AnonymBruker Skrevet 12. april 2022 #81 Del Skrevet 12. april 2022 Om dere har behov for spenning i påska ville jeg heller kjøpt en rugemaskin og prøvd å klekke fram kyllinger fra butikkegg. Kunne det vært en trøst for mannen? Anonymkode: 8efc0...c9a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. april 2022 #82 Del Skrevet 12. april 2022 Jeg HÅPER dette er en trolletråd! Hvis ikke har jeg følgende å si: IKKE kjøp struts! Det er ikke kjæledyr, og er veldig uforutsigbare. Jeg har hatt massevis av emuer, som også er store fugler. Man kan ikke temme disse dyrene, selv om de blir vant til mennesker. Man bør ha rimelig god peiling på store fugler om man skal ha de, og det har ikke din mann. Dessuten krever Mattilsynet at du tar et kurs i hold av store fugler, og disse kursene eksisterer ennå ikke i Norge (ikke ennå så vidt jeg vet). Pro-tip fra meg hvis dere likevel kjøper: Ha et fjøs å lukke de inne på nyttårsaften(må være mørkt rom). Hvis de er ute og blir skremt kommer de til å få panikk og skade seg/løpe ned alt som er i veien). Emuer og strutser har store klør. Når man håndterer fuglene (feks skal flytte de fra ett beite til et annet), så sparker de som gaaaaal med beina og du risikerer å bli skadd. Jeg fikk bare skrubbsår av mine emuer, så det gikk greit. Til sist: Struts er IKKE ridedyr!! Trenger ikke vurdere det engang. Håper igjen at dette er en trolletråd!😆 Anonymkode: 9c03c...204 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mt3 Skrevet 12. april 2022 #83 Del Skrevet 12. april 2022 Vil jo være mye bedre med 2 mini shetlandsponnier, de kan godt ris til skolen og settes i ett lite gjerde m.mat like ved. Du kan kjøre vogn med de til butikken og handle, og de kan godt bli med inn i huset en tur iblandt. Slipper i hvertfall å sette opp ett 3meter høyt gjerde, og gå med kosteskaft over hodet for å ikke bli angrepet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lava Anne Skrevet 12. april 2022 #84 Del Skrevet 12. april 2022 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NiceOrNothing Skrevet 12. april 2022 #85 Del Skrevet 12. april 2022 AnonymBruker skrev (14 timer siden): Sa dette høyt til han nå. Men så viser han meg nettsider som forteller at kuer har drept mange folk til og med her i Norge. Han vil ta oppdragelses- ansvar for strutsen, og ønsker den skal bo inne hos oss i huset i starten. Anonymkode: 419d8...e7a La han bo UTE i en inngjæring m strutsen i begynnelsen da. Du trenger ikke gå med på dette . Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 12. april 2022 #86 Del Skrevet 12. april 2022 Lacuna skrev (16 timer siden): Aldri hørt om struts i Norge. Kan ikke en eller to alpakkaer være et alternativ? Den så glad ut Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå