AnonymBruker Skrevet 11. april 2022 #2 Skrevet 11. april 2022 Fordi ting som faller ned i fanget på oss, ikke pirrer et eneste instinkt. Hverken nysgjerrighet eller konkurranseinstinkt. Det samme gjelder i høyeste grad for kvinner. Anonymkode: e6fc6...d1f
Embla82 Skrevet 11. april 2022 #3 Skrevet 11. april 2022 Dette er ikke spesifikt for menn, kvinner kan også lett blir ekstra betatt av noen vi har kjemi med, og får nesten, men ikke helt. Da klarer man ikke helt gi slipp. Og så kjenner vi ikke på ubehaget ved å gå inn i noe (som kan være skummelt), fordi den andre holder igjen. Men de fleste ser gjennom sånt etterhvert. Vi blir eldre og lærer av erfaring. Og når det virkelig klaffer med noen så setter vi pris på dem som vil ha oss også.
AnonymBruker Skrevet 11. april 2022 #4 Skrevet 11. april 2022 Menn har ikke mange krav vs kvinner. Så lenge damene har normal kropp\slank og et pent ansikt har du fått en meget god deal. Dessverre ender de fleste opp med noen som er overvektig og solrynkete ansikt Anonymkode: 3d823...7da 1
AnonymBruker Skrevet 11. april 2022 #5 Skrevet 11. april 2022 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Menn har ikke mange krav vs kvinner. Så lenge damene har normal kropp\slank og et pent ansikt har du fått en meget god deal. Dessverre ender de fleste opp med noen som er overvektig og solrynkete ansikt Anonymkode: 3d823...7da lættis. jeg vil bare ha en mann som har bra kropp og er kjekk i trynet - resten av fyren driter jeg i 😂 Anonymkode: 6bf6e...95a 6
AnonymBruker Skrevet 12. april 2022 #6 Skrevet 12. april 2022 8 hours ago, AnonymBruker said: Fordi ting som faller ned i fanget på oss, ikke pirrer et eneste instinkt. Hverken nysgjerrighet eller konkurranseinstinkt. Det samme gjelder i høyeste grad for kvinner. Anonymkode: e6fc6...d1f Nei. Fordi de som er minst tilgjengelig er de som er mest attraktiv. Burde ikke være noe overraskelse. Anonymkode: e988f...ed0
AnonymBruker Skrevet 12. april 2022 #7 Skrevet 12. april 2022 Fordi en person som ER vanskelig å få (og ikke bare spiller) normalt er vanskelig å få fordi han/hun ikke er interessert i deg, og grunnen til den manglende interessen er ofte at han/hun er bedre/mer attraktiv enn deg. Ingen ønsker seg en partner som er mindre attraktiv enn seg selv. Så at en person ikke er interessert kan fort oppfattes som et kvalitetsstempel. (Jeg er kvinne og er sånn selv - hvis jeg ikke må legge ned litt innsats i å få en mann, så er det antagelig fordi jeg er for god for ham.) Anonymkode: 55dbd...4a5
AnonymBruker Skrevet 12. april 2022 #8 Skrevet 12. april 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Nei. Fordi de som er minst tilgjengelig er de som er mest attraktiv. Burde ikke være noe overraskelse. Anonymkode: e988f...ed0 I din enkle verden. Anonymkode: e6fc6...d1f 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå