helse, og driter i janteloven .! Anonymkode: bf5f2...e73
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå