Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Eller er de mer noe man ser igjennom men ikke gir noe respons på?

Ny i gamet 😅

Anonymkode: 892ef...0e1

Skrevet

Det er vanlig ja, men enda vanligere å ikke respondere. Spørs egentlig helt hvem du spør. Noen har jo en krets som er ganske flinke til å respondere på alt, mens andre har noen i miljøet som bare rett og slett ikke bryr seg. 😊 Du får gjøre akkurat som du føler for, en ting er i allefall sikkert: alle synes det er veldig koselig med en tilbakemelding/respons på sine storyer ☺️

AnonymBruker
Skrevet
anonymbruker2312 skrev (5 minutter siden):

Det er vanlig ja, men enda vanligere å ikke respondere. Spørs egentlig helt hvem du spør. Noen har jo en krets som er ganske flinke til å respondere på alt, mens andre har noen i miljøet som bare rett og slett ikke bryr seg. 😊 Du får gjøre akkurat som du føler for, en ting er i allefall sikkert: alle synes det er veldig koselig med en tilbakemelding/respons på sine storyer ☺️

Man kommenterer vel hvis man har en relevant kommentar å komme med. Handler ikke om «å være flink å respondere». Utrolig irriterende med folk som liker og kommenterer på alt en person legger ut bare fordi de er bestevenner etc. (Åå fina)

Anonymkode: bbb62...e25

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Svarer ikke på hva som helst, men kan svare hvis jeg har noe å si. Kommer også an på hvem det er, siden svaret kommer som melding. Kjendiser får innboksen fylt av folk som svarer og sender meldinger så da lar jeg være, men hvis det er noen jeg godt kan ha en liten samtale med så kan jeg svare. 

Anonymkode: 6e5e5...c41

AnonymBruker
Skrevet

Fin måte å sjekke opp damer på.

Jeg pleier å kommentere kroppen til damer i story.

"Deilig kropp på deg babe..."

Osv...

Anonymkode: 28b17...3fe

Skrevet
AnonymBruker skrev (23 minutter siden):

Man kommenterer vel hvis man har en relevant kommentar å komme med. Handler ikke om «å være flink å respondere». Utrolig irriterende med folk som liker og kommenterer på alt en person legger ut bare fordi de er bestevenner etc. (Åå fina)

Anonymkode: bbb62...e25

Det er no din mening. Hvis jeg synes det handler om å "være flink til å respondere" så får jeg synes det, uten at du trenger å kommentere det 😊 Finner ingen lov som sier at det ikke er lovt til å mene det. Samme som at jeg nå skulle sagt til deg at jeg synes synd på deg som synes respons er irriterende - men det er jo din mening, så hvorfor skal jeg si noe på det? Det er jo ikke noe fasit svar på hva du skal mene. 

AnonymBruker
Skrevet

Både og. Mer vanlig å ikke få respons enn å få det, men spørs jo helt hva som blir lagt ut. Det blir stress om du begynner å svare på alle storyene, det er jo ikke en melding ment til deg personlig. 

Anonymkode: 05f23...a55

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...